Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה זוג חברים קרוב שלי סגר חתונה ונבחרתי להיות הנהג שלהם ביום המיועד.

 

מנהג ישן אצלי (4 שנים, 3 חתונות) להיות הנהג וככזה אני דואג לארגן רכב חביב שיצדיק את המעמד.

 

עד עכשיו היו:

PT קרוזר זהובה.

אאודי A4 קבריולט כחול מטאלי

סוזוקי זיפת [להלן:סוויפט] בצבע לבן מלא תיקונים (ה@#$ עם המוסטאנג דפק ברז בבוקר, נאלצתי לקחת מה שהיה במגרש של ההשכרה הקרוב ע"מ להספיק)

 

אני מחפש רכב יחודי שישמר בהתאם.

(כל הרכבים קיבלו ממני שטיפה ידנית + ווקס +ניקוי פנימי דקדקני לפני האירוע, כל הקישוטים נעשו ע"י קשירות ולא ע"י הדבקות ע"מ שלא להרוס את הרכב)

 

אינני צעיר זב חוטם שחפץ "לקרוע" את הרכב, אני נוהג בזהירות וכחוק על כל רכב בו אני נוהג. (אחרי 8+ שנים במד"א כולכם תעשו כך.)

 

זוג החברים מתנדב איתי מבד"א, החבר איתי מהקורס והכלה המיועדת שנה אחרינו. אני מנסה לסדר אמבולנס (קטע כזה של מורעלי מד"א), אבל מנהל המחוז לא כ"כ זורם איתי...:roll:

 

החתונה בעוד כ-7 חודשים, אני עובד על העניין של האמבולנס אבל צריך תוכנית ב'. אין מצב שהם יובלו ברכב השכרה חבוט...

 

רכבים מיועדים לחתן וכלה+ נהג= לא רלוונטי.

 

אם יש כאן מישהו שיהיה מוכן "לתרום" את רכבו עבור תמורה נאה, אשמח לשמוע ממנו.

תודה, סימון.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

מזל"ט למתחתנים!

 

פנה למזכירות מועדון החמש - הנאה מובטחת בכל ק"מ.

או לחילופין, פרסם את ההודעה בפורום PSI, אבל קח בחשבון עצירה במוסך בדרך לחתונה. :-)

פורסם

אם איסוזו טרופר מלוקק לא מתאים.

אז נסה בחברה להשכרת לימוזינות לאירועים אפשרות כלשהי שאולי תוכל אתה לנהוג.

 

חוצמזה.. יהיה קטע מצחיק אם תגיע להם עם איזה ג'אסטי חבוטה.

GS300.

פורסם

זוג החברים מתנדב איתי מבד"א, החבר איתי מהקורס והכלה המיועדת שנה אחרינו. אני מנסה לסדר אמבולנס (קטע כזה של מורעלי מד"א), אבל מנהל המחוז לא כ"כ זורם איתי...:roll:

 

החתונה בעוד כ-7 חודשים, אני עובד על העניין של האמבולנס אבל צריך תוכנית ב'. אין מצב שהם יובלו ברכב השכרה חבוט...

 

אחרי התחקיר שעשו בשומר מסך עם אמנון לוי אל תצפה לקבל אפילו אמבולנס צעצוע

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתה יכול להזמין מכונית כיבוי או ניידת משטרה.

כי באמבולנס הם כבר היו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הייתי מוכן להתנדב בכיף להסיע על רכב די מיוחד אוודי s4

אבל להשאיר אותו לבד זה קצת יותר מידי בשבילי :wink:

אולי אם זה יתכן להצטרף אליכם ואתה תהיה הנהג (חח שיגעתי אותך)

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מזל"ט למתחתנים!

 

פנה למזכירות מועדון החמש - הנאה מובטחת בכל ק"מ.

או לחילופין, פרסם את ההודעה בפורום PSI, אבל קח בחשבון עצירה במוסך בדרך לחתונה. :-)

 

 

סליחה על הבורות, איך אני פונה למזכירות מועדון החמש?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

אולי אם זה יתכן להצטרף אליכם ואתה תהיה הנהג (חח שיגעתי אותך)

 

 

תגיד שאתה רוצה לשבת עם הכלה מאחורה וזהו...... :wink:

 

לא ענייני כמובן,אבל אני בספק אם בדרך לאולם הם יעצרו לעשות ג'ימאקנה,או לחילופין שיש להם תכנון להגיע לאולם בטיסה נמוכה על 200 קמ"ש..... :)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
סליחה על הבורות, איך אני פונה למזכירות מועדון החמש?

 

צור קשר עם סמדר, מזכירת המועדון בטל': 03-7318818

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אם אתה לא רוצה להשכיר רכב רק בגלל שאתה לא רוצה לקבל רכב שבור, אתה יכול לבקש מראש רכב במצב טוב ולהגיד שזה לחתן כלה. רוב הסיכויים שתקבל רכב שמור. אצלינו לדוגמא, אם מאזדה 3 מספיק מעניינת אותך יש אותן כמו סוכריות עם 2 קילומטר על השעון. רכבי יוקרה כמו מרצדס בדר"כ שמורות מאוד בכל מיקרה. גם רכבים קצת פחות מפוארים כמו ביואיק די שמורים.

יש גם סקודה סופרב כחולה חמודה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

יש אחלה מכוניות באוויס אם אתה מעונייין להשכיר

 

אני יודע בוודאות שיש להם BMW520 (צורה חדשה)

 

VOLVO S80 ,S60

 

SAAB 9-5

 

קאדילק CTS

 

מרצדס C קלאס

 

אימפלה

 

תתקשר ותברר. בהצלחה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

כל הרכבים שנתת, MX5, מעולים ומצויינים והייתי בשמחה לוקח אחד לעצמי, הבעייה (?!) של כולם היא שהם... חדשים מדי:|

אני מחפש משהו ייחודי ונחמד. לשאלתי-איך אני פונה למזכירות מועדון החמש?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...