Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני חדש כאן בפורום ואני רוצה לשאול כמה שאלות :

 

1. יש לי כרגע רדיו דיסק של JVC כזה : http://www.getit.co.il/Direct/20351/12

האם הכסף שווה את המעבר לפיונר 2950 ? או שמהערכת שלי מבחינת סאונד תספק אותם תוצאות מתוך הנחה שאני מעוניין במערכת סבירה בתקציב של1000, 1000 וקצת גג

 

2. חפשתי בפורום חוות דעת ללא תוצאות , אז אני אשאל כבר כאן על הרמקולים של פיונר 6962/6972 ו-1611 בדיל הזה :

http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=1EC69616111 , האם שווה משהו ואיך הסאונד שלהם ?

 

3. אני אוהב בעיקר מוזיקה שחורה עם הרבה באסים האם המערכת יכולה להתאים בהנחה שאני לא יכול לקנות סאב ששמים בבגאז' ?

 

שוב הכל בהנחה שאני מחפש מערכת סבירה + בתקציב של 1000 .

 

תודה לעונים והמשך יום נעים :]

פורסם

הקפצה , בבקשה תעזרו לי זה דחוף ואני רוצה כבר מחר אולי להספיק לעשות את העסקה ואני לא מוצא תשובות לשאלות האלה בחיפוש :|. אני מקצר את השאלות להקל עליכם :

1. שווה את הכסף להחלפה ?

2. איך הסט של הפיונר מהלינק בוואלה שופס?

3. האם המערכת מתאימה למוזיזקה עם הרבה באסים ?

פורסם

אז ככה..

בתקציב שיש לך לא שווה להחליף את הרדיו דיסק (לא יהיו הבדלים, אולי ממש מעט) אולי בעתיד, כרגע בשביל שתרגיש את השקעתך עקב התקציב הדל אני ממליץ לך

 

-לרכוש מגבר פולס אודיו BA2900

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=150280

 

-אני משער שיש לך מקום ל6X9 לפי הלינק שנתת אז אני ימליץ לך בחום על מורל פולס 6X9 300W

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=37554

 

אני ממליץ לחבר בגישור את הרמקולים אל המגבר שתוכל להוציא מהם את כל ההספק. את הרכיבים האילו אתה יכל להשיג בפחות כסף ממה שמוצע באתרים שנתתי, למשל בתחנה מרכזית ת"א וכך להשאיר כסף להתקנה.

יהיה שינוי מאד משמעותי, אל תצפה שישתנה עולם ומלואו ברכב אך הבאתי לך את המקסימום שידרוג בתקציב הדל שנתת.

 

נ.ב

המערכת שאתה נתת היא ממש מיותרת ולא שווה כלום.

לעומת זאת המערכת שהמלצתי לך איכותית ותתן באסים יפים.

פורסם

תודה אסף אבל אני לא מעוניין במגבר כרגע לרכב ואני רוצה להחליף פשוט את הסט רמקולים ברכב ( 2 מאחורה , 2 קדימה ו-2 טוויטרים ) אם אתה אומר שהשינוי בין ה-JVC שלי לפיונר 2950 אז גם החלפה של הרדיו דיסק ירדה מהפרק ,

כרגע יש לי רמקולים של פג'ו שנת 2000 באוטו המקוריים שמספקים איכות סאונד ירודה לכן ההחלפה של כולם הכרחית וחשבתי על הסט ההוא מוואלה שבמחיר אטרקטיבי , האם יש לך הצעה נוספת בשבילי ? כי המורל האלה לפי מה שהבנתי מספקית תוצאה טובה רק עם מגבר וזה רק זוג ,

מה אתה אומר על ה-JBL CS3196 האלה בהשוואה לפיונר ? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

והאם מותר לערבב חברות נגיד JBL מאוחרה ופיונר מקדימה ?

×
×
  • תוכן חדש...