Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

exhuast cut out חשמלי מבקש חוות דעת


sharonarn
שימו לב! השרשור הזה בן 6124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום מצאתי במקומות שונים קיטים להוספת exhuast cut out

דבר שמבטל את כל הדודים כולל הממיר הקטליטי ובעצם מבטל את כל הצנרת

בעזרת שליטה חשמלית מתוך הרכב

אני מודע שהרכב יהיה רועש ביותר במצב הזה השאלה מה תהיה התוספת כוח במצב כזה

והשאלה המתבקשת היא בעית הטסט עובר או לא? במצב סגור כמובן

הוספתי תמונה להמחשה של חלק כזה

345a_1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום מצאתי במקומות שונים קיטים להוספת exhuast cut out

דבר שמבטל את כל הדודים כולל הממיר הקטליטי ובעצם מבטל את כל הצנרת

בעזרת שליטה חשמלית מתוך הרכב

אני מודע שהרכב יהיה רועש ביותר במצב הזה השאלה מה תהיה התוספת כוח במצב כזה

והשאלה המתבקשת היא בעית הטסט עובר או לא? במצב סגור כמובן

הוספתי תמונה להמחשה של חלק כזה

 

שלום,

לגבי "הביטול"...:splat: ותוספת "הכוח" :loco:

רוצא באמת לדעת? קרא את המאמר הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=176748

 

הפעולה של פרפר/מצערת האגזוז היא בלבד:

 

לגבי המשתיק "החשמלי",נקרא גם:מצערת/פרפר אגזוז. לא הזכרתי אותו מכיוון שהוא בעיתי,לא פופולרי,לא מבוקש,במיוחד כאן,ומורכב בהפעלתו.



 

זהו בעצם מכלול בצורת "פרפר" בדיוק כמו מצערת,אשר ממוקם בתוך אחד מצינורות המפלט.בדר"כ ב-1/3 הראשון או השני.

מופעל בכמה דרכים,בניהם מכאנית על ידיי כבל-כמו מצערת,חשמלית באמצעות סולונויד או מנגנון מנוע צעדים כמו סרבו.


הפעלתו יכולה להתבצע בכמה דרכים,במקביל למצערת המנוע,הפעלה ממוחשבת על ידיי מחשב ניהול-המנוע או באמצעות

הפעלתו הידנית בדר"כ מתוך הרכב.

אופן פעולתו מתבטא בחסימת המעבר,לגזים בצינור,בצורה חלקית,הכוונה:שלא קיים מצב של חסימה מלאה כמו במצערת

שיכולה להתבטא בחניקת המנוע,וכיבויו. במצב פתיחתו המלאה,ההפרעה לזרימת הגזים,מינימאלית.

תפקידיו הם:להפוך מפלט עם זרימה חופשית לכל אורכו,למפלט עם זרימה חצי חופשית.(לחנוק מעט את המנוע)

למה זה נועד? לשנות את זרימת הגזים היוצאים מתעלת שסתום הפליטה,ואת יחס כוח האנרציה שלהם.

על ידיי כך אפשר גם לשנות את עקומת המומנט.למשל,במנוע טורבו לגרום ליותר זמינות בסל"ד בינוני/נמוך

ולמנוע אטמו' לייצר יותר מומנט מדומה,בסל"ד נמוך/בינוני.

וכמובן שתופעת הלוואי הנלוות היא השתקה חלקית,של רעש מערכת הפליטה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1448868&postcount=16

 

 

 

 

 

ולגבי חוקיות העיניין, יש לך הרבה תשובות לקרוא:



 

ד"א, אם חשבת להרכיב אותו בלבד! הכוונה ללא שום דוד כזה או אחר

שכח מהרעיון, זהו לא רכב ראלי, זה גורע מהביצועים, ושלא נדבר על רעש וטסט.

 

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאמר שהבאתה מדבר על פרפר שיושב בתוך צנרת האגזוז

אני מדבר על פרפר שיושב במקביל לצנרת ופתוח לאויר החיצוני

 

שלום, ותודה על הערתך.

 

קודם כל, לגבי מה שלירן-ל רשם, הוא צודק ב-100%.

יצא לך פעם לשמוע רכב במצב כזה ?

הוא רועש מאוד מאוד

ברמה כזו שקיימת סכנה ממשית לפגיעה באוזניים.

 

דבר שני וחשוב, כבר כתבתי, שזהו לא רכב ראלי, או שטעיתי?

באיזה סוג/דגם מדובר?

 

ודבר שלישי, והכי חשוב! כל מה שכתבתי במאמר, תופס גם לגבי הסוג הזה, בצורה עקיפה.

הכוונה העיקרית שלי, זה לא יוסיף לך שום דבר, אולי קצת ורק בסל"ד גבוה מאוד.

ד"א, עלול ליצור מערבולות, ובבלימת מנוע! לינוק לתוכו אבק, גרגירים, לכלוך, אפילו מיים וכו'

יגרם נזק בלתי הפיך למנוע.

* אתה בטוח שמדובר בסוג שאמרת? (מקביל)

 

יותר חשוב, אם זה מחובר במקביל, אתה צריך גם צנרת מקבילה, מסובך ומוסיף-משקל. ולמה?

כדי לבטל את הדודים הקיימים, החיבור יצטרך להיות לפני הממיר, ואז לאן אתה חושב שיצאו

כל הגזים והרעש? לתוך הרכב, ויכולים לגרום לך נזק, ולרצפת הרכב, וגם לאוזני השוטרים

אשר לא תשים-לב כי הם רחוקים ממך, והרעש הנורא יגיע אליהם, והם יגיעו אליך.

 

עצתי לך, תשקיע ממון ואמצעים, במערכת פליטה איכותית, ובתוספת פרפר-המצערת אשר במאמר.

הרבה יותר אפקטיבי! וגם משתיק-חלקית את הרעש והשלכותיו.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שאתה מבין על מה הוא מדבר (R5T ) , הוא מדבר על התקן שנכנס מיד אחרי שסעפת הפליטה ונפתח כדי לאפשר מקסימום הספק בלחיצה מלאה.

טוב למכוניות שרוצות לעשות דראג בסופש"ים וביום יום לנסוע עם צנרת רגילה.

אין שום בעיה עם זה , זה לא יהרוג אותו ולא יכניס לשם שום דבר וכמובן שלא יעשה מערבולות וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שאתה מבין על מה הוא מדבר (R5T ) , הוא מדבר על התקן שנכנס מיד אחרי שסעפת הפליטה

לאן? לתוך הקיר-אש? או אולי לתא מנוע? ומשם לנוסעים, ומה עם החום? והרעש העצום, שלא יתן לשמוע כלום,

והבן-אדם יצטרך לסתום את האוזניים!

ונפתח כדי לאפשר מקסימום הספק בלחיצה מלאה.

עוד פעם אתה מדבר באויר, ומטעה את כל האנשים בפורום!

טוב למכוניות שרוצות לעשות דראג בסופש"ים וביום יום לנסוע עם צנרת רגילה.

איך שחרור כל האגזוז, הופך את הרכב לדראג? זה נראה לך, כפתור "הוקוס-פוקוס" "חשמלי".

אין שום בעיה עם זה , זה לא יהרוג אותו ולא יכניס לשם שום דבר וכמובן שלא יעשה מערבולות וכו...

בטוח לא יהרוג! לאיפה אתה רוצה להגיע? לגבי שאר הדברים, תסביר כדי שיוכלו להבין.

 

וואלאק אתה!!! KD2

 

תגיד לי? משעמם לך בגלל שאף אחד לא פתח שרשור מעניין, על נושא לא ידוע.

עכשיו אתה מחפש הודעות... כדי להוסיף שמן למדורה? עברנו את ל"ג-בעומר.

 

פעם אחת תהיה בן-אדם, ותפתח נושא מעניין! שלא ישעמם אותי.

 

אם יש לך מה להגיב/להגיד, על X, תצטרך לנמק/להסביר, מבחינה-טכנית!

כדי ששאר הקוראים יוכלו גם כן להבין!!!

או שאתה סתם, אוהב לצבור ק"מ פז"ם.

 

ד"א, sharonarn שפתח את השרשור, לא נתן מספיק פרטים, לדעתי מכלול שאמור

להתחבר במקביל לצינור כזה או אחר, צריך לבוא עם חיבור T .

 

sharonarn גם לא הגיב עם פרטים נוספים על הרכב, מה הייעוד למשל?

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו ש kd2 אמר מדובר על התקן שבא מיד לאחר סעפת הפליטה לפני הממיר

וכן הוא בנוי כ T כמו בתמונה שהבאתי בתחילת השירשור

הנה דוגמא של התקן כזה בפעולה

הרכב שלי הוא סונומה 4.3 אוטומטית לא מדובר דווקא עליו אלא על מטרת ההתקן בכלליות

רציתי לדעת האם מישהו התנסה בהתקן כזה

המטרה הסופית היא אפשרות בחירה מתי שתרצה הרכב יהיה בעל צליל מקורי ולא מפריע לנסיעה נורמלית

וכשרוצים הרכב הופך להיות רועש מאוד (ד"א ניתן לכוון את כמות הרעש על ידי פתיחה חלקית של התריס בחלק מהקיטים)

כמו כן השאלה עם אפשר לקבל תוספת כוח במצב פתוח שהרי אין שום התנגדות לגזי הפליטה מלבד הסעפת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

R5T ,

מאפשר הספק מלא לרכבים עתירי נפח שמוגבלים ביום יום ע"י תקנות זיהום סביבתי מחמירות ( להלן אמריקאיות עם מנועים גדולים ).

כשיש לך V8 ו450 כ"ס אתה יכול לעשות דראג בסופש"ים ויש אפילו סיכוי טוב שלא תעשה מעצמך צחוק.

ולכן זה מוצר נפוץ יותר בשוק האמריקאי.

 

תפסיק לכתוב בפונטים ענקיים ובשלל צבעים , זה לא עושה אותך יותר צודק.

 

ההודעה נערכה . לא רוצה כאן התנצחויות .

ואם יש לך בעיה עם הפורום מבחינת ניהול , תמיד אתה יכול לשלוח ה"פ . בפעם הבאה שתחליט לתת את דעתך על צורת הניהול על גבי הפורום , אתה תקבל אזהרה .

יאשה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון, אתה רוצה לחבר את המחבר הזה קצת אחרי ההדר של המפלט ולהשאיר אותו פתוח לאוויר, ולהפעיל את הפרפר חשמלית מתוך הרכב כשתרצה.

 

 

דבר ראשון, זה יהיה ממש אבל ממש רועש. יצא לי לשמוע V8 בסרק ללא מפלטים (רק הדרים; אחרי החלפת מנוע), פשוט אי אפשר לעמוד ליד האוטו, חיבים לאטום את האוזניים (וזה בסלד סרק!!).

שנית, התועלת תהיה זניחה לדעתי, במקרה הכי טוב תרוויח 5-10 כ"ס גג.

שלישת, לא תוכל לנסוע ככה לאורך זמן, בגלל 1. גזי פליטה רעילים יחלחלו לתא הנוסעים 2. הרעש בלתי נסבל 3. משטרה (nuf said')

רבעית, טסט.

 

 

קיצר, ותר...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל 4.3 של הסונמה שלך אין מספיק יחס דחיסה בשביל לעבוד עם זה.

זה מיועד לרכבי דראג עם יחס דחיסה של 12:1 ומעלה על מנוע V8

אתה תאבד את כל ה Back pressure דבר שחיוני לך במנוע STOCK.

 

בפועל עם ה CUT OUT הרכב "יסחוב" פחות בטורים הנמוכים ויתן לך יותר תגובה בטורים הגבוהים אבל זה רלוונטי למנוע שלך ולטנדר שלך כי אתה גם לא מגיע לסל"ד כדי לנצל את זה וגם תאבד את כל הכוח של האוטו בתחום סל"ד שהוא "חזק" בו.

 

אז כפי שציינו זה טוב לרכבים עם יחס דחיסה ממש גבוה או לרכב עם טורבו

ואם טורבו עסקינן

ראיתי קיטים יעודיים כאלה בעיקר על COBALT ו SRT-4 וכמובן על בניות של טורבו ענקיים עם V8 .

יש כאלה קיטים שפשוט עובדים על מנגנון טיפש עם ידנית משיכה וכבל מתוך הרכב.

אבל שוב צריך לציין שזה טוב רק לאלקציות שצריכות להפטר מהרבה גזי פליטה במהירות וגם כמבון שזה מיועד למסלולים בעיקר.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...