Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צבע ב 10 שקל לא יחזיק על קאליפר.

צריך צבע ייעודי שמחזיק בחום, וגם צבע כזה לא מחזיק הכי טוב עקב שאריות האאסבסטס שהרפידות מוציאות בכל בלימה.

הכי מומלץ כיסוי קליפר מאיביי.

  • תגובות 401
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה לא לצבוע את התוף? כי זה מכוער!

 

גם צבע כזה לא מחזיק הכי טוב עקב שאריות האאסבסטס שהרפידות מוציאות בכל בלימה.

 

ממזמן לא משתמשים באסבסט ברפידות בלימה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
צבע ב 10 שקל לא יחזיק על קאליפר.

צריך צבע ייעודי שמחזיק בחום, וגם צבע כזה לא מחזיק הכי טוב עקב שאריות האאסבסטס שהרפידות מוציאות בכל בלימה.

הכי מומלץ כיסוי קליפר מאיביי.

 

 

ואתה מדבר מניסיון של כמה זמן!? :roll:

צר לי לאכזב אותך, אבל כל צבע לברזל שיעודי לעמוד בחום- יחזיק.

 

 

כמובן שבמכוניות עם בלמים גדולים יותר וכאלה שנוטים להשתמש בהם הצורה מסיבית עקב צירוף סוסים לרכב- פה עדיף

צבע שיחזיק בטמפרטורות גבוהות יותר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
שאריות האאסבסטס שהרפידות מוציאות בכל בלימה.

 

שאריות אסבסט בבילמה תקבל אם תתעסק בבלמים של רכב אספנות.

השימוש באסבסט ברפידות הופסק לפני הרבה שנים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לא מבין מה הבעייה בלצבוע את הבלמי תוף?

מה הבעייה תסביר לי?

 

במקום שזה יהיה חום או אפור מכוער צובעים את זה שיהיה יפה לאוטו, זה עדיף מלהדביק דיסק דמה, תאמין לי.

 

סלבה, שצבע גם קליפרים וגם תופים בצבע לא זרחני.

 

כי זה ערסי ומגעיל ובלם תוף זה לא משהו לספר עליו לחבר'ה.

קליפר אדום מקובל ברכבי על רבים ונותן אסוציאציה של ספורטיבי.

לעומת זאת, לקחת את סיביק 1600 רגילה שאינה רכב ספורטיבי ואפילו לא קרובה לזה ולצבוע לה את הקאליפרים והתופים , זה פשוט .... (אני לא אמשיך.)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי זה ערסי ומגעיל ובלם תוף זה לא משהו לספר עליו לחבר'ה.

קליפר אדום מקובל ברכבי על רבים ונותן אסוציאציה של ספורטיבי.

לעומת זאת, לקחת את סיביק 1600 רגילה שאינה רכב ספורטיבי ואפילו לא קרובה לזה ולצבוע לה את הקאליפרים והתופים , זה פשוט .... (אני לא אמשיך.)

 

וגולף רגילה עם צמיגים רחבים ומנוע 1.8 טורבו כמו בפאסאט של שכנה בת 75 שלי?

זה רכב ספורטיבי?

 

אם כבר לקחנו את זה באופן אישי.

 

גם מושבי RECARO נותנים אסוציאציה ספורטיבית...

בתוך גולף עם מנוע של פאסאט? כמו שיש לשכנה בת 75 שלי?!

 

יאללה תתבגרו.

כל אחד צוחק על הרכב של השני כאילו יש לו מינימום קאוואליר :lol:

פורסם

נמה קשור רכב ספורט או לא.

העניין הוא שהרכב יראה טוב, לא יודע למה אני אוהב שהג'אנט נקי, הקליפר הכסוף (לא אדום לא כתום ולא ירוק), בוהק בשמש, ובכל המכלול נקי, למה?

זה נותן מראה יותר סימפטי לאוטו, הצבע הכסוף משתלב היטב עם השחור,ונותן מראה יותר מכובד לאוטו.

אוטו צריך בין היתר להיות יפה, בין אם זה גולף איטיגי כמו שלך או סיוויק 1.6 כמו שלי, או איזה קוואליר מתפרקת, תן כבוד לאוטו והוא יחזיר לך כבוד.

פורסם

כי זה מה שיש, עם כל ההערכה והכבוד שלי למהנדסים של הונדה, הם לא תיכננו בלמי דיסק מאחורה, ובמקום לקנות דיסק דמה ולהראות כמו אידיוט, הלחטתי לצבוע את התוף החום והמכוער בכסף.

אוטו שלי לא?

פורסם
חבר, ביום שתוכל להרשות לעצמך GTI במקום לעבור מגרוטאה מתפרקת אחת לאחרת, אתה תדבר אחרת לגמרי.

בינתיים אפשר לצבוע את התופים בקוואליר ולעשות רושם בצ'כונה באשדוד.

כל אחד יכול להרשות לעצמו מה שמתאפשר לו, וכל רכב מכבד את בעליו.

 

כי זה מה שיש, עם כל ההערכה והכבוד שלי למהנדסים של הונדה, הם לא תיכננו בלמי דיסק מאחורה, ובמקום לקנות דיסק דמה ולהראות כמו אידיוט, הלחטתי לצבוע את התוף החום והמכוער בכסף.

אוטו שלי לא?

הנה אייל, קיבלת תשובה למה צריך לצבוע את התוף :lol::lol::lol::wink: (בצחוק כמובן, אני מסכים עם מה שכתבת כאן וכל אחד צריך להוציא את המירב ממה שיש לו)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
חבר, ביום שתוכל להרשות לעצמך GTI במקום לעבור מגרוטאה מתפרקת אחת לאחרת, אתה תדבר אחרת לגמרי.

אני לא יכול,בגיל 19 לא מכיר הרבה אנשים שכן יכולים.

 

בינתיים אפשר לצבוע את התופים בקוואליר ולעשות רושם בצ'כונה באשדוד

LOL ,איזה רושם בצ'כונה?

דרך אגב, ה205 ראלי שנמכרה הייתה יכולת לתת לרכב שלך רכבות גם בקו ישר וגם בסיבובים.

 

.

אייל,זה היה כל כך צפוי :wink:

 

ברגע שאתה גולש למצב שבו אתה מזלזל ברכוש של בן אדם- לא לעניין בכלל :wink:

פורסם

אני חייב לציין שאני מסכים עם Volk, כל עוד לא מדובר בצבע אדום\ירוק\כחול\צהוב\חום עם נק' סגולות, צביעת התוף האחורי בכסף בהחלט נראת טוב יותר מאשר תוף שמחליד.

זה לא בולט מידי כמו הצבעים שציינתי לעיל ומקנה מראה חדש לתוף.

 

על אחת כמה וכמה כאשר הרכב נועל ג'אנטים שדרכם אפשר לראות את מכלולי הבלימה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
כי זה ערסי ומגעיל ובלם תוף זה לא משהו לספר עליו לחבר'ה.

קליפר אדום מקובל ברכבי על רבים ונותן אסוציאציה של ספורטיבי.

לעומת זאת, לקחת את סיביק 1600 רגילה שאינה רכב ספורטיבי ואפילו לא קרובה לזה ולצבוע לה את הקאליפרים והתופים , זה פשוט .... (אני לא אמשיך.)

 

לא ספורטיבי לא ספורטיבי אבל בג'מיקנה אחת סיוויק הטצ'בק, שנראת די עיפה, דווקא התברגה במקום טוב באמצה בין המיאטות......

 

עד היום אני לא יודע איך לאכול את זה............

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...