Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MDC 5 - השרשור הרשמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה למסלולים על עוד עונה מדהימה של MDC, עם רמת אירגון שלא מאכזבת אף פעם.

אין ספק שהשנה רמת המתחרים וההשקעה ברכבים עלתה מאוד בכל הקטגוריות - כבוד לספורט המוטורי העממי בישראל.

 

ברכות לאלופי הקטגוריות: עומר גלברט, רוני שטרן וגיא אמודי (אלוף האלופים).

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה כיף לחזור, אה גל ? :wink:

חבל רק שזה קורה באירוע האחרון.

 

מסלולים דאגו לנו לפינלה ענק. המסלול היה מעולה, מהיר מאוד וטריקי מאוד (יעידו הפספוסים והפסילות).

אני סוף כל סוף חזרתי לעצמי, אפילו יותר מזה, זה המסלול שהכי התחברתי אליו העונה בלי ספק.

כבר במקצה ההיכרות זרמתי מעולה ואפילו התברר שעשיתי זמן מעולה (לא רשמי כמובן) שהיה כבר יותר טוב מהקטגוריה הקודמת וכמובן גם היה מספיק לגמר שלנו.

אפילו עשיתי היום כמה מקצים בלי פסילות, גם הישג :-).

 

איזה גמר מטורף היה לנו כשאחרי מקצה אחד מקום ראשון, שני ושלישי במרחק של מאית השניה אחד מהשני.

זה כמעט נשאר כך כי למעט אחד ששיפר ולקח את המקום הראשון, כל השאר פסלו במקצה השני (שלכולם, כולל אותי, הלך הרבה יותר טוב והרגישו שזה יכל להיות המקצה המנצח, בעסה :-().

כבר ששמעתי על הפרש מאית השניה שבין המתחרים התחלתי לחשוש...הבנתי מה הולך להגיע.

רוני ה*** הזה...שוב עשה לי את זה ולקח אותי במאית השניה :evil:

טוב, לפחות חזרתי לפודיום ואפילו הצלחתי ברגע האחרון של העונה להשיג את המקום השלישי המצטבר של העונה (אחרי שעונה שעברה הצלחתי לאבד את המקום הראשון של העונה ברגע האחרון למי אם לא...).

 

ברכות לגל שגם קצת חזר לעצמו (לפחות בעליה לגמר ואז בגמר שוב השתלט עליו הגל הרע שפסל לאורך העונה), לאריק שהשיג גמר ראשון במפלצות עם הסליקס המטורפים שלו, ליואל כהן שגם השיג גמר ראשון סוף כל סוף ב-1600.

ברכות גם לזוכה החדש בקטגוריה שלנו, טל קרמן (טוב, עם שם כזה זה נראה לי אך טבעי שהוא יצליח, לא ? :wink:).

וכמובן, לאלופים שהראו יציבות מרשימה ביותר - גיא אמודי, עומר גלברט ורוני שטרן.

 

בכלל, היה יום מלא תהפוכות עם הפתעות חדשות וזה כמובן גם בא על חשבון כמה וותיקים וטובים שפישלו.

שמתי לב שבאופן מעניין המקום השני בכל קטגוריה פישל היום (יהודה לוי לא עלה לגמר, קובי לראשונה העונה פספס גמר (ופודיום)וגומר פספס לראשונה פודיום).

לא נורא, תתנחמו בזה שבזכות היציבות שהראתם עד כה המקום שלכם גם ככה לא ממש נפגע ואנחנו יודעים שאתם תותחים :wink:.

 

למסלולים - תודה ענקית על ארגון הליגה. רק חבל שזה נגמר כל-כך מהר :-(. אני מקווה שלא נצטרך לחכות הרבה לעוד אירועים.

 

ניר

פורסם

אוי כמה שנהניתי היום.

לאחר שדילגתי על הארוע הקודם בגלל מחויבות אחרת הגעתי ל"מסלולים" לארוע שכרגיל היה מסודר , חלק מהאנשים הסתובבו במתח בשטח ואני....?

הגעתי במחשבה ברורה אחת - לא לפסול ולא להתבלבל .

בפעם הקודמת פישלתי ובגדול , לא הצלחתי לסיים מקצה אחד בלי לטעות והמטרה היתה היום לעשות הכל יותר לאט ולא לפספס .

המסלול שתוכנן הפעם היה בגדול בצורת שמינייה ואת מקצה האימון עשיתי כמעט בהליכה , אבל לא טעיתי וזו התחלה טובה.

עמדתי בטור לפני הזינוק למקצה הראשון והמים נטפו ממני, זיעה בכל הגוף , חם היה בתוך האלפא .

מישל ניגש אליי לפני הזינוק ונתן טיפ קטן וטוב , האור התחלף לירוק והכל הלך חלק , איטי אבל חלק ובסיום 54 שניות ומשהו , גרוע אבל היו גרועים ממני שפסלו...:-D .

שרון עם הפיג'ו השחורה עשה מטעמים על המסלול ואני מתכונן לקצה השני .

מכיוון שכבר יש זמן על הלוח החלטתי ללחוץ מעט יותר אבל לא להזיק יותר מדי לתושבת הגיר שדופקת בכל פנייה.

זינוק טוב ואחר 48 שניות ומשהו אני עוצר את השעון, שוב ללא פסילות ועם הרבה זיעה. עמדתי במשימה שהצבתי לעצמי והכי חשוב נהניתי .

 

תודה ל"מסלולים" על עונה נהדרת ולגל שעוזב אותנו ועבד קשה בכדי שאנחנו נהנה.

מקווה לאיזו עונת חורף קרירה יותר .

 

 

דובי

(מישהו צילם היום ? )

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

יכול להיות שטעיתי בזוכה של הקטגוריה שלנו ? :oops:

נו, הייתי מרוכז יותר במאבקים הפנימיים על המקום השלישי העונתי ובמאית השניה שרוני שוב הכניס לי :lol:.

בכל מקרה גם אם כן וגם אם לא מדובר על שני נהגים שהיו על אותו רכב ושניהם עשו זמנים מעולים (טל עשה במקצה הראשון זמן מעולה), הנהג השני זה רועי ימין.

 

סורי, לא התיימרתי לסקר את האירוע, רק להשתתף 8)

 

ניר

פורסם

כל הכבוד למסלולים על עוד עונת MDC!

השיפור באירגון האירועים והשיפור ברמת הנהיגה של המתחרים הוא פשוט עצום.

התחרות קשה מתמיד השיפורים למכוניות ולנהגים בעיצומם וספונסרים נרתמו לעזרה.

 

היום הגעתי רגוע (אחרי האירוע שהיה אתמול) במטרה להינות ובסוף מצאתי את עצמי נילחם על להישאר בחמישיית העולים לגמר - לא הצלחתי :-D

גל, אני ממש שמחתי לראות אותך חוזר להיות בין חמישיית המובילים! אבל בפעם הבאה על חשבון רוני לפחות...

ניר מזל טוב גם לך על הפודיום שסוף סוף חזר.

 

עידן אברג'יל, מה נסגר?? לא סיכמנו שאתה מעיף את עומר מהגמר? :lol:

 

ברכות חמות כמובן גם לגיא אמודי ולשאר המשתתפים בעונה המדהימה מלאת ההפתעות שהייתה לנו.

 

 

נ.ב.

ריתמות מתנה למקום הראשון של כל ליגה? קצת מעפן הייתי אומר

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אכן רועי ימין ניצח בקטגוריה הפתוחה - זו הזדמנות להגיד לו כל הכבוד.

 

טוב, הבנתי, היתה לי עונה גרועה. אפשר להפסיק לרדת עלי...:wink:. לפחות בסוף היה קצת טעם מתוק.

 

תודה תום, לצערי זה היה על חשבונך הפעם. בקשר לרוני, אני אומר שנשתתף בקניה של צמיגי סמי-סליקס ונעיף אותו לקטגוריה של המפלצות.

 

בהצלחה לגל מדלי בדרכו החדשה, ותודה על הכל.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

כל הכבוד לזוכי הקטגוריות!!!! ולזוכים של ה MDC 5

לגיא אמודי על הראשון, והראשון השני והראשון השלישי!!!!!!! מדהים.

לערן על המקום השני בקטגוריה

וגם קצת לי למרות שנהיגה כזו גרועה שלי לא זכורה לי כבר הרבה זמן.

לERIC על הצטרפותך לקטגוריה שלנו, ללא ספק, הצמיגים והמתלים ואתה מתחברים מצוין.

לכל המשתתפים בקטגוריה שלנו ו....

לזוכים ול RUNNERS UP בשאר הקטגוריות כל הכבוד לכם על הנהיגה ועל ההשתתפות!

למסלולים , (ולאדם) על המסלול המטורף הזה! ועל כל העונה בכלל.

 

ולגל מדלי, אח שלי תודה רבה על הכל ובהצלחה בדרכך החדשה.

פורסם

עוד עונה הסתיימה .

עברה לי אישית מאוד מהר .

תודה ענקית לספונסרים שעוזרים ותורמים ובזכותם יש לנו את זה ויהיה לנו גם בעתיד!

תודה לניסאן על חסות ב"עד 1600" .

תודה לDC על החסות גם השנה (כבר שנה שניה בתחום הנ"ל)!

תודה ענקית לPIT STOP אשר תומכים בי ועוזרים! תודה על מוצרי OMP ואני מבטיח שהבאקטים החדשים והמדהימים כבר יורכבו עד הליגה הבאה :wink: .

תודה גדולה לדודי , נתי ונתי על האמונה ועל התמיכה - באמת כל הכבוד , הם לא מפספסים שום אירוע מוטורי ונותנים בכל מקום את תרומתם לספורט - כל הכבוד!!!

 

תודה לכל המשתתפים אשר לקחו חלק בעונה המדהימה הזאת!

תודה לקהל ותודה ענקית לצלמים (במיוחד עזרא רפאל שמקדים כל אירוע רק בשביל תמונה טובה 8)).

מסלולים - קיבלתם מספיק מחמאות :wink:.

 

היה לי כייף לקחת חלק בעונה הזאת.

המתחרים היו חזקים מאוד ויש המון כשרונות עולים ותמיד כייף לקבל חדשים :-).

אדם איך שכחתי - מסלול מדהים! סוף סוף הבנת למה אני מתכוון כשאני אומר טכני אמיתי :wink:.

 

תמונות בהמשך..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

גיא אמודי - מדהים!! כל מילה מיותרת!

ג'ון - למרות יום לא מוצלח עדיין נתת בראש - כל הכבוד!

ערן - למרות הזמן הפוטנציאלי (מאחר ונוספו לו 2 שניות...) המהיר ביותר היום, כנראה שהחום ואדי הדלק השפיעו... עדיין נהגת מדהים ואני בטוח שזו היתה מעידה חד פעמית.

בכל מקרה, תודה שפינית לי מקום על הפודיום :wink:

 

ברכות גם לשאר הפיינליסטים והמנצחים בקטגוריות האחרות!

אריק, כל הכבוד! אין ספק שאם תמשיך עם הסט-אפ הזה בעונה הבאה תהיה מתחרה רציני!

רוני - כל הכבוד על העקביות וכמובן על המקום הראשון!

ניר, אני שמח שבסוף חזרת לעצמך ותפסת פודיום!

עומר - למרות שלא ראיתי אותך נוהג (מה לעשות, בשעות האלו אני עדיין בחלום הרביעי... :-)) אני בטוח שנתת שואו! כל הכבוד!

 

אדם - שיחקת אותה עם המסלול! היה מהנה בטירוף!

צוות מסלולים, שוב תודה ענקית על הכל! יאללה, ארגנו עוד איזו ליגת ג'ימקאנות בקרוב ואל תקפיאו אותנו עד 2008...

גל מדלי - המון תודה וכמובן המון המון הצלחה בדרכך החדשה!

 

תודה גם לניב סדובסקי על המחמאות בסיקור שלו בפורום סקאלה (אין לי יוזר בסקאלה...)!

שאיפתי עם האיבו החדשה היתה לעלות לגמר ואין ספק שלסיים על הפודיום היה אפילו טוב יותר :-D

צלמים - אין לי עדיין אפילו תמונה אחת של האוטו החדש!!!

כמובן שתודה על כל ההשקעה והתמונות עד כה ואודה אפילו עוד יותר לכמה תמונות מהיום!

שי

פורסם

לצערי שוב הפסדתי את הקטגוריה הראשונה...

 

הגעתי לאמצע הקטגוריה השניה והספקתי לצלם את רוב המכוניות

 

בקיצור, כמו פעם קודמת, נהנתי מאוד! ברכות לזוכים!

 

תמונות

IMG_3109.jpg

 

IMG_3186.jpg

 

אמודי מרים גלגל

IMG_4204.jpg

 

IMG_4214.jpg

 

IMG_3720.jpg

 

טורבו+סליקס !

IMG_3701.jpg

 

Eריק המחודש :lol:

IMG_3686.jpg

 

IMG_3552.jpg

 

IMG_3252.jpg

 

שי בשבילך

IMG_3667.jpg

 

IMG_3828.jpg

 

IMG_3937.jpg

 

IMG_4044.jpg

 

IMG_3594.jpg

 

IMG_3601.jpg

 

זהו לבנתיים,

 

תהנווו...8)

 

- אלון פרס.

פורסם

מה כבר נגמר ?

את האמת מזל שכך.... כי לפי איך שהעניינים נראים אצלי בפעם הבאה גם לגמר לא הייתי עולה.

 

 

אבל - בוא לא נשכח להוריד את הכובע בפני גיא אמודי - אח שלי, תרשום אותי כמעריץ מס' 1 !

איזו התמדה, איזו נהיגה ואיזה חיבור למכונית --- למד אותי קצת !

 

JC חברי הטוב (הידוע בכינויו ג'ון ציקו) - מה נשאר עוד לומר שלא אמרנו ?

תותח על !

 

מברוק גם לעולים החדשים (שי ואריק), וכמובן לכל המשתתפים - כל הכבוד לכולכם.

 

למסלולים - תודה ענקית על עוד עונה מופלאה וכמו שניר אמר - נקווה שלא נחכה יותר מידי עד הפעם הבאה.

 

 

ולגל - יהיה עצוב בלעדייך,

אני עוד זוכר את הפעם הראשונה לפני כמעט 6 שנים בקורס של פורשה בצרפת, נכנס אליי לאוטו "ילד" בן 20 וקצת והוא רוצה ללמד אותי?

אמרתי לראם סמואל - בחייאת - בוא שב אתה, ותשובתו הייתה: "תנסה עם גל הקפה אחת, אם לא תהיה מרוצה נתחלף".

אז כפי שאתם מבינים - הם לא התחלפו, החיבור שלי ושל גל היה מיידי - ואין ספק שלמדתי ממנו המון, ואני בטוח שעוד אמשיך ללמוד !

אז גל - שיהיה המון הצלחה בהמשך.

 

ונתראה שוב בקרוב.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

ערן - כל מילה בסלע!

דרך אגב, כעולה חדש אני זכאי להנחות על הרכב? :wink:

 

אלון, לידור ומארק - תמונות מדהימות!

תודה רבה!

אבל - אני צריך עוד...:-)

שי

פורסם

ועוד משהו שכתבתי למסלולים ומגיע להם כמובן שזה יהיה גם פה:

תודה לצוות מסלולים על עוד עונה איכותית של MDC עם סיום מעולה מלא תהפוכות :wink:

המסלול האחרון היה מעולה, לדעתי הכי טוב שהיה העונה.

 

בעצם בכלל צריך להודות לכם על סופ"ש מוטורי עמוס ומשובח (ושרוף :-()

 

אני רק מקווה שלא תתנו לנו לחכות חודשים רבים עד העונה הבאה.

תארגנו לפחות איזו ליגת חורף או סתם אירוע פה ושם כי אי-אפשר בלי...

 

ותודה ענקית לגל על שנים רבות ואין ספור אימונים מהם קיבלתי המון.

חבל לי מאוד שאתה הולך, היה לי כיף גדול לעבוד איתך כי מעבר להדרכה אתה גם בן-אדם נהדר :mm_yeah:

שיהיה בהצלחה ואל תשכח לעדכן אותי על איזו קטגוריה אתה הולך כדי שאני אדאג להחליף רכב לקטגוריה אחרת :wink:

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...