Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדניאל אכן כמו שרשמתי בהודעה הראשונה,

אי אפשר להשוות בין צד של סורק דיגיטלי (ספרות)

למחוג בלוח השעונים,

אך שוב אני אומר ,לא ידוע לי על זיופים קריטים בין המחוג לסורק(שהפרו את צומת ליבי לזיוף)

או סיבה לכך, הרי שניהם קוראים מאותו סיגנל,

ועם ישנו זיוף גג 30 ל 50 סל"ד גם הגזמתי עם ה 50.

ועדיין לא זכור לי לוח שעונים שמתחיל מ 1000 סל"ד,

כן זכור לי מ 500 סל"ד, אך המחוג יורד בזמן מנוע כבוי מתחת ל500 סל"ד

לקוו האפס, שאכן בין האפס ל500 סל"ד לא מצויין ספרות

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

תודה לכולם.

 

מתברר שהיתה לי טעות קטנה...

 

מד הסל"ד אצלי מתחיל ב500, והוא נע בין כ650 ל800. כנראה שזה קרוב או לגמרי תקין.

פורסם

דניאל, בדקתי בספרות נושא דיוק מד הטורים והתוצאות הם, ברוב הרכבים הסטייה המקסימלית המותרת לפני של מד הטורים הינה פלוס/מינוס 70 סל"ד (מעבר לסטייה זו מד הטורים פסול ויש להחליפו) בתחום של עד 700 או 1000 סל"ד כלומר הסטייה האמיתית היא נמוכה הרבה יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא מכיר שום תקן לסטייה של מד הסל"ד, אבל אם אתה אומר, ניחא. רק תגיד לי איך בדיוק אפשר לבדוק זיוף בקריאה של 70 סל"ד עם שעון כזה:

 

X-line%2052mm%20Black%20(amber)%20Tachometer%20(RPM,electrical).jpg

 

או כזה:

tachometer.jpg

 

או זה:

tachometer.jpg

פורסם

בתמונות שצירפת אכן לא ניתן לבדוק זיוף בתחום שציינתי, לא אמרתי שקיים תקן, אבל מספר יצרנים מפרסמים מידע זה בספרות האחזקה, לדוגמא טויוטה,מזדה.

רוב היצרנים מצרפים הנחיות רק לבדיקת תקינות הטכומטר.

 

אתה מוזמן להציץ בקובץ המצורף (סימנתי את המידע הרלוונטי במרקר), תיקון קליל, בספרות של מזדה או טויטה יאריס (לא זוכר מאיזה קובץ גזרתי את המידע) הסטייה המותרת היא יחסית גדולה פלוס/מינוס 120 סל"ד.

בכזה כן אפשר..

 

 

לסיכום, לפי דעתי ניתן להסתמך על המידע שמוצג בטכומטר לשם איבחון בסיסי של בעיות ברכב במידה והנהג/נהגת מכירים את הנתונים של סל"ד הסרק של הרכב שברשותם.

INSPECT TACHOMETER-SPEEDOMETER.pdf

011.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...