Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברי הפורום,בזמן האחרון יש לי את הרצון ללכת לעשות עגיל באוזן,אך מסיפורים ששמעתי מהורים\סבתא\סבא שמספרים שיש סכנה בעשית עגיל זה מבחינת זיהומים.

אז רציתי לשמוע ממכם חברי הפורום האם כדאי לעשות עגיל מהבחינה הרפואית שהענין הזה לא יגרום לזיהומים וכו..

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא זיהומים ולא נעליים. יש לי עגיל בערך שלוש שנים, במהלכן הורדתי אותו פעמים ספורות מאוד. מעולם לא היתה בעיה כלשהי איתו.

לאחר שאתה שם עגיל רפואי (זה העגיל שאיתו מחוררים לך את האוזן ואתה צריך להשאר איתו בערך שבוע), עליך לקנות משחה רפואית נגד זיהומים וכל פעם לשים מעט מהמשחה על האיזור. אני מבטיח לך שאחרי יומיים אתה בכלל תשכח שהאוזן שלך מחוררת.

 

הכי חשוב לעשות את זה במקום מסודר וסטרילי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם תשמור את המקום מחוטא ונקי במשך כמה ימים אין בעיה. במקרה הכי גרוע מוציאים ת העגיל והכל נרפא.

 

בעברי היו לי 3 עגילים באוזן שמאל ולא היו לי לא זיהומים ולא בעיות. כיום כשכבר התבגרתי והתמסדתי בקושי יש סימן של החורים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא זיהומים ולא נעליים. יש לי עגיל בערך שלוש שנים, במהלכן הורדתי אותו פעמים ספורות מאוד. מעולם לא היתה בעיה כלשהי איתו.

לאחר שאתה שם עגיל רפואי (זה העגיל שאיתו מחוררים לך את האוזן ואתה צריך להשאר איתו בערך שבוע), עליך לקנות משחה רפואית נגד זיהומים וכל פעם לשים מעט מהמשחה על האיזור. אני מבטיח לך שאחרי יומיים אתה בכלל תשכח שהאוזן שלך מחוררת.

 

הכי חשוב לעשות את זה במקום מסודר וסטרילי.

 

 

זה שלך לא היו זיהומים-לא אומר שזה נכון לגבי שאר האוכלוסיה

 

בפירסינג,לא משנה איפה ישנם 3 גורמים לזיהומים וכאבים:

1.מיקום הפירסינג

2.מידת שמירת הניקיון והסטרליות לפני ואחרי הניקוב

3.הנטייה של הגוף להגיב בצורה דלקתית לחומר ממנו עשוי העגיל

 

אני למשל עשיתי בלשון ובגבה ובקושי הרגשתי,

לעומת זאת יש אחרים שהתאשפזו עקב זיהומים וכאבי תופת.

 

באוזן (בתנוך איפה שהרוב עושים)השכיחות לבעיות היא הרבה יותר נמוכה,

תקפיד על מקום איכותי ועגיל מחומר איכותי ואל תתעצל לחטא.

אין כזה דבר יותר מדי נקי...

פורסם

כמעט כל דבר שאתה עושה משחית את הגוף.

 

אתה אוכל אוכל מרוסס ומהונדס גנטית, אוכל בשר שמוזרקים לו הורמונים ואנטיביוטיקה, נושם, נוסע באוטו, מדבר בטלפון נייד וצופה בטלויזיה. לעומת כל אלה פירסינג זה כסף קטן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אוקיי חברים תודה רבה על העזרה,אני ידאג לשמור על המקום נקי.

 

האם העלויות של עשית עגיל יכולות להגיע למחירים גבוהים?במקומות שמכבדים את עצמם הכוונה.

פורסם

יש הבדל בין עגיל באוזן שנעשה עם אקדח לבין פירסינג (נעשה עם מחט)

 

בגדול עד כמה שידוע לי פירסינג "בריא" יותר ויעלה יותר

פורסם
כמעט כל דבר שאתה עושה משחית את הגוף.

 

אתה אוכל אוכל מרוסס ומהונדס גנטית, אוכל בשר שמוזרקים לו הורמונים ואנטיביוטיקה, נושם, נוסע באוטו, מדבר בטלפון נייד וצופה בטלויזיה. לעומת כל אלה פירסינג זה כסף קטן.

 

 

בקיצור, לא בריא לחיות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

פעם שמעתי שמישהו שעשה עגיל באוזן נפל לו הראש.. ועל כן מומלץ לעשות את העגיל רק אצל מתקין מורשה בעל תעודת הנדסאי עגילי אוזניים לפחות !

אם תגיד לי מאיפה אתה אני יכול להמליץ לך על מתקין.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אצלי זה היה הפוך,באוזן זיהומים אז הורדתי אותו מהר,בלשון ובגבה בלי שום בעייה.

ככה שזה שונה מאדם לאדם,בכלל תעשה בגבה יותר יפה :lol: .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אצלי זה היה הפוך,באוזן זיהומים אז הורדתי אותו מהר,בלשון ובגבה בלי שום בעייה.

ככה שזה שונה מאדם לאדם,בכלל תעשה בגבה יותר יפה :lol: .

 

חשבתי על זה גם,אני יעשה באוזן לפעם הראשונה ואולי בהמשך אני יוסיף בגבה.

 

תגידו האם בצבא מותר ללכת עם עגיל בגבה\אוזן או שיש להוריד אותו ולא להשים בכול תקופת הצבא.


×
×
  • תוכן חדש...