Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם שמעתם את הנהג שהתראיין הבוקר אצל רפי רשף?

 

זה פשוט היה הזוי

 

הוא טען כי הוא לא זוכר כלום, אבל הוא כן זוכר שהוא לא שתה אלכוהול ולא צרך סמים.

 

לגבי בדיקות הדם המוכיחות כי בגופו נמצאו סמים, הוא טען (תחזיקו חזק) כי רמות הסם "נקלטו מהאוויר" ואין ביניהם לבינו ולא כלום.

 

והדובדבן שבקצפת: הוא כן "זוכר" שהוא לא היה הנהג, אלא אחיו התאום שנהרג, וזאת על אף שהוא עצמו נמצא ישוב פצוע קשה על כסא הנהג, מיותר לציין כי הוא לא הצליח להסביר את הפרדוקס הזה.

 

שמעתי אותו והטענות שלו הזויות. הטוא טוען שלא נגע בסמים וששרידי הסם זה כנראה ממשהו באויר והוא גם טען שלא הוא נהג. אחריו דיבר קצין המשטרה שאמר שיש למשטרה הוכחות כמו זה שהוא חולץ מכיסא הנהג.

 

הבחור נמצא כרגע במלחמה על חייו ועל שפיותו ואין אדם במדינה שלא סולד ממנו. הוא מנסה להאחז בכל קש כדי לעורר ספק לפחות בעיני חלק מהציבור לגבי אשמתו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זאת מטרתו הוא יכול להפסיק להתאמץ, הציבור תמיד יראה אותו כרוצח (למעט העובדה שקרוב לוודאי המקרה הזה ישכח מזכרון המדינה בעוד שנה במקרה הטוב או כמה חודשים במקרה הרע - כמו שכל דבר עובר מדפי האקטואליה במדינה ונשכח לצערי, אמנם מי שיזכור אותו תמיד יסלוד ממנו וזה אות הקיין שלו)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לדעתי בית סוהר לכל החיים .

המדינה צריכה להכניס לכלא את כל השיכורים שנוהגים ואת המסוממים שנוהגים מקומם בכלא ולא על הכביש !

הבן אדם גרם להרס של 5 משפחות ולהרג של אחיו.

זה חוסר אחריות ממדרגה ראשונה צריך לטפל בו בכל חומרת הדין שאחרים לא יעשו כמוהו.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
האמת תצא לאור ? אתה הופך אותו לחף מפשע ?

 

 

 

 

ברור

 

אם הוא אשם - שישלם, ועד שהוא לא יואשם - רדו ממנו.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

יש לך ספק שהוא לא אשם? אתה מתאר מצב כזה שבו הוא מחליף מושבים עם אחיו לאחר שקרתה התאונה? (כשאחיו מת והוא במצב קשה, שניהם נמצאים ברכב מרוסק)

אם ענית על השאלה בכן, תהיה בריא - אתה הבן אדם הכי אופטימי שראיתי בחיים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלב נוסף התחיל היום לקראת הרשעתו בתאונה הנוראית שהתרחשה לפני שנה וחצי.

 

למי שמתעניין, ניתן לקרא כאן:

 

http://news.walla.co.il/?w=//1340154

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

העיקר ששם לעצמו כיפה על הראש.

לפעמים אני חושב שאולי כדאי (כלומר צריך, כדאי זה בטוח לא) לעבור לשפיטה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
דבר אחד בטוח יצא מהסיפור הזה , דיכטר החליט שבאו כול הקיצים ולחץ על המשטרה להגביר אכיפה , וראו זה פלא , מה אוכפים ? מהירות .

מה שייכת מהירות לעבירת רמזור אדום/נהיגה בשכרות/נהיגה מסוממת ? למשטרה הפתרונות

 

כרגיל - עוד ממל"זים = עוד כסף

רק סיפקו להם סיבה...

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
16 שנות מאסר בפועל לנהג הפוגע

 

 

 

עונש חמור יחסית לאילו הנהוגים בארץ עד כה, כל הכבוד לכבוד השופטת אשר סוף סוף הפסיקה את הרחמנות על עביריני תנועה רוצחים.

רק מה, לאחר רבע מתקופת המאסר יתחיל החלאה האנושית הזו לצאת לחופשות, ולאור ההתנהגות הטובה שהוא יפגין בכלא ינוקה לו שליש, כלומר עוד 10 שנים הוא ישוב להלך בינינו..

לטעמי הוא היה צריך להישפט על רצח של 6 , ולא על הריגה, ברגע שהוא עלה על הרכב מסומם ושיכור, מדובר על רצח בכוונת תחילה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לטעמך, אדם שרצח 6 אנשים, כלומר התכוון והתכונן לבצע את הרציחות, צריך להשפט על אותה עבירה כמו אדם שעלה מסומם על ההגה.

פורסם

יונתן, אני לא יודע אם אתה מכיר משפחות שמתמודדות עם שכול. אבל העובדה היא לשנהג הזה יהיו בעוד 10 שנים חיים נורמאליים יחסית (בהתחשב בזה שהרג גם את אחיו), ובכל מקרה: חיים. משפחה שאיבדה כך אב לא תתאושש מזה גם בעוד 20 שנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לטעמך, אדם שרצח 6 אנשים, כלומר התכוון והתכונן לבצע את הרציחות, צריך להשפט על אותה עבירה כמו אדם שעלה מסומם על ההגה.

 

מבחינתי המסומם עולה לכביש עם אקדח טעון בדמות כלי רכב, עונשו צריך להיות כדין אדם שרצח ולקח 6 נשמות לעולם הבא.

 

האדם היה תחת השפעת סמים ואלכוהול, ועם זאת הוא בחר לעלות על הרכב ולנהוג בידיעה ברורה שהוא אינו שולט ברכב, את השאר אני מניח לך להבין לבד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
יונתן, אני לא יודע אם אתה מכיר משפחות שמתמודדות עם שכול. אבל העובדה היא לשנהג הזה יהיו בעוד 10 שנים חיים נורמאליים יחסית (בהתחשב בזה שהרג גם את אחיו), ובכל מקרה: חיים. משפחה שאיבדה כך אב לא תתאושש מזה גם בעוד 20 שנה.

גם הוצאת העבריין להורג לא תחזיר את הקורבנות. ישנם שיקולים נוספים מעבר להרגשה הטובה של כל הצדיקים למיניהם, ואני אתן דוגמא לאחד מהם: גם סוהרים צריכים משכורת, גם אסירים צריכים מזון, טיפול רפואי, ביטוח, ומערכת ביורוקרטית שאין לך מושג כמה היא מהווה נטל על תקציב המדינה. תחשוב כמה שוטרים וניידות אפשר להחזיק בתקציב הנדרש לכליאת אותו אדם למשך 40 שנה.

 

מבחינתי המסומם עולה לכביש עם אקדח טעון בדמות כלי רכב, עונשו צריך להיות כדין אדם שרצח ולקח 6 נשמות לעולם הבא.

 

האדם היה תחת השפעת סמים ואלכוהול, ועם זאת הוא בחר לעלות על הרכב ולנהוג בידיעה ברורה שהוא אינו שולט ברכב, את השאר אני מניח לך להבין לבד.

נניח שאתה רציני באשר להכללת אדם שתכנן וביצע רצח בדם קר לאדם שהביא את עצמו לכדי מצב בו הוא נוטל את חייהם של 6 אנשים, ביניהם אחיו התאום, באותה קבוצה.

אני בטוח שבין קוראי הפורום, יש כמה וכמה שעלו על ההגה שיכורים ו\או תחת השפעת סמים - היית מאשים את כולם בנסיון לרצח?

פורסם

עם כל הכאב והאמפתיה למשפחה, מגיע לרוצח הזה.

אני רק מקוה שלכל ה "לי.זה.לא.יקרה-ים" זה יהווה גורם מרתיע ונק' למחשבה בפעם הבאה שהם חושבים לעלות שיכורים\מסוממים\מסטולים\כל התשובות נכונות על ההגה.

חבל שזה נגמר בצורה כזו, עם 6 חפים מפשע, לפחות חלקם. (מבחינתי- מי שידע שהנהג שיכור\מסומם ועלה איתו לרכב נתן לו לגיטימציה וככזה יש לו חלק באשמה.)

 

מה שממש הרתיח אותי בזמנו זה שהמנוול ניסה להפיל את האשמה על אחיו התאום שהוא בעצמו רצח.

 

אני מקווה שבכל המקרים הבאים של נרקומנים אלכוהוליסטים שעולים על ההגה זה יגמר בהתהפכות עצמית ברכב ריק בלי נזקים לסביבה. למה? מי שמטומטם עד כדי כך ויש לו משאלת מוות- מגיע לו שימות ושימות לבד.

אני לא רוצה למות בדרך חזור מבילוי. בטח ובטח שאני נוהג, לא שותה טיפת אלכוהול ואיזה טינופת אחד נכנס בי והורג אותי.

 

לגבי המשפט האחרון של הכותב שמעלי- אני לא יודע, אני משער שכן וכן! הייתי מעמיד את כולם לדין באשמת נסיון לרצח.

אם ככה הייתה נוהגת גם מע' המשפט שלנו אזי הכבישים היו מקום מעט בטוח יותר לנהיגה.

 

עריכה: יונתן עמיר- גם אתה עולה על הכביש שיכור ומסומם?

אם לא, מהיכן הצורך להגן על הנהג המדובר?

האם לך לא אכפת למות כתוצאה מפגיעה של נהג כזה? לי כן!

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.


×
×
  • תוכן חדש...