Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במערכת אזעקה מסוג LASERLINE

לפעמים כאשר אני לוחץ על לחצן סגירה/פתיחה כל הדלתות נסגרות

חוץ משמאלית אחורית.

בזמן פתיחת הדלתות אין בעיה.

צריך לציין שבשלט ישנה סוללה חדשה,

ופירקתי את הדלת לצורך גירוז המנגנון.

האם הבעיה היא באזעקה או שיש ממסרים בתוך הרכב?

איפה הם נמצאים? וכל רעיון לצורך פתרון הבעיה

( פיאט טמפרה 94 )

תודה מראש

פורסם

רק הנועל החשמלי שבאותה דלת הוא הגורם לבעיה ואם זאת נעילת דלתות מקורית אז בטמפרה זה כל המכלל של נועל הדלת המכני שמכיל בתוכות את מנוע הנעילה החשמלית.

לצורכי החלפתו יש צורך בפרוק רפודי הדלת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי, לפי דעתי זאת מערכת מקורית, למרות שאני לא בטוח!

פירקתי את הריפוד של הדלת, גירזתי את המנגנון הפנימי.

יש אפשרות לתקן או שרק להחליף?

הבעיה היא רק בזמן סגירה ולא בפתיחה, וזה לא קורה כל פעם

פורסם

זאת אומרת שהמצב מצביע בוודאות על תקלה?



ואין פתרון חוץ מלהחליף את המנעול?

מה יכול להיות המכיר?

תודה

פורסם

אתה יכול לבדוק את התקלה, אם אתה מצליח לשחזר אותה - תחבר מד מתח למנוע הנעילה, ותבצע נעילות ושחרורים עד שהנעילה תיכשל. אם בנעילה הכושלת עדיין היה פולס מתח במנוע נעילה - אז יש לך מנוע דפוק.

ליתר בטחון, אתה יכול להוציא את המנוע ולבדוק אותו בידיים כנגד התנגדות הידיים - הדחיפה צריכה להיות מאוד חזקה.

 

אני הייתי מהמר על גירוז לא מספיק טוב, מניסיון עם כמה מערכות כאלה - המנועים החשמליים פשוטים נורא.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הדלת לא הייתה נסגרת אחד ל-15פעם בערך,

פתחתי ריפוד, גירזתי, וזה לא עזר.

לפני כמה ימים הדלת הפסיקה להסגר בכלל. ( נפתחת ולא נסגרת )

עכשיו יכולתי לפחות למצוא את הגורם לתקלה!

היה חוסר מגע בפלאג של הדלת, ניקיתי את המגעים והבעיה נפתרה!

משה מוזר, שיש רק שני חותים, פלוס ומינוס שמחליפים כיוון סיבוב של המנוע.(כנראה)

איך זה שהבעיה הייתה רק בסגירה? אולי זה שני פלוסים, אחד לפתיחה ושני לסגירה,

ומינוס מהדלת?

חג שמח!

×
×
  • תוכן חדש...