Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפורמיקה דקה מאוד וניתן לקפלה במקצת מה שיתן מעטפת נאה, הפרקט מצריך עבודת עיבוד ליטוש והתאמה והחיבור הסופי עם ברגים או ניטים, לגבי עצות נגרות פנה למומחה הראשי, מר נוף...אבי נוף (007)-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גם טפט דביק ( שמשתמשים בו לציפוי דלתות פלדלת ) בטקסטורה של עץ ולדעתי ניתן להשיג את הטפט הזה בחנויות חומרי בניין או של שיפוצניקים , עם הטפט הזה ניתן לצפות כל דבר וכך תשמור על אפקט העץ .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
הפרקט מצריך עבודת עיבוד ליטוש והתאמה והחיבור הסופי עם ברגים או ניטים

לא אני ממש לא רוצה שיהיו לי ברגים וניטים בתוך הרכב גם מה שלא נראה לי שזה יוסיף יופי

 

לגבי עצות נגרות פנה למומחה הראשי, מר נוף...אבי נוף (007)-רן

אבי נוף? טוב אתה כנראה יודע יותר טוב ממני, הוא מהמשפחה שלי ולא ידעתי שהוא עוסק בזה!

 

מה אתם אומרים על הרעיון לקחת דיקט ממש דק כמה דק? הכי דק ולבוע אותו בצהע לקה , וגם אני אצבע אח"כ בצבע לקה את העץ שנמצא על הדלתות?

 

 

הפורמיקה עשויה ממה? עץ? נייר? אפשר לצבוע אותה על-מנת שהיא תתאים לכל הסוג עץ שקיים ברכב?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

הפורמיקה עשויה ממה? עץ? נייר? אפשר לצבוע אותה על-מנת שהיא תתאים לכל הסוג עץ שקיים ברכב?

 

הפורמיקה עשויה משכבה של עץ דחוס הנקרא MDF [אינו מרעיל או משהו לא להאמין לסיפורים] ועל העץ הדחוס יש בדרך כלל שכבה של פלסטיק.

אפשר לצבוע אבל צריך לצבוע עם צבע הנקרא צבע בסיס ואז לצבוע בצבע הרצוי, כל הצבע שאתה בוחר צריכים להיות [שחכתי אני מתישהו היזכר].

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
תפעיל מזגן ! :lol:

 

שמע דני היקר, אני מכיר לפחות 3 סוסיתות שיש להם מזגן,אחת מהם יש לה גם אפילו חלונות חשמל,ואחת מהם אוטומטית (גיר כפרי)

שאלה קטנה!

 

נניח ששמתי מזגן מה יכול לקרות? ברגע שאני מפעיל את המזגן?

המנוע לא חלש למזגן? זה יהיה משמעותי עד כדי כך?

יש אפשרות בכלל להשים מזגן בכרמל דוכס? הסוסיתות שאני מכיר אם המזגן יש להם מנוע פורד( קובייה,סוסיתא 12)

 

תודה מראש

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

מזגן לרכב בהתקנה נוספת אומר כמה דברים:

1. תוספת משקל לרכב-המשמעות שינוי באיזון הבסיסי של הרכב, במקרה שלך לא משמעותי.

2. תוספת בעומס למנוע-החישוב מראה כי נסיעה עם מזגן עובד שווה להעמסת נוסע נוסף ברכב-המשמעות מנוע חלש או לא תקין יסבול יותר.

3. צריכת חשמל מוגברת-יצרן החשמל ברכב (האלטרנטור) והמצבר יעבדו שעות נוספות בתנאים קשים-(ידרשו תוספת שכר).

4. פגמים במערכת החשמל יקבלו משמעות קריטית, הכוללת קצרים, ניתוקים, התחממות וסכנת דליקה!

5. מהירות הנסיעה תקטן צריכת הדלק תעלה-המשמעות למחיר הנוחות והחופש.

6. בלאי מוגבר-המשמעות תחזוקה מונעת ויקרה יותר.

7. הקירור הטבעי של המנוע יפגע-התקנת סבכת המזגן על בסיס הרדאטור מצמצמת את זרימת האויר לקירור, ברכבים רבים מוחלף המאוורר המכאני לחשמלי על מנת לקבל יותר קירור.

8. מחייב התקנה מקצועית-המשמעות הרבה סבלנות וכסף.

9. המחיר לנוחות גבוה ויש לבדוק ברצינות אם אתה מוכן לשלם אותו או מעדיף להתקין מאוורר קטן על הדשבורד.

10. אטימה טובה של פנים הרכב אחרת יהיה אובדן קור וברכה לבטלה.

11. אחזקת המזגן גם לאחר שהותקן עולה כסף זמן וטיפולים שוטפים.

 

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן לפי כל מה שרשמת,אני חושב שבמילים יותר קצרות ,אפשר להגיד לא למזגן בסוסיתא ...

חברים,אני מצטרף לשאלה של גק'לין,בסוסיתא כבר החלפתי 3 שעונים החלפתי פעמיים קבל ספידומטר,ולמרות הכול השעון שלי לא עובד,ואם הוא כבר עובד,אז הוא ממש רועד, וקופץ במהירות כאילו יש לי F-15.

מה אתם מציעים?

אולי יש לי בעיה מאיפה שהקבל יוצא מהגיר?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

אינני בטוח לגבי הגיר שלך ,למיטב ידיעתי צריך להיות בגיר מתאם כניראה מאוקולון והכניכה שחוקה יש שם כנראה חלק ממתכת מרובע אותו אפשר לתקן. מקוה שעזרתי.

פורסם
אינני בטוח לגבי הגיר שלך ,למיטב ידיעתי צריך להיות בגיר מתאם כניראה מאוקולון והכניכה שחוקה יש שם כנראה חלק ממתכת מרובע אותו אפשר לתקן. מקוה שעזרתי.

אכן בעייה כניראה ב"חילזון" מתאם הפלסטיק ביציאה מכיוון הכבל לגיר

ואכן בכל מה שקשור למזגן, אני לא בעד, למרות הנוחות והיתרונות העצומים, החסרונות במקרה הזה גדולים, ובכלל אני נגד כל מה שלא קשור בנהיגה פרופר למיקי ש. אין ברכב שלו כלום שקשור בנוחות והוא הנהג המהיר ביותר בעולם! אבל שינינו לא דוגמאות לכלום, בעצם רק אני לא....-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שמע האמת היא שאני ממש רוצה להשים מזגן!

אבל אני יודע מה יקרה,לפחות עכשיו אחריי שהסברת לי במפורש!

אבל רן היקר..

פעם נסעת בסוסיתא בקיץ?

או בקור של הלילה?

זה פשוט בלתי אפשרי,אני אומר לך את האמת היו לי מצבים שפשוט ברמזורים,או בפקקים,הייתי יוצא מן הרכב מרוב חום,עכשיו לשאלתי פיברגלס קולט יותר חום?

בקור עוד אפשר איכשהו להסתדר,ארוסתי הייתה יורדת מן הבית אם שמיכת פוך אווזים :-P...

מה העלויות של להרכיב מזגן? ובמידה שאני הולך למישהו ממש מקצועי,שיעשה לי עבודה ברמה גבוהה של חשמל ושל כל מה שציינת שיהיה על הצד הטוב ביותר,ולא כמו שקרה לי אם הצבע ברכב שבסוף הרגשתי מרומה!

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

כן כן וכן-

בעלומי, לרוב המכוניות לא היה מזגן, לעשירים בלבד היה הפלא, וברוב המכוניות שהכרתי גם אז הוא לא עבד!

אהבת הרכבים שלי נגזרת מאהבת נהיגה צרופה, ומזגן מפריע לי לנהיגה, האם אני מוכן ליסבול חוסר מזגן במחיר של הרשימה שנתתי? בפרוש כן! אני רוכב שנים על דו"ג, שם מזג האוויר משמעותי יותר, קיץ, חורף, חמסין, שלג, לא מוותר! השילוב היחידי שאני מוכן להתפשר עליו הוא קדיאלק אספנות, עם מזגן, או מרצדס ממוזגת, לרוב האמרקאיות יהיה מזגן, וגם למפוארות שבהן, אבל...האחזקה שלהן תהיה בהתאם, אי אפשר לתפוס את המקל בשתי קצוותיו ולהשאיר את העוגה שלמה ! אני אשלם את המחיר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...