Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצינורות הכתומים באמת יפים, אם הם מתאימים זו שאלה של טעם וריח וההחלטה בידיך בלבד. אני ממליץ לך לעבוד על הגימור של הקצוות שלהם כדי שיראו טוב יותר. הסיבים שלא חתוכים בקו אחד מעט מפריעים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למעשה אתה צודק...

וכבר היום עבדתי על זה.... נכון שעדיין רואים קצוות,אבל צריך לשבצר...? אם אש זה לא עובד..

יש שיטה אחרת?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

אש אמורה לעזור לצינור העשוי חומר סינטטי. (כמו שזה נראה)

מה עם סתם סכין חדה?

 

אגב, למה "טוליסתא"?

Passt scho...

פורסם

אש אמורה לעזור לצינור העשוי חומר סינטטי. (כמו שזה נראה)

מה עם סתם סכין חדה?

 

אגב, למה "טוליסתא"?

 

תראה SERVUS.... ניסיתי לשרוף את הקצוות אם אש,אבל ללא הצלחה :cry: ,אני יאמר לך משהו,זה חומר מאוד חזק, זה לא רשת רגילה, זו רשת שעמידה במוץ-נורים למי שמבין על מה אני מדבר,ולאלה שלא הבינו את המושג,עמיד ב -2000 מעלות ואולי קצת יותר.....

יש עוד דרך?

למה "טוליסתא" ....

את כל האמת אני יספר לך...

אני ממש משקיע על הרכב שלי,ממש איכפת לי ממנו אם אתה מבין למה כוונתי, אני משקיע עליו הרבה מזמני הפנוי,ואין הרבה זמן כזה!

אז באה ארוסתי ,ואני בטוח שלרוב האנשים שיש להם רכב אספנות שדורש צומת לב, זה קרה!!! "שמע הרכב הזה מעצבן אתה משקיע עליו יותר ממני", אני לא מקבלת את זה, ....

לארוסתי קוראים מיטל,ואני קורא לה בשם חיבה "טול"....

ואז בא לי הרעיון לומר לשני הדברים שאני הכי אוהב בעולם לחבר את זה יחד, אז תאמינו לי או לא

אני קורא לה "טוליסתא" גם לרכב וגם לארוסתי!!!

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם
רציתי לענות אבל יצא לי גס מדי אז...קבל תיקרא ותהינה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91301&highlight=%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA+%D7%A2%D7%9D+%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%AA%D7%99

בהצלחה-רן

 

 

אז מה אתה אומר? עשיתי חכם או לא? שקראתי לסוסיתא שלי "טוליסתא"....

מאז שזה קרה הכול השתנה תאמין לי או לא,היא אפילו עזרה לי לשטוף את הרכב, למעשה הצלחתי לגרום לה לאהוב את זה לא פחות ממני.... טוב אולי הגזמתי...

אבל העיקרון הוא שחשבתי והצלחתי ליישם את מה שרציתי כל שבת כמעט אנחנו נוסעים לפיקניק אם הסוסיתא,או טיול לחברים רחוקים כמו ב"ש ,חיפה, נהרייה,וזה מה שהופך את זה ליותר כיף....

אתה מסכים איתי רן?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

מהרגע שבחרת שותפה לחיים מילת המפתח היא שותפות לטוב ולרע, וזה אמור לעבוד בשני הכיוונים, אגב האופציה השניה היא גרושיין ואז היא מקבלת חצי מהרכב או את כולו תלוי בעו"ד שלך....עוד הגיגים מחיי נישואין פנה ל-אל באנדי שלייטא

 

Al_bundy.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בעיות עם החברה\אישה\איש\כלב (תלוי בהעדפות) כולנו מכירים.

לקרוא לשתיהן באותו שם - זה חדש. האמת, הכינוי קצת ארוך מדי בתור כינוי.

אבל לפחות המצב השתפר אצלכם.

Passt scho...

פורסם

זה רק אני, או שהמנוע הפצפון באמת מרגיש בודד ומאויים בתא המנוע הענקי הזה? נראה לי יש שם מקום לאיזה V6...

 

לזה שבונה הוט רוד כחול לבן - במקום כל הסיבוכים עם להביא לכאן פורד שנת 32, היית בונה הוט רוד סוסיתא על בסיס רום כרמל או משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע אם זה רעיון טוב.

אחרי השקעה רצינית בהוט רוד שכזה, נראה לי ממש אבל ממש מבאס, שגמל יאכל אותו בעצירה ב101 בדרך לאילת.

Passt scho...

פורסם
וואלה, טנדר סוסיתא מונמך גלגלי ניקל סוף...קשת היתהפכות חיצונית אגזוזים עולים לגג...מי מרים את הכפפה?-רן

נישמע טוב..

סוסיתא (10) טנדר.

מנוע פורד של פיאסטה xr2 משופר.

אגזוז פתוח.

צבע שחור בוהק עם להבות אדום/כתום.

קשת ניקל בארגז עם 2 זרקאורים עליהם.

מרכב מונמך עם ג'נט "18. ו...

 

אני מוכן אם אתה ממן...:lol:.

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
מנוע פורד של פיאסטה xr2 משופר.

 

 

מוסא מוסא מוסא...

מה שאמרת עכשיו, הוא בגדר חילול הקודש, ממש חלב ובשר.

הפיאסטה XR2 היא הנעה קדמית (:oops:) ואילו הסוסיתא היא הנעה אחורית.

 

 

דחוף לו מנוע 5.7 של Chevy וסע לשלום.

 

 

חוץ מזה, אין מנועים משופרים של פיאסטה XR2, זה בסה"כ cvh כמו שהיו באסקורטים (באריקות היו X-flow ohc, סתם חשבתי שתרצה להזכר באריקה עם המגנזיום :wink:). אבל לא תאמין איזה מטעמים אפשר להוציא מהמנוע הזה.

 

יאשה, הבמה שלך.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...