Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוסיתא (10) טנדר.

מנוע פורד של פיאסטה xr2 משופר.

אגזוז פתוח.

צבע שחור בוהק עם להבות אדום/כתום.

קשת ניקל בארגז עם 2 זרקאורים עליהם.

מרכב מונמך עם ג'נט "18. ו...

 

מר אזולאי היקר, אתה מדבר פה על סוסיתא של פושעים או שזה רק אני חושב ככה?

 

מבחוץ

אם כבר בוא נפריז יותר,אולי גם תוסיף ,חצאיות,טמבונים מונמכים ( אחורה,קדימה),אגזוז כפול,

 

בפנים!

ריפודי עור,חלונות חשמל שחורים,DVD,הגה ספורט

ו.....

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה מה ניסגר איתכם?!?:|

כולם פה בהתקפה של MODS? RODZ? ושאר חמוצים?

מה זה מגפה?!

 

 

דרך אגב הייתי ממש רוצה לדעת מאיזה חומר עשוי הכיסוי של הצינורות?

ואני חושב שמאד יוסיף גם אם תשים חוטי הצתה אדומים או כחולים.

את מכסה השסתומים הייתי מפרק שוב מנקה טוב טוב ומצפה בניקל לניקל או צובע בצבע יותר אייכותי אצל צבעי זה מוסיף המון!.

 

אני מאד מסכים איתך שאין כמו לעבוד על האוטו שלך לבד וזאת מן הרגשת סיפוק שכזאת שאי אפשר לתאר אותה.

 

בהצלחה!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
חברה מה ניסגר איתכם?!?:|

אני יודע, זרמתי אם כולם....דווקא נשמע פלילי (סוסיתא פשע)

 

דרך אגב הייתי ממש רוצה לדעת מאיזה חומר עשוי הכיסוי של הצינורות?

אני ינסה לברר היום, בכל אופן מדובר בחומר מטורף!

ואני חושב שמאד יוסיף גם אם תשים חוטי הצתה אדומים או כחולים.

אכן נשמע מאוד מענייין,כל חוטי ההצתה הם למעשה אותו הדבר? או שיש חוטים כאלה שמעבירים זרמים אחרים?

התנגדויות אחרות?

פשוט אינני מבין בזה?

ואם הכול תואם איפה אפשר לקנות דבר כזה?

את מכסה השסתומים הייתי מפרק שוב מנקה טוב טוב ומצפה בניקל לניקל או צובע בצבע יותר אייכותי אצל צבעי זה מוסיף המון!.

אמת שזה מוסיף המון ואני אפילו מסכים אתך!!!

אבל אני סה"כ בן אדם פשוט שמנסה לעבור את היום,ולחשוב איך אני עובר את המחר!....

יבוא יום ואני יצבע את זה לצבע ניקל, ודרך אגב צבע חדש לרכב....

דרך אגב,אם אני יחליט לצבוע את זה לניקל?שאני יפרק את המכסה ראש שסתומים!

האטם שסתומים אני יצטרך להחליף אותו? הוא למעשה חדש ! ולא היה פשוט לי להשיג אטמים שכאלה! מה העמידות שלו אם אני יפרק את הראש? הוא יקרע? אני יצטרך להחליף אותו?

12345

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

רציתי לדעת משהו!!!

 

1.מישהו פה העלה את הדבר הזה שאני יצבע את הראש שסתומים לניקל,ביררתי את זה היום , ומישהו מוכן לעשות לי את זה בתור מתנה בשביל שאני יעשה לו סיבוב ברכב!

רציתי לדעת משהו? מכיוון שלא היה לי פשוט להשיג סט אטמים לכרמל דוכס שלי

(מצאתי אצל קלוש בחיפה -סט אחרון)שפירקתי את הראש שסתומים ואחרי שצבעתי כבר שמתי את האטם ראש שסתומים החדש, בערך 3-4 חודשים עבר מאז, רציתי לדעת במידה ואני מחליט לשלוח את המכסה שסתומים לציפוי ניקל,

  1. האטם יהרס?
  2. או שאני יוכל להשתמש בו? ואם כן זה יכול לגרום לנזק?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם
מוסא מוסא מוסא...

מה שאמרת עכשיו, הוא בגדר חילול הקודש, ממש חלב ובשר.

הפיאסטה XR2 היא הנעה קדמית (:oops:) ואילו הסוסיתא היא הנעה אחורית.

 

 

דחוף לו מנוע 5.7 של Chevy וסע לשלום.

רום כרמל היא הנעה קדמית או אחורית?

אם אחורית, אני חושב שמנוע 2.0 פלוס גיר 5 הילוכים שירדו מסיירה סטנדרטית יעשו את העבודה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
רום כרמל היא הנעה קדמית או אחורית?

שלי בכל אופן הנעה אחורית.

ועכשיו אבא שלי אומר לי שגם הרום כרמל היא הנעה אחורית,למעשה הוא אומר שכל מה שיצא ממפעל אוטקרס ( סוסיתא,סברה,רום כרמל,כרמל דוכס) הנאה אחורית

אם אחורית, אני חושב שמנוע 2.0 פלוס גיר 5 הילוכים שירדו מסיירה סטנדרטית יעשו את העבודה.

בהחלט יעשה את העבודה

 

 

לירון תודה רבה לך גם הרכב שלך נראה מדהים. דרך אגב דרך התוכנה שלך אני מכין גם סרטון קצר על הכרמל דוכס שלי....

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

הרשת הארוגה הזו עשויה סיביי טפלון , אם למישהו יש עניין בזה אני אוכל לברר עם גורם בכיר יותר בתא המשפחתי איפה ולמה משתמשים בזה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
רציתי לדעת משהו!!!

 

1.מישהו פה העלה את הדבר הזה שאני יצבע את הראש שסתומים לניקל,ביררתי את זה היום , ומישהו מוכן לעשות לי את זה בתור מתנה בשביל שאני יעשה לו סיבוב ברכב!

רציתי לדעת משהו? מכיוון שלא היה לי פשוט להשיג סט אטמים לכרמל דוכס שלי

(מצאתי אצל קלוש בחיפה -סט אחרון)שפירקתי את הראש שסתומים ואחרי שצבעתי כבר שמתי את האטם ראש שסתומים החדש, בערך 3-4 חודשים עבר מאז, רציתי לדעת במידה ואני מחליט לשלוח את המכסה שסתומים לציפוי ניקל,

  1. האטם יהרס?
  2. או שאני יוכל להשתמש בו? ואם כן זה יכול לגרום לנזק?

צביקה שלום

ברח' אברבנאל בת"א (אמצע רח' דרך יפו פנייה ימינה ו50 מ' אחרי נמצא)ישנו בית מלאכה שמייצר אטמים לרכב .

תן לו דוגמא,או את החלק שמיועד לו אטם והוא ייצר לך.

אם זה אטם סטנדרטי יש לו שבלונות מוכנות.

דרך אגב הוא קצת ייקרן.

בהצלחה

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם
הרשת הארוגה הזו עשויה סיביי טפלון , אם למישהו יש עניין בזה אני אוכל לברר עם גורם בכיר יותר בתא המשפחתי איפה ולמה משתמשים בזה .

 

 

אתה יכול לראות דברים כאלה ברתמות מנוע של מטוסים,רתמות מנוע אתה יכול להבין על איזה חום מדובר שם,עקב זה, זה כל כך עמיד בחום

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

חשבת לעשות טבעת שתעטוף את החיתוכים הלא יפים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

×
×
  • תוכן חדש...