Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבת לעשות טבעת שתעטוף את החיתוכים הלא יפים?

 

 

O.K

נשמע ממש סבבה,האמת שלא חשבתי,כל פעם אני לומד משהו חדש!

מה זאת אומרת טבעות?

האמת היא שניסיתי לחתוך את כל הקצוות אבל ללא הצלחה...

אולי טבעות זה הפתרון , יש לך תמונה להמחשה?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את האמת נמרוד צודק.

בכל קיט שמגיע של מתכת שזורה על הצינורות מיים יש סיומת של טבעת מעוצבת.

אתה יכול למצוא בקלות ב EBAY

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

רכב מדהים, הוא נראה שמור מאוד, מה שלא תעשה אל תמכור אותו.



לדעתי יש לך פיסת היסטוריה ביד.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לילה עכשיו ואין לי ממש כוח לחפש כרגע באייבי אבל מחר אולי אני יחפש בשבילך.

ציירתי לך בצייר איך בעצם הטבעת הזאת צריכה להיות. תסתכל על הריבוע האדום,

הוספתי כמה הערות, מחר אני יעשה דוגמה של מה אתה צריך להביא לך חרט או למי שאתה רוצה לעשות את הטבעות הללו.

 

נמרוד...

%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%203.jpg

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

עשיתי לפני כמה דקות את הטבעות הללו עם נייר.

הערות:

1] השפה של הטבעת הזאת אמורה להיות בגודל מיזערי או בגודל עובי הקצוות הפרומות.

2] עובי כל הטבעת אמור להיות משהו כמו 2 מ"מ.

3] אתה יכול לשנות כרצונך את הטבעת

 

בשביל לעשות כזה דבר תפעל אחרי ההוראות הבאות:

1] גזור מהמעטפה של הבנק שלך חתיכה את האורך את מודד ע"י ליפוף החתיכה על הצינור הרוחב צריך להיות 3 ס"מ.

2] גזור "לשוניות" באורך של 1 ס"מ לרוחב 1 ס"מ. את יכול לשנות איך שאתה רוצה.

 

בהצלחה.

 

נמרוד...

IMG_1619.jpg

IMG_1620.jpg

IMG_1621.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1623.jpg

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לילה עכשיו ואין לי ממש כוח לחפש כרגע באייבי אבל מחר אולי אני יחפש בשבילך.

ציירתי לך בצייר איך בעצם הטבעת הזאת צריכה להיות. תסתכל על הריבוע האדום,

הוספתי כמה הערות, מחר אני יעשה דוגמה של מה אתה צריך להביא לך חרט או למי שאתה רוצה לעשות את הטבעות הללו.

 

נמרוד...

 

 

אני מבין, בכל מקרה, עד שאולי מישהו יראה לי על אילו טבעות מדובר!

חשבתי אולי על בנד יותר עבה שסוגר את הצינור וגם יסתיר את החיתוכים הלא יפים שנראים,קיים בנד כזה בכלל?

כי אני אישית בכל אופן לא מבין מה זה טבעות , אף ע"פ שנמרוד צייר את זה!

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

כנס עם הרכב לכל בעל מקצוע שמתעסק עם צינורות לחץ, או פנאומטיקה, תראה לו את הבעייה ויהיה לך פיתרון מהיר יפה וזול בעייה מוכרת ונפוצה עם אין ספור פיתרונות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אם כבר אנחנו ככה מדברים על שימור הרכב,ומחפשים רעיונות יצירתיים!

חשבתי לעצמי שיש לי קרע בריפוד של הגג וגם בקורה שליד הדלת (תמונה מצורפת), ,הלכתי לרפד והוא הציע לי להחליף את כל הגג בגלל קרע אחד,טוב שניים,וזה הוביל אותי לשני דברים שעומדים בפניי

  1. אין תקציב!אני מובטל לעת עתה! מישהו יכול להציע עבודה?
  2. אני ממש רוצה להשאיר את הגג המקורי שבסה"כ נראה ממש טוב חוץ משני הקרעים!

חשבתי לעצמי אולי אפשר למצוא איזה פתרון יצירתי על-מנת להשאיר את הגג מקורי שבסה"כ נראה ממש טוב...

יש הצעות?

DSCN2000.JPG

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

בקלות, כל חומר פלסטי גמיש בצבע הנכון יכנס בין הגומי של החלון ויתפס שם היטב אם יהיה אחיד בשני הצדידים ומורכב יפה יתן פתרון טוב, כל מורה למלאכת יד תישמח לתרום לך פוליגל או חומר אחר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בקלות, כל חומר פלסטי גמיש בצבע הנכון יכנס בין הגומי של החלון ויתפס שם היטב אם יהיה אחיד בשני הצדידים ומורכב יפה יתן פתרון טוב, כל מורה למלאכת יד תישמח לתרום לך פוליגל או חומר אחר-רן

 

חשבתי אחרת קצת, מה אתה אומר על הרעיון הזה,

הדשבורד שלי בצבע עץ נכון(תמונה מצורפת) איפה החלון יש לי גם עץ (תמונה מצורפת) אני יכול להשים שם איכשהו משהו שיהיה דומה לצבע עץ?

דלת.JPG

DSCN2208.JPG

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

וואו דברים מדהימים....

מאיפה הוצאת אותם? בטח לא מהארץ....

ואם כן איך אני מזמין דבר כזה??

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

כן, פורמיקה בצבע דומה יהיה הכי קל, אולי למצוא חתיכת פרקט דומה לדש ללטש אותו ולחבר אותו לשם, בקיצור רעיונות המון אין תחליף לזוג ידיים טובות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כן, פורמיקה בצבע דומה יהיה הכי קל, אולי למצוא חתיכת פרקט דומה לדש ללטש אותו ולחבר אותו לשם, בקיצור רעיונות המון אין תחליף לזוג ידיים טובות-רן

 

 

זה חייב להיות משהו מש דק נכון?

פרקט הוא דק?

פורמיקה זה דק?

 

יהיה אפשר בכלל להשיג משהו שממש דומה לצבע של הדשבורד ושל הדלתות? או שזה יהיה שונה אחד מן השני...

ואם זה יהיה שונה אני יאכל לצבוע את זה?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...


×
×
  • תוכן חדש...