Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

wake up call לכולם בקשר לחלונות כהים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפליקס, הקטע פה זה לא ההרכב הכימי, אלא שאתה מוסיף לחלון ציפוי של שכבה נוספת (המדבקה להשחמת החלון) מה שימנע ממנו "להתפורר" כמו שהיצרן תכנן.

ולנדב, אני לא יודע אם פעם ראית חלון נשבר - החתיכות הם קטנות מאוד, ואין להם זווית חדה ככה שכמעט בטוח שלחתוך אותך הם לא יחתכו.

ברגע שאתה מוסיף את הציפוי הזה, כמו שכתבתי לפליקס - החלון לא ישבר כמו שהוא מתוכנן להישבר ויש סבירות גבוהה שישבר לחתיכות גדולות (שכן יכולות לחתוך אותך ולהרוג אותך, לעומת החתיכות המזעריות שלהן הוא תוכנן להתנפץ)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חח מציע לך לעשות ניסוי ואז תראה שאתה טועה ובגדול! יצא לי פעם לראות מול העיניים שלי רכב שמתהפך והיו לו חלונות שחורים מה שקרה שהחלון נשבר לחתיכות ממש ממש קטנות(כמו שנשבר כל חלון רגיל ברכב) והנייר השחור פשוט מנע מהחתיכות הללו להיתפזר.

תאמין לי שלא היה צורך בלהפעיל כוח רב כדי לשבור את החלון הזה כדי לעזור לבחור,מכה קטנה והחלון פשוט צנח למטה כמו סמרטות.

אם אתה מעוניין לעשות ניסוי אז יש לי כמה חלונות של רכבים שאני לא צריך,אתה מוזמן לבוא ולקחת חלון ונייר הדבקה לחלונות ולעשות ניסוי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כבר עשיתי ניסוי כזה, בעקבותו פתחתי את האשכול.

4 "נבחנים", חלון אחד רגיל ועוד שלושה שעליהם היה הציפוי.

2 מהחלונות המצופים נסדקו קשות אך נשארו שלמים, בעוד שהשלישי נשאר שלם וכל מה שנוצר זה סדק אחד ארוך לאורכו, אך לא עמוק - החלון נשאר שלם.

כמובן שיש במשוואה הרבה מזל וזה לא מדע מדוייק, אך קיים הסיכון שהחלון ישבר לכמה חתיכות גדולות שאחת מהם תעוף אליך חס וחלילה, אם אתה רוצה לקחת אותו אתה מוזמן - המטרה של האשכול הייתה להציג בפני אנשים את הסיכון, מה תעשה מכאן הלאה זו החלטה שלך בלבד.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תמיד הייתי בעד חלונות כהים ותמיד אהיה. אני לא מדבר על השחרת חלונות כמו בלימוזינה אמריקאית טיפוסית אלא על השחמה קלה.

מעבר לעניין האסטתי המוצלח לטעמי, פנים האוטו פחות חם בקיץ והמזגן מקרר יותר ביעילות את פנים הרכב. זה לא שהמזגן לא מסוגל ללא ההשחמה, אבל כך הוא מתאמץ פחות.

בתור אחד שנהג הרבה ברכב על חלונות מושחמים, אין לזה השפעה מבחינת שדה הראיה או הראות בלילה. היתרון לעומת זאת הוא בתנאים מסנוורים אז חלונות כאלו משפרים את הראות! (נסו להסתכל על משהו בוהק בלי ועם משקפי שמש).

כאשר זכוכית רכב עם מדבקת השחמה מתנפצת היא הופכת למין פלטה רכה הניתנת לשבירה והזזה מאוד בקלות. בשום מקרה לא מדובר בסכנה בטיחותית במקרה תאונה ולטעמי אפילו ההיפך, המדבקה שומרת את כל הרסיסים ביחד ומצמצמת את הסיכוי שרסיס יטעה לכיוון העין של הנהג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר צודק! מעבר לעובדה שהחלונות השחורים חוסמים את קרני השמש המסוכנות. (אמנם אני לא בטוח שהם מסנני UV, אבל לדעתי עדיפים על כלום. תקנו אותי אם אני טועה).

 

אגב - בצבא, מרוב שחלונות שחורים נפוצים, בפקודה של רכבי הליסינג נאסר על התקנתם. ואל תגידו לי שסא"לים זה ערסים מהצ'כונה ;-) (בעצם יש כמה, אלא שקיבלו דרגות ייצוג והיו נגדי משמעת :))

 

 

 

אביעד

פורסם
כבר עשיתי ניסוי כזה, בעקבותו פתחתי את האשכול.

4 "נבחנים", חלון אחד רגיל ועוד שלושה שעליהם היה הציפוי.

2 מהחלונות המצופים נסדקו קשות אך נשארו שלמים, בעוד שהשלישי נשאר שלם וכל מה שנוצר זה סדק אחד ארוך לאורכו, אך לא עמוק - החלון נשאר שלם.

כמובן שיש במשוואה הרבה מזל וזה לא מדע מדוייק, אך קיים הסיכון שהחלון ישבר לכמה חתיכות גדולות שאחת מהם תעוף אליך חס וחלילה, אם אתה רוצה לקחת אותו אתה מוזמן - המטרה של האשכול הייתה להציג בפני אנשים את הסיכון, מה תעשה מכאן הלאה זו החלטה שלך בלבד.

 

אתה טועה ומטעה!

אם החלונות נסדקו קשות לחלקים שהם יותר מרסיסים ששואפים לקוביות בגודל עובי החלון כפי שכתבתי, אז הם מלכתחילה היו חלונות לא איכותיים ומסוכנים!!!

 

הדבקת חלונות משפרת את בטיחות החלון!

הרסיסים יכולים לחתוך כי הם מאוד חדים, גם אם אין להם "שפיצים" הם עדיין חדים מאוד! ורסיסים יכולים להכנס לעיניים!

 

יש מקומות במרוצי ראלי שמחייבים הדבקת חלונות!

יש חלונות שלפי תקן חייבים להיות מודבקים מהסיבה הזו!

 

שוב! הדבקת החלונות זה דבר חיובי! זו עובדה, מצטער.

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

לאחר בירור בעניין - אם משחימים חלונות בתנור - שעולה לפי מיטב ידיעתי כ 400 ש"ח לחלון - זה נראה טוב ועובר טסט

 

אבל הבעיה היא שהציפוי נסרט יחסית בקלות, ולכן מה שקורה אחרי כמה שטיפות של הרכב (גם ידניות) יש מצב שתשאר פשוט עם חלון שרוט בחלקו.

 

בגלל זה, זה לא נחשב ממש רצוי

פורסם

כל זה נכון בתנאי שאתה נותן שינקו לך את החלונות עם עיתון ישן או כל נייר גס!

פשוט לא נותנים בשטיפה שינקו לך את החלונות עם נייר אלא מבקשים יפה שינקו עם סמרטות לח ונקי וזה הכל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לי בכלל הייתה כוונה אחרת עם החלונות השחורים מאחורה, כדי שעם אני עוצר ליד ניידת ברמזור,

הוא פשוט לא רואה כמה נוסעים יש לי(יש לי הגבלה של 2 נוסעים מקסימום) הציל אותי במשך שנתיים שלי כנהג חדש. יש לי גם וילון בשמשה האחורית שלא יראו כמה ראשים מציצים מאחורה.

 

חוץ מזה לא מזנמן גיליתי עד כמה שזה נוח עם המין השני שהכל סגור מאחורה במושב האחורי:wink:

רק חבל שטויוטה תמיד ידועה כצפופה מאחורה ואין מקום לרגליים:lol:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
ומה הקשר?

תעשה בטבילה וסע לשלום.

איזה קשר ענייני יש למה שרצית לעשות ולבין האשכול?

 

יודע מה?

תודה,שמחתי לשמוע שרצית לעשות ולא עשית יישר כח!

 

מה נפלת על הבן אדם

פורסם

לגבי מחירים של טבילה,

אני ליצעתי את זה לסוויפט שלי, באופן עקרוני זה מאוד תלוי בסוג הרכב הואיל והם צריכים לפרק את החלון, ויש רכבים שזה יותר מורכב או פחות מורכב,

אני "הטבלתי" שישה חלונות, שניים קדמיים, שניים אחוריים ושני המשולשים (טרפזים במקרה שלי), סה"כ עלות : 2,000 ש"ח לא כולל מע"מ.

את השמשה האחורית לא הטבלתי, אבל זה עוד 700 ש"ח.

 

באופן עקרוני זה משהו כמו 450-500 לחלון, אבל כאשר עושים כמה המחיר יורד.

אני מאוד מרוצה, נראה יותר טוב, הילדים פחות "נצלים" ואולי הרכב מתחמם קצת פחות בשמש.

 

אני ביצעתי בפ"ת בגיסין.

פורסם

כן, כמובן לא מדובר בשמשה הקדמית אלא החלון ע"י הנהג ועל-יד החותנת (המקום המומלץ למקרה של תאונה שאתה רוצה להרוג מישהו)

יש לי את הניירת המתאימה ואישורים שהם מנפיקים עבור משרד התחבורה :)

זה לא כהה ערסי אלה כהה בקטנה

פורסם
קספר צודק! מעבר לעובדה שהחלונות השחורים חוסמים את קרני השמש המסוכנות. (אמנם אני לא בטוח שהם מסנני UV, אבל לדעתי עדיפים על כלום. תקנו אותי אם אני טועה).

 

קרינת UV לא עוברת דרך זכוכית בלי קשר לגוון החלון.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

yftachcar יש מצב שאתה מביא תמונה?

 

בכל מקרה, אין ספק שהדבקת החלונות מורידה את הסיכון שבהתנפצות החלון.

כמו ששמים על החלון בבית שיש סכנת הפוצצות וכאלה (מלחמות וכאלה).

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."


×
×
  • תוכן חדש...