Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

wake up call לכולם בקשר לחלונות כהים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאק 4 חלונות ושני משולשים ב2000 ש"ח לא כולל מע"מ, אין לך משהו אחר על מה לבזבז את הכסף? :| אחת הגניבות הגדולות ביותר בתולדות הפורום. :shock:

 

4 חלונות + משולשים סה"כ אולי 50-100 שקל. לא הטבלה ולא שטויות, פילם כהה, ויצא לא פחות ממעולה.

ROOONEEYY

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זכוכית רגילה כמעט ולא חוסמת קרינת UV

 

 

שאלה לי.

אפשר להשתזף דרך זכוכית?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
זכוכית רגילה כמעט ולא חוסמת קרינת UV

 

קרינת UV : "זכוכית רגילה היא שקופה לקרינת UV-A אולם אטומה לאורכי גל קצרים יותר. זכוכית קוורץ, בתלות באיכותה, עשויה להיות שקופה אפילו לאולטרה סגול קיצוני."

 

מצ"ב קישור - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9C_%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C

ע"פ האינציקלופדיה!!

 

אם אני מבין נכון ותקנו אותי אם אני טועה-ישנם רכבים שיכול להיות שמייצרים אותם עם זכוכיות שכן מגינות בפני קרני UV.

 

נ.ב. דרך אגב אני חושב שלכולנו יצא להישרף ביד מהשמש בזמן נהיגה ארוכה...

אין שכל-אין דאגות:יש רק הרבה הוצאות כספיות!:?

פורסם

 

מצ"ב קישור - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9C_%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C

ע"פ האינציקלופדיה!!

 

בלי קשר לנושא הדיון, אתה יודע איך מגיעים תכנים ל-Wikipedia?

מפעל נדיר ומצויין שלרב עובד, אבל עדיין אסור לקבלו כאסמכתא, היות ואין על תכניו בקרה מסודרת ואינך יודע מה מידת המקצועיות והידע של הכותב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נ.ב. דרך אגב אני חושב שלכולנו יצא להישרף ביד מהשמש בזמן נהיגה ארוכה...

 

אני פעם נסעתי עם חלון פתוח ויד חצי בחוץ עד לדימונה...הפכתי למעבר חצייה.:lol:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
בלי קשר לנושא הדיון, אתה יודע איך מגיעים תכנים ל-Wikipedia?

מפעל נדיר ומצויין שלרב עובד, אבל עדיין אסור לקבלו כאסמכתא, היות ואין על תכניו בקרה מסודרת ואינך יודע מה מידת המקצועיות והידע של הכותב.

 

לשם שינוי יש אמת בדברי ויקיפידיה.

אני מכיר את עיניין ה-UV מתחום אחר, תחום האקווריומים ששם יש מתקן אשר תפקידו הוא להאיר על המים עם נורת UV בשביל לחסל אורגנזימים.

הנורה שפולטת את הקרינה יושבת בתוך טובה העשויה מקוורץ ומסביב עוברים מים.

כאשר התענייתי לדעת מדוע דווקא קוורץ ולא זכוכית, קיבלתי הסבר ממקור מוסמך, זהה פחות או יותר למה שכתוב בויקיפידיה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
בלי קשר לנושא הדיון, אתה יודע איך מגיעים תכנים ל-Wikipedia?

אנשים כמוני וכמוך כותבים שם, חלקם בחינם וחלקם בתשלום.

עכשיו אם למישהו יש הערות אז עורכים ועורכים ועורכים עד שזה מגיע לתצורה טובה, לרוב אתה תראה רצף היסטורי של עריכות מאיזו תשובה באמת בסיסית.

חלק מהערכים פשוט מתורגמים מאנגלית.

 

נקודה למחשבה : בגלל שיש אנשים עם דעות שונות ישנם מצבי קצה שבו או שרושמים את שתי הדעות ההפוכות או שלא שמים לערך פירוש

 

לדוגמא : על יאסר ערפאת ישנן כ - 500 גרסאות היסטוריות, שהראשונה מכילה רק :

"יאסר עראפת, טרוריסט, משנת 1969 עומד בראש אש"ף, ומשנת 1996 עומד בראש הרשות הפלשתינית." והאחרונה הינה ספר ארוך

פורסם
יש מצב שאתה מביא תמונה?

בטעות צילמתי את התמונות ב 2MP לתמונה ואין לי תוכנת עריכה להורדת רזולוציה, אז הכנתי אותן בתוך מסמך WORD

לינק למסמך : www.yedion.co.il/1.doc

 

לגבי המחיר, לשים "ניילון נצמד" כאשר יש לי ילדה ברכב שאוהבת לגרד את החלון לא נראה לי רעיון חכם, כמו כן עשיתי את החישוב שזה עלות חברה ושזה להרבה השנים ולכן העדפתי לעשות משהו טוב :)

 

בברכת שבוע נפלא

פורסם

לפי מה שהבנתי המדבקה דווקא כן עוזרת,

אני זוכר שפעם היה פה בארץ תאונה עם BMW M3 או M5 לא זוכר בידיוק, ואמרו שהשמשה של הBMW עשוייה בצורה מיוחדת, זכוכית באמצע ניילון דביק שקוף ועל זה עוד זכוכית, מה שיוצא שבאמצע השמשה יש ניילון דביר שקוף שאמור להשאיר את החתיכות זכוכית דבוקות.

 

צוהוריים טובים,

חנן

פורסם

לא שמתי לב אם מישהו העלה תנושא שאפשר לעשות שמשות שחורות בלייזר.

ראיתי מודעה בעיתון אחד שמוסך עושה שמשות שחורות עם קרינת לייזר משהו כזה.

Subaru DL 1.6 93.


×
×
  • תוכן חדש...