Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2007 1.6 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי רנו מגאן סדאן 2007 1600 סמ"ק ידנית. לרכישה כפרטית.

 

מישהו מכיר ? יכול להמליץ / לקטול ?

בגדול אני חושב שהמגאן הוא אחלה אוטו.

 

נא תגובותיכם. תודה

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נהגתי על הרכב אבל אני יכול להעיד על עמידותו עם השנים, לחבר יש אחת כזו בגרסה הכי יקרה עם גג פנורמי הגה מעור ותא נוסעים נעים בצבי בז', הרכב מבפנים פשוט נראה זוועה לאחר שנה וחצי, ההגה מתקלף, דיפוני הדלתות ( היכן שהידיות) מתקלפות גם כן, קילופים בקונסולה המרכזית. לא יודע עם הבעיה רק ברכב הספציפי הזה אבל המצב שם ממש לא מעודד.

 

ולא דיברתי על כך שהרכב בילה חצי מזמנו אצלהם במוסך, בין היתר הוחלף גיר (אוט'), מחשב! ועוד תקלות שונות ומשונות, מזל שכל היה במסגרת האחריות.

פורסם
הציעו לי רנו מגאן סדאן 2007 1600 סמ"ק ידנית. לרכישה כפרטית.

 

מישהו מכיר ? יכול להמליץ / לקטול ?

בגדול אני חושב שהמגאן הוא אחלה אוטו.

 

נא תגובותיכם. תודה

קרסו אינם משווקים את המגאן 2, עם מנוע 1.6 בשילוב גיר ידני, החל מ-2007.

הדגם הידני היחיד ממשפחת המגאן שניתן לרכוש בארץ הוא בשילוב מנוע 1.5 dCi, טורבו דיזל עם מסילה משותפת, 85 כ"ס, וזה גם אך ורק בגרסת הסדאן.

למיטב ידיעתי, קיימים עודפים משנת הדגם 2006 למגאן סדאן 1.6 ידנית, עם מנוע 1.6 (הבדיקה האחרונה שביצעתי לכך היתה לפני כשלשה שבועות, אצל קרסו).

 

אך אם בכל זאת אתה חפץ במידע לגבי ה-1.6 הידנית:

יש ברשותינו את הרכב הנ"ל קרוב לשלש שנים, והוא גמע עד כה כ-80,000 ק"מ.

הרכב, לטעמי, נהדר, מכיוון שעונה על הדרישות האישיות שלי:

בטיחות מצויינת, נוחות גבוהה, בידוד אקוסטי מצויין, רכב נמרץ וזריז (בשילוב עם הגיר הידני), מרחב בתא הנוסעים ובתא המטען (רק לצורך ההשוואה: בסיס הגלגלים ארוך יותר משל מאזדה 6), אבזור שופע, חסכון בדלק ועיצוב נאה.

הרכב שברושתינו לא היה חף מתקלות (הוחלפו קויילים במסגרת האחריות, עקב פגם ידוע של חברת Sagem שמייצרת אותם, והוחלף חיישן TDC).

 

בשורה התחתונה, הרכב מומלץ מאד, וזאת דעתי האישית שנגזרת מנסיון עימו בטווח ארוך.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אני יודע שהגיע משלוח סגור של 5 יחידות 1.6 בנזין גיר רגיל שתפוזרנה בין מקורבים (אפשר לחשוב איזה נכס...)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אתה רוצה לקנות סדאן ידנית ? מתכון לירידת ערך ענקית, מנסיון עם לאנטיס 1.8 ידנית.

אם כבר, קנה את ה 5 דלתות ידנית. מי שמחפש ידנית משומשת בדרך כלל רוצה עיצוב לא "משפחתי".

פורסם

תשמע, הנסיון שלי יש עם רנו שונה לחלוטין מהתדמית אשר נוצרה לרכב..

 

לאחר שמונה חודשים, ומעט מעל 24,000 ק"מ, האוטו אמין לחלוטין וללא תקלות .

רכבים נוספים אצלנו סבלו בעיקר משסתומים בגיר האוטומטי,וכלום מעבר לזה.

ראשוני הרכבים משנת 2004 חוזרים לאחר תום העיסקה , עם 100,000 ק"מ +, אמינות טובה מאוד , לא מוחלטת, אבל לא השאירו אף אחד בצידי הדרך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תשמע, הנסיון שלי יש עם רנו שונה לחלוטין מהתדמית אשר נוצרה לרכב..

 

לאחר שמונה חודשים, ומעט מעל 24,000 ק"מ, האוטו אמין לחלוטין וללא תקלות .

רכבים נוספים אצלנו סבלו בעיקר משסתומים בגיר האוטומטי,וכלום מעבר לזה.

ראשוני הרכבים משנת 2004 חוזרים לאחר תום העיסקה , עם 100,000 ק"מ +, אמינות טובה מאוד , לא מוחלטת, אבל לא השאירו אף אחד בצידי הדרך.

עצה ידידותית, החרש, הצלב אצבעותיך, הפנה מבטך אל השמים ושא תפילה...

יש לי ניסיון עם מס' יחידות הרכב רגיש סביב הגיר האוטומתי (שזה בפרוש בומבה) ורגיש סביב "עקיצות" ממערכת החשמל, בדמות התרעות שוא כאלה ואחרות, רעב לנורות וכל מיני שטויות (מלבד הגיר) שהורגות שם לרכב שבסה"כ יכול היה להיות טוב מאוד.

אני מקווה בשבילך שתוכל לספר על טיפולים שוטפים בלבד ב- 50K הבאים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

זהו הרנו השני שלי, הראשון גמא ב3 שנים מעל 120,000 ק"מ,ותנחש ,כן מלבד החלפת שסתומים בגיר , שום בעיה.

 

עלי לציין שמרבית הנסיעות שלי הם מחוץ לעיר.

נוכחתי לדעת שאם הרכבים מטופלים בזמן, לא צריך חסדי שמים, לא שום ולא קמיעות, הרכב פשוט משרת אותך נאמנה.

כך גם היה בעידן הקנגו, שהתקלה היחידה היתה שריפת האלטרנטור,עקב טיפול רשלני במשאבת הסולר, שנזלה לה לאיטה ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
זהו הרנו השני שלי, הראשון גמא ב3 שנים מעל 120,000 ק"מ,ותנחש ,כן מלבד החלפת שסתומים בגיר , שום בעיה.

 

עלי לציין שמרבית הנסיעות שלי הם מחוץ לעיר.

נוכחתי לדעת שאם הרכבים מטופלים בזמן, לא צריך חסדי שמים, לא שום ולא קמיעות, הרכב פשוט משרת אותך נאמנה.

כך גם היה בעידן הקנגו, שהתקלה היחידה היתה שריפת האלטרנטור,עקב טיפול רשלני במשאבת הסולר, שנזלה לה לאיטה ..

אני חושב שויטמין C עוזר לזכרון, מצד שני, אין כמו להיות סנילי, כל יום פוגשים אנשים חדשים.

 

אני מציע לך לעבוד על שיפור הזכרון, במיוחד בנושא תיקוני רכב.

פורסם

כן ארז, אפשר לדעת מה הבעיה ??

 

השסתומים החשמלים של הגיר הוחלפו תחת אחריות.

מכאן ולצאת בסיפורי אימה על הרכב נראה לי מוגזם לאור ניסיון אישי עם הרכב, ועם רכבים נוספים אשר משרתים בחברה בה אני עובד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש לי כזו מודל 2006 שנקנתה בסוף פברואר ועשיתי איתה בינתיים 27,000 ק"מ ועד היום 0 תקלות (אפילו לא נורה שרופה או הוספת שמן).

 

האוטו נוח מאוד ומאוד מרווח. בנוסף הוא מאוד בטיחותי ומאובזר. בסה"כ אני מאוד מרוצה ממנו ובקרוב הולך לקנות עוד אחת לאיש השיווק שלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מנסה להיות ציני, ובאמת שיכל להיות שזה רק במקרה, אבל ביום ששי האחרון בקרתי באחד המוסכים המורשים של קרסו, לצור טיפול בניסן אלמרה.

כמובן, המתנתי משהו כמו שעתיים עד שהרכב יכנס. בזמן הטיפול המתנתי בדלפק המחסן משהו כמו שעה, כי הם קודם מטפלים בבקשות המכונאים לפני שהם מתפנים לבקשות פרטיים(מרגיז, אבל הגיוני...).

 

בזמן ההמתנה שלי, הספקתי לעיין בכל הכרטיסים הנכנסים של הרכבים ובכל מה שמתרחש במוסך...

איזה סיפורים היו שם...

סיפור הזנחה: רנו מגאן חדשה שנקנתה מליסינג עם 118000 ק"מ, אבל נעשה רק טיפול אחד ב29000 ק"מ! הבעלים החדשים פשוט התפחלצה שם כשגילתה שהיא צריכה שיפוץ גיר(לא יודע יתכן שקשור להזנחה)

 

סיפור מחשב: קנגו דיזל 68000 ק"מ שלא מתניעה, כי המחשב שלה לא מזהה סיבובי מנועה. למחסן לא היה מחשב להחלפה(משהו ששונה בין סוגי דיזלים שונים). הבוחן שאל(בלחש) את מנהל העבודה, האם יש להם רכב דומה שנשאר במוסך שמשם אפשר לקחת את המחשב, ולשחרר את הקנגו עוד היום.... לי זה נראה פסול, סתם לקחת מחשב מרכב של לקוח אחר.

 

סיפור המהבחן הסלולארי: העבירו טלפון למנהל העבודה. בטלפון כנראה אדם אשר יש לו בעיה עם שילוב גיר בקנגו(לא הבנתי האם זה ידני או אוט'). מנהל העבודה: "צריך לפרק גיר. אם אני מפרק היום הרכב נשאר כאן לפחות עד יום שני בבוקר." ..... "כבר פירקנו כמה קנגואים בחיים שלי, זה בטוח גיר".... "זה מתחיל ב600 ש"ח על פירוק והרכבה. יכל להיות שנפתור את הבעיה בדקה ויכל להיות גם כל היום".

באמת כ"כ קל להבחן דרך הטלפון?

 

סיפור חלון ומנעול: רנו מגאן שלא באחריות(לא יודע את השנה או כמה ק"מ). מנגנון חלון שלא נסגר ואיזושהי בעיה עם כרטיס הרכב וקוד שדורשת קידוד מחדש. לגבי החלון, עלות מנגנון משהו בסביבות 1200 ש"ח עם משהו שנקרה אנטי פאנצ'ינג.

לגבי הקידוד, הם לא יכולים לעשות זאת היום וזה מאוד יקר, כי הוא(מנהל העבודה) חייב להקצות בוחן לשעתיים כי זה תהליך מאוד מורכב. הם מבצעים קריאה של הקוד מהמחשב בזמן שהם מחוברים לאינטרנט ישירות לייצרן, ואם משהו מתרחש בזמן החיבור כמו הפסקת חשמל או משהו דומה, אז הרכב מושבת ליומיים כי הקוד לא חזר וצריך להחליף מחשב.... בקיצור בעל הרכב קיבל הסבר למה התהליך מורכב ויקר.

 

סיפור תושבת מנוע ותא כפפות שנשרף: רנו מגאן (87000 ק"מ), הגיעה להחלפת דיסק בלמים והתברר שיש תושבת מנוע קרוע, עלות תושבת משהו כמו 500 ש"ח. אני לא יודע האם זה קרה במהלך הטיפול או בסיומו, אבל בנסיון הזזת הרכב מהליפט התרכזו הרבה מהמכונאים סביב הרכב כי נשרף משהו בתא הכפפות. אני לא יודע האם מותר למכונאים לעשן, אבל אולי זה סיגרייה שנשכחה. בכל מקרה אני כבר זזתי ולא יודע איך נגמר הסיפור.

 

סיפור חלפים: ממש מעל המחסן יש שלט ענק, בציור תמרור הזהרה וכתוב זהירות חלק לא מקורי לפנייך!. ויש כל מיני גזרי עיתונים כנגד שימוש בחלפים לא מקוריים ועד כמה הם מסכנים חיים.

הורכבו דיסקי בלמים לא מקוריים בניסן טרנו חדשה שהיתה שם בטיפול, כי פשוט לא היה במחסן... ואני חשבתי שזה סכנת חיים.... יאמר לזכותם שהם ציינו בכרטיס הרכב שזה תחליפי.

 

רנו קליאו: כרטיס של רנו קליאו( 59000 ק"מ). מנגנון N- לא יודע מה זה, אבל מדובר על 860 ש"ח.

 

רנו מגאן: 80000 ק"מ הגיעה בגרר, בכרטיס נרשם חיישנים כולשהם. עלות 1400 ש"ח, זה אגב ללא עבודה ואני חושב שגם ללא מע"מ.

 

בסה"כ לי זה נראה שיש מיני בעיות ועוד בקילומטרז' לא גבוה במיוחד. מה שכן, לא משעמם במוסכים...

 

אגב, בסקר אמינות ועלות האחזקה בריטי המקיף בעולם, רנו מגאן דורגה במקום השביעי מהסוף וניסן אלמרה במקום הראשון.

ובלי שום קשר לרכב, מאוד קשה להתרשם ממוסך מורשה :(

 

מעלה חיוך מה שקרסו עושים... מצד אחד בעלים של רכב בעל אמינות ירודה כמו רנו ומצד שני ניסן אלמרה... ככה שבסה"כ קרסו ממוצעים :);-):-)

טוב, יאלה.. בזבזתי כבר רבע שעה בלכתוב סיפורים. צריך לחזור לעבוד...

פורסם
כן ארז, אפשר לדעת מה הבעיה ??

 

השסתומים החשמלים של הגיר הוחלפו תחת אחריות.

מכאן ולצאת בסיפורי אימה על הרכב נראה לי מוגזם לאור ניסיון אישי עם הרכב, ועם רכבים נוספים אשר משרתים בחברה בה אני עובד.

לא ראית מדבר אפילו לרגע על הרכב עצמו, שאני אישית אוהב.

 

אבל! אני אוהב אנשים שתמיד מספרים שהיה להם 0 תקלות.

לא קונה את זה.


×
×
  • תוכן חדש...