Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

שמי אבירם

ואני סטודנט שנה ד' להנדסת מכונות מאוניברסיטת בן גוריון

אני חלק מצוות של סטודנטים הפועלים כצוות של פרוייקט גדול אשר יביא (בתקווה)

למהפך בתחום התחבורה בארץ ואולי בעולם.

אינני יכול לפרט כרגע יותר מכך.

נרשמתי לפורום זה על מנת שאוכל להשתתף בו כחבר, וכך גם אוכל ללמוד מכם(ואתם ממני) ולשתף אתכם בהתקדמותי.

אני צריך עזרה רבה מכל מי שיכיול לנדב מידע.

בכל מקרה אני מודה לכולכם ומודה לכם מראש.

 

כרגע אני מחפש מידע מקיף בכל הקשור לתמסורות (גלגלי שיניים)- הבאים לידי ביטוי בהילוכים (לאו דווקא של רכב), ודפרנציאל.

פורסם

ברוך הבא לפורום.

תן לי לנחש, גרסה מס' 4,500,385,122,166ג' של תיבת הילוכים רציפה? :roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה לכם על כל הקישורים

אך אני מדבר שוב על רמה יותר מעמיקה

אני מדבר עלספרות בנושא אם יש

כל מה שנתתם אני מכיר לעומק

אבל אתם נהדרים

קניתם אותי

יש לכם חבר חדש בפורום לכל מה שתרצו

פורסם

בחור יקר,

 

אני במקצועי מהנדס מכונות, לכן במידה ואתה מחפש מידע טכני מעמיק בסגנון חישוב גלגלי שיניים או שיקולים בבחירת חומרים לבניית גיר מסוג טיפרוניק להטרחות כגון:כפיפה,גזירה לחץ שטח,מקדם ביטחון בהתחשב בפרמטרים שונים צר לי לא תמצא מעבר למה שקיים בספרות באוניברסיטה.

המידע הזה הינו מידע טכני ששום יצרן לא יפרסם.

כמו השרטוט הרכבה המצורף של מנוע TDI של VW.

tdi_engine_cad_drawing_small.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

אבירם שלום

 

התרשמתי שיש לך ידע רב בנושא תמסורות לכן עזרתך נדרשת.

1. מדוע יצרני רכבים רבים לא ממליצים להחליף שמן גיר ברכב אוטומטי ?

 

2. האם רכב בעל גיר טיפרוניק אפשר להניע בדחיפה ?

תודה

יש לי יום יום חג....

פורסם

היי רפי

מצטער לאכזב אותך

אך הידע שיש לי הוא מתבסס על חישובים ולא על עבודה מעשית

אשמח לעזור לך בכל הקשור לכוחות הפועלים חישוביהם וכל היוצא מזה

פורסם
כל מה שקשור ל howstuffworks

מכיר כבר בע"פ

אני מדבר על ספרות או קבצים

אבל תודה בכל מקרה

אז אתה לא יודע איך הדברים עובדים...

אני ממליץ לך לבצע חיפוש בפורום ותמצא מידע איך הדברים באמת עובדים.

כאשר מהנדס מחברת טויוטה מגיע לארץ הוא לובש סרבל עבודה ויכול לפרק את הגיר לגורמים ולהרכיב אותו בעיניים עצומות יחי ההבדל הקטן.

יש לי יום יום חג....

×
×
  • תוכן חדש...