Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בפאנצריה ומפירוק אחד הגלגלים די ברור שאני חייב להחליף את כל הצמיגים בדחיפות

 

הצמיג שהגיע מהיצרן הוא צמיג של מישלן

צמיג 50\205

R 16

87W

 

עומס = 87

מהירות = W = עד 287 קמ"ש

 

אפשריות מדורגות לפי http://www.tirerack.com

 

1)

Bridgestone Potenza S-03 Pole Position

 

2)

Bridgestone Potenza RE750

 

3)

Michelin Pilot Exalto PE2

 

4)

Michelin Pilot Primacy

 

 

שאלה ראשונה : האם אני צריך\חייב לקחת צמיג עם סימול מהירות W כמו הצמיג המקורי ? (מדובר על Volvo S40 T4 עם 200 כוחות סוס).

 

שאלה שנייה – הצמיגים שאני רואה באתרים בחו"ל מיובאים לארץ בד"כ?

 

שאלה שלישית – יש מכס על צמיגים ? אולי שווה לייבא ביבוא אישי?

 

איפה אני מתחיל לקחת הצעות מחיר ? במקום הראשון שנכנסתי (מוסך בבני ברק) לא נראו לי ממש רציניים ולא ממש התייחסו ל W....

מקומות רציניים שמסוגלים לתת הצעות מחיר דרך הטלפון יתקבלו בברכה...

 

 

פורסם

תסתכל ב TIRERACK על כל קבוצת ULTRA HIGE PERFORMNNE או MAX PERFORMANCE

 

מה שמומלץ שם וגם בארץ וקיים בפנצריות, המישלן הכי טוב לדעתי אבל המחיר שערורייתי בארץ, ולכן תתלבט בין:

Goodyear Eagle F1 GS-D3

Dunlop SP Sport 9000

Continental ContiSportContact 2

 

אני נוסע על הקונטי במידה קרובה לשלך 205/55-16 ומאד מרוצה

הנה הדירוג המלא

ליאור

 

http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תשובות לשאלות שלך:

1. לא.

2. לא.

3. כן, יש מכס, לא , לא שווה לייבא אותם.

 

לגבי המלצה על מקום:

צמיגי איוב, כביש צק פוסט חיפה, אחרי קניון לב המפרץ לבאים מחיפה, על הכביש מצד ימין, הכי זולים,הכי מקצועיים והמבחר פשוט ענק עם דגמים מיוחדים שלא כל אחד מחזיק.

מומלץ בחום, ויש על מה להתמקח בנוגע למחיר ועוד.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שווה מאוד ליבא צמיגים מחול בארץ המחירים מאוד גבוהים כי היבואנים מתעקשים להרוויח מעל ל 200 אחוזים .

משלין טובים יותר מכל הצמיגים שהוזכרו בוודאות

בארץ יש מפעל אליאנס שמיצר גם עבור GOODYEAR ומשלן ועוד חברות רבות ומיצא לחול .

אחוז מיסוי על צמיגים הוא 46 אחוז כולל מעמ

יתכן ו ב 2008 המיסוי ירד משמעותית מאוד .

הדבר נועד להגן על תוצרת מקומית למרות שאף אחד לא קונה צמיגים של אליאנס .

אם תיבא לבד צמיגים אתה תרווח בן 50 אחוז ל 100 אחוז פחות הכי זול זה ארה"ב אבל המשלוח יקר יחסית לארופה ולכן רצוי לקנות מארופה משלן .

ישנם הרבה אתרים שמוכערים אותם בזול דרך האינטרנט .

החל מ 2008 יש חובה לקבל אישור ממשרד התחלבורה לפני שחרור ממכס בדואר

לכן רצוי ליבא דרך משלחים מהירים ולא דרך הדואר

אם תיבאו דרך USPS או EMS הסחורה תתקע במכס

רצוי ליבא דרך UPS FEDEX DHL שגם עושים עמילות מכס .

ניתן להתקשר אלהם טלפונית ולקבל אחוז מיסוי מדויק .

עלות המשלוח בכל אופן יקר גם מארופה ועד 3 ימים במשלוח מהיר

ניתן ליבא דרך הים זה יוצא יותר זול ועד 60 יום בדרך כלל 30 יום בארופה או 60 מארה"ב .

המחירים בארה"ב זולים בכמעט 300 אחוזים מאשר בארץ ולפעמים אפילו יותר.

הדבר נובע מאחוז הרווח הגבוהה של היבואן וגם המוכרים הפנצמכרים ו עלות המשלוח .

צמיג משלן יוקרתי עלותו כ 50 דולר ליקר מדגמי משלן שכידוע יכולים להגיע גם ל 1000 דולר ויותר .

צמיג סיני זול מקביל 35 דולר אבל לא מחזיק הרבה זמן

בארץ ניתן להשיגג צמיגים מטיילאנד אינדונזיה סין בממוצע של 200ש"ח עד 250 ש"ח לפחות לפני הרכבה

פורסם

מתעלק על השרשור:

זקוק לצמיגים במידה 205/45/16 לקליאו שלי.

אין שום צמיג ספורטיבי במידה הזאת. לא טויו T1R, לא דאנלופ ספורטמאקס, לא מישלין מכל סוג שהוא (טוענים שאין עם מי לדבר).

ההעצות היחידות היו גודייר ישנים, או דאנלופ SP9000, או פאלקן.

ל-SP אני לא מעוניין לחזור, אבל זה מה שכנראה יקרה לבסוף. במידה הנוכחית של הקליאו הוא צמיג בינוני ביותר. בהחלט לא ברמה של הכלי.

פאלקן - למישהו יש יותר מידע? המחיר שלהם נמוך בשביל להיות צמיג ספורטיבי (400 כולל הרכבה, לפני מיקוח).

 

יש עוד הצעות? אולי מקומות שמחזיקים במלאי?

 

*כמובן שהכל נבדק מול היבואן ולא מול פנצ'ריות פרטיות.

×
×
  • תוכן חדש...