Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תנוחת ישיבה נוחה ליד ההגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי כרגע מיצובישי לנסר

 

אני לא מצליח לבחור את תנוחת הישיבה הנוחה לי ביותר

 

אני לא גבוה(1.72) ובכל זאת אני נאלץ להרחיק את הכסא אחורה ועל ידי כך לאפשר לחיצה רכה על הדוושות, כאשר אני מזיז אחורה את הכיסא ,אני מרגיש לא בנוח עם הידיים:x

בלנסר יש אפשרות לשחק עם ההגה ,פנימה והחוצה,כאשר אני מרחיק את הכסא שיהיה מספיק מקום לרגליים ,אני מוציא את ההגה עד הסוף(כדי להקטין את המרחק בין ההגה ליד) וזה לא ממש עוזר:cry:

 

עוד מעט אני מתכוון להחליף את המיצובישי,איזה דגם תמליצו בו יש את האפשרות לשחק עם ההגה :למעלה\למטה + פנימה\החוצה או כל פעולה אחרת ?

 

מה אפשר לעשות חוץ מלשחק עם ההגה על מנת למצוא את התנוחה הנוחה ביותר?

 

תודה

מקווה שתוכלו לעזור לי

הכל יחסי בעולם...

פורסם

אצלי באוטו יש אפשרות חוץ מלהרחיק ולהקריב את הכיסא גם להנמיך ולהגביהה אותו.

אולי אצלך באוטו יש גם אפשרות כזאת, ואם תגביהה את הכיסא יהיה לך יותר נוח.

 

איזה שנה המיצובישי? לנו יש גם מיצובישי לנסר אני עוד מעט יבדוק אם יש אפשרות כזאת אצלנו.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

הייתה אצלי בעייה דומה בסיוויק...פעם תמיד הכיסא היה נוח לי ואמא שלי לא נגעה בו עד שהיא החליטה לשנות תנוחה...

חודשיים ניסיתי לחזור לתנוחה שהייתה פעם שיחקתי עם ההגה הקיררבתי את הכיסא הורדתי את המשענת וכלום לא עזר..

חשבתי אולי גבהתי או משהו כזה אבל אני לא מסתדר, או שנוח לי ביד וברגל לא או שההיפך..

 

בסוף נמאס לי, ניסיתי את כל האפשרויות עברתי שלב שלב קירבתי הרחקתי עד שהגעתי לנקודה הנכונה (בערך..עדיין לא כמו פעם..) ואפילו סימנתי בטיפקס מתחת לכיסא כדיי לדעת איפה הוא מתאים לי..

 

תנסה את כל האפשרויות אני בטוח שתסתדר..

פורסם
אצלי בלנסר שנת 91 יש אפשרות להגביהה ולהנמיך את מושב הנהג..

הלכתי לבדוק וגם אצלנו בלנסר 32 יש מנוף כזה שבעזרתו ניתן להגביהה ולהנמיך את הכיסא.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

הלנסר שיש לי היא משנת 93

 

בקשר להגבהת הכסא אני אבדוק

 

הצעות נוספות ,אולי למכשירים מיוחדים או משהו בסגנון יתקבלו בשמחה

הכל יחסי בעולם...

פורסם

מהכתבה של ראם סמואל ניתן להסיק ,על מנת להגיע לתנוחה האופטימלית צריך:

 

1.שליטה על המושב-שיזוז קדימה ואחורה.

2.שתיהיה אפשרות לכיוון זווית משענת הגב-יש מכוניות שבהן יש שליטה רק על משענת הגב.

3.יותר נוח להגיע לתנוחה הנכונה אם ברכב יש הגה טלסקופי=המתכוונן למרחק.

4.שליטה על כיוון גובה ההגה.

5.שליטה על כיוון גובה המושב

 

כאמור אני רוצה להחליף את הלנסר בעתיד הלא רחוק

 

היתי רוצה לקבל המלצה על רכבים לאחר שנת 93 בתציב של כ 40K בהם ניתן להגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית (לפי חמשת הסעיפים שציינתי) וגם מאיזה רכבים להמנע

(שבהם אין את היכולת לממש אחד מחמשת הסעיפים)

 

תודה

לילה טוב 8)

הכל יחסי בעולם...

פורסם

אתה מחפש רכב בגלל מושב שלא נוח לך...

נסה לשחק עם התנוחות- קצת אחורה עם הכסא- קידמה/ משענת גב קדימה אחורה/ גובה הכסא

את גובה הכסא מכוונים מאותו המקום שמכוונים את מיקום הכסא והמשענת- יש פשוט ידית כזאת שצריך להעמיד בצורה אנכית לרצפה..

 

ד"א לגבי ההמלצות של ראם סמואל לגבי תנוחה נכונה- ניסיתי- לא נוח בכלל בגלל שאין תמיכה לצידי הגב וברוב הפניות צריך להיתמך בהגה- דבר שלא אמורים לעשות.

במקום זה אני נתמך במשענת היד- נוח מאוד!

(לכל שוחרי הבטיחות- אני מודע לעובדה שהתנוחה לא בטיחותית במקרה של ת"ד)

פורסם
אתה מחפש רכב בגלל מושב שלא נוח לך...

 

אני מחפש רכב כי אני רוצה להחליף את הלנסר,ללא קשר לתנוחת הנהיגה

 

אם להחליף ,אז כבר רציתי להתייעץ לגבי רכבים בהם יש אפשרות לממש את כל חמשת הסעיפים

הכל יחסי בעולם...

פורסם

נסה ליישר את המשענת - כלומר לשבת זקוף יותר...לי זה פתר 2 בעיות: גם תנוחה וגם עייפות, כשאתה יושב זקוף אתה לא מתמסטל :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דווקא בישיבה זקופה זה פחות נוח לי ויותר מעייף

התנוחת ישיבה האופטימלית היא דווקא כשהמשענת היא בזווית של כ-100-110 מעלות למושב והידיים מגיעות להגה והם לא ישרות ונעולות

מיותר לציין שהרגליים צריכות להגיע טוב לגז/ברקס/קלאץ' ואתה אמור לראות (ברוב הרכבים) את סוף מכסה המנוע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפותח הת'רד, ניסית את המאמר של ראם?

נסה אותו, ורוב הסיכוים שתגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית.

 

אם בהתחלה זה לא נראה נוח, נסה להתרגל.

 

אביחי

פורסם

ניסיתי לסדר לפי המאמר ולא הרגשתי שינוי בהשוואה למצב שהיה לפני

 

 

את המושב ניסיתי להעלות ולא הצלחתי,יש מצד שמאל ידית שאפשר להעמיד במקביל או במאונך לרצפה,ומה עושים הלאה?

הכל יחסי בעולם...

×
×
  • תוכן חדש...