Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו Coo תשווק בארץ הקודש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית ממש חמוד. רעננה וחדשנית.

דיהטסו באמת צריכים לרענן את היצע הדגמים בארץ. אני מאמין שעם הקטנה הזו זה יעבוד טוב...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שקט שקט, אוטו נראה יופי יופי (אופיר, זה לא המקום להגיד ארזארז)

 

אתם סתם הולכים אחרי העדר! תפתחו טעם משלכם! (אמר זה שלא יודע לבחור בגדים...)

פורסם

קו או אולי קוקו ?

 

אויי גוועלד!!

מה זו מסורת בדייהטסו לזכות כל שנה בתואר המכונית הכי מכוערת בעולם?! :bugeyed:

אתה באמת חושב שאפשר לקחת את התואר הזה מסאן-יאנג?
מה שבטוח שהקו מכוער כמו כל דיהטסו, ואפילו התואר אצל סאן-יונג, הרי ששניהם יושבים יחד באותו אולם תצוגה ברחוב המסגר מס' 1.

במחשבה נוספת, אולי בגלל המסגר 1, המכוניות האלו נראות כמו יצאו מאיזה מסגריה לא מוצלחת.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אני חושב שדוקא הרכב חמוד

אני חושב שהרעיון לעיצוב שלו בא מה-scion xb שבארה"ב העיצוב הקובייתי זה מה שעושה אותה מדליק

 

ושני החברות האלה הם גם שייכות לטויוטה

 

05.scion.xb.500.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כאילו מה, השרייד של תחילת שות ה 90 לא הייתה מספיק קובייה בשבילהם? הם אמרו: מממ... אנחנו ב 2006! אפשר לייצר קובייה סימטרית!

 

הקוו נראית כמו האמר-מוקטן-חתוך-בגאז'.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שקט שקט, אוטו נראה יופי יופי (אופיר, זה לא המקום להגיד ארזארז)

 

אתם סתם הולכים אחרי העדר! תפתחו טעם משלכם! (אמר זה שלא יודע לבחור בגדים...)

גועל גועל יותר מתאים פה

פורסם

דווקא התמונות ש KOBOS צרף נאות ביותר. אני אהבתי מההתחלה, אוטו מדליק.

 

KOBOS איך גרן מוב 2003? יבוא אישי :wink:

Daihatsu - Gran move 2003

VW - Passat 2003

Nissan - primera 2006

פורסם

גם ניסיתי אני לברר רשום ברישיון רכב ששנת 2003 באתרים שונים שהפסיקו לייצר ב2002 באתר אחר ב2003, אין לי מושג אני הולך לפי מה שרשום ברישיון רכב.

דווקא התמונות ש KOBOS צרף נאות ביותר. אני אהבתי מההתחלה, אוטו מדליק.

 

KOBOS איך גרן מוב 2003? יבוא אישי :wink:

Daihatsu - Gran move 2003

VW - Passat 2003

Nissan - primera 2006

פורסם
גם ניסיתי אני לברר רשום ברישיון רכב ששנת 2003 באתרים שונים שהפסיקו לייצר ב2002 באתר אחר ב2003, אין לי מושג אני הולך לפי מה שרשום ברישיון רכב.

לפי לוי יצחק זה עד שנת 2000!!?

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...