Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העניין הוא כזה, יש לי רק את הדף של העברת הבעלות ואני צריך להוציא רשיון לרכב (המסמך הזה שכתוב בו נפח, מידת צמיגים וכו') זה נעשה במשרד הרישוי?

 

אני יכול להגיע עם מסמך העברת הבעלות בלבד? אני חייב להיות בעל הרכב על מנת להוציא רשיון לרכב או שניתן לבוא גם עם ת''ז של בעל הרכב?

 

תודה מראש!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לפי מיטב ידיעתי בעל הרכב צריך לבוא עם ת"ז

תביא גם את המסמך של העברת הבעלות..

תצהיר על אובדן רישיון רכב.

ינפיקו לך חדש

גש לדואר ושלם 33 שקל על מנת שיהיה תקף..

פורסם

קיבלתי של כמה ידיים קודם... עכשיו אני מעוניין לחדש וגם לא מוצא את הישן... ולטסט יש עוד 5 חודשים ככה ש...

 

אני אחפש טוב טוב את הרשיון של הרכב.

 

בכלל אפשר לנסוע עם המסמך של העברת הבעלות ורשיון לרכב שרשום על שמו שלח מישהו אחר (2 ידיים אחורה)?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אתה צריך להגיע עם הרשיון רכב הקודם, ועם הטופס העברת בעלות.

 

במקרה שלך, תהיה לך בעיה, כי אם הרשיון המקורי הוא 2 ידיים אחורה, אז השם שרשום בו, לא תואם לשם שמופיע בהעברת הבעלות.

 

לכן, אתה צריך פשוט להגיע לשם ולראות מה אומרים לך...

פורסם

איגור זה יוצא כאילו שאיבדתי את רשיון הרכב לא?

 

בכל מקרה השאלה היא האם אני יכול להגיע עם ת.ז של בעל הרכב ובלעדיו ולהוציא את הרשיון...

 

שווה לנסות?

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תיגש למשרד הרישוי, או תנסה להתקשר אלהם.

 

אם יש לך את טופס העברת הבעלות, אני חושב שאתה יכול להצהיר שהרשיון עצמו נאבד אפילו בלי הת"ז של הבעלים הקודם.

 

בכל מקרה, תעשה את כמה שיותר מהר, כי לפי מיטב ידיעתי, אם יעצרו אותך לבדיקה, יכולים לעשות לך בעיות, כי כפי שכתבתי, הטופס העברת בעלות לא תקף ללא הרישיון המקורי.

פורסם

כבר עצרו אותי לבדיקה, הייתי בטוח שהרשיון זרוק בתא כפפות (כל השאר בת.ז) ואז גיליתי שהוא לא שם וזה לא היה נעים!

 

השוטר אמר שאני אלך להוציא כמה שיותר מהר את הרשיון של הרכב ושיכולים אפילו להוריד אותי מהכביש על זה :neutral:

 

זה היה לפני כמה ימים והיום ניסיתי למצוא את הרשיון של הרכב, מחר אני אלך לכמה סידורים ובדרך למשרד הרישוי...

 

תודה רבה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הנפקת הרישיון לוקחת בידיוק 2 דק'.

החלק המעצבן זה התורות הארוכים.

וכמו שאמרתי עדיף שבעל הרכב ייגש שלא יעשו לך בעיות.

תצהיר על אובדן..

פורסם

התור מתקצר אם יש ברשותך ויטמין P

 

 

 

 

 

(תאם בפרטי מתי אתה מתכוון להגיע)

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתה יכול לבצע זאת גם דרך הרישויפון, זמן הגעה משוער - 48-72 שעות.

את מס' הטלפון תוכל למצוא בגב הרישיון או באתר מת"ח(גם בחיפוש בפורום).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה קומפי (אשמח לדעת את השם האמיתי)!

 

תוכל לענות לי על שאלה האם אני יכול לבוא עם ת.ז של בעל הרכב או שאני חייב שבעל הרכב יבוא?

 

כמו כן אני חייב את הרשיון עד יום שישי, שלא יהיה קטע לא נעים עם משטרה בכביש 4 בדרך לאשדוד...

 

תודה רבה!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ת.ז. בצירוף יפוי-כח יעשו את העבודה.

 

אם היית טורח לחפש בהודעותי בעבר היית יודע(סתם על תטריח את עצמך).

 

סכום השם הוא - 520 בגימטריה(נראה עד כמה מהיר אתה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה רבה עמית!

 

אני וגימטריה לא הולך טוב ביחד אבל יש נסיון רב עם לחצן ''חיפוש'' שבפורום :)

 

יש מסמך יפוי כוח מיוחד (כמו לקניה או מכירה של רכב) או שסתם לכתוב בכתב יד שהכוח מיופא על מנת לקבל רשיון רכב...?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...