Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוטו של חבר שלי נקרעה הרצועה במהלך נסיעה, הוא ניסה להניע הרכב הניע לו,

 

הוא עמד ברמזור הרכב התכבה הוא ניסה להניע וכלום אין סטרטר אין כלום.

 

הוא ראה שנקראה הרצועה..

 

מה מידת הנזק?

 

הלך כל המנוע / ראש מנוע / שסתומים התעקמו ?

 

במידה והלך כל המנוע מה עלות התיקון? אם בכלל אפשר לתקן....?

 

תודה

פורסם

מה סוג המנוע ? דגם ? נפח ? ישנם מנועים של פיאט מדגם "FIRE" אשר כשנקרעת רצועת טיימינג , אין נזק לראש ולשסתומים .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

מנוע 1.4 זה אינו מנוע "פייר", וייתכנו נזקים למנוע או לראש מנוע עקב קריעת רצועת תזמון. גרור את הרכב למוסך.

 

מתי הוחלפה הרצועה פעם אחרונה?

פורסם

במנועי 1400 סמ"ק בקריעת רצועת הזימון ,נזק וודאי לראש המנוע(שסתומים עקומים).

 

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

היא הייתה יבשה מאוד אז כנראה שהרבה מאוד זמן לא החליפו

 

יש לציין שהוחלף בדיוק לפני יומיים ראש מנוע למשופץ...יכול להיות עקב כך שהשסתומים שרדו ?

פורסם

זה שהראש חדש לא אומר כלום. יש נזק.

 

אגב, המוסכניק שהחליף/ שיפץ את הראש מנוע, לא יכל להסתכל בהזדמנות חגיגית זו על מצב הטימיינג?

פורסם
באוטו של חבר שלי נקרעה הרצועה במהלך נסיעה, הוא ניסה להניע הרכב הניע לו,

 

הוא עמד ברמזור הרכב התכבה הוא ניסה להניע וכלום אין סטרטר אין כלום.

 

הוא ראה שנקראה הרצועה..

 

 

תקראו שוב את התופעה ותבינו שאולי נקרעה לו רצועת האלטרנטור....?

פורסם

הוא החליף ראש אצל סתם מישהו שגר לידו עד כמה שהבנתי הוא הסתכל וראה שהכל תקין.

 

עכשיו יש לי שאלה במידה וזה קצועת טיימינג אז אמור להיות סטרטר?

 

ועוד שאלה במידה וזה רצועת אלטרנטור שנקרעה אז האוטו מתכבה ישר? אפילו בזמן נסיעה?

פורסם

כשנקרעת רצועת אלטרנטור תדלק הנורה של הטעינה.

במידה ותמשיך לנסוע המנוע יאט ויאט עד שיכבה סופית. כל זה בהתאם למצב המצבר.

 

נ.ב.

כשמורידים ראש, לא מורידים גם את רצועת הטיימינג?

ואם כן, לא מחליפים אותה על הדרך?

פורסם

דווקא נשמע לי סביר שאם הוא שיפץ ראש אצל חאפר, אז ההוא בשביל 200 ש"ח חיסכון, מתח את החגורה הישנה / לא החליף מותחנים, כתוצאה מהמתח, נקרעה הרצועה / נשבר המותחן (מחקו את המיותר )

והרי לכם...

 

הצד החיובי, שכאן לפחות (אולי) יש את מי לתבוע...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תקראו שוב את התופעה ותבינו שאולי נקרעה לו רצועת האלטרנטור....?

 

שלום.

אוף כמה שאתה צודק כולם יורים מהמותן ואפילו לא הבינו את השאלה!!!

שינסח את השאלה מהתחלה כי לפי מה שכתוב לא טימינג ולא בטיח!!!

או רצועת אלטרנטור אולי אלטרנטור נתפס או אין טעינה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אוף כמה שאתה צודק כולם יורים מהמותן ואפילו לא הבינו את השאלה!!!

שינסח את השאלה מהתחלה כי לפי מה שכתוב לא טימינג ולא בטיח!!!

או רצועת אלטרנטור אולי אלטרנטור נתפס או אין טעינה.

 

 

בברכה בני ל.

הי בני. האם כשנוזלים מים ממשאבת מים ברנו קליאו ( בדור הקודם) יש סיכוי לקריעת רצועת טיימינג ?

כלומר האם המים החמים נוזלים על רצועת טיימינג יבשה ויכולים לקרוע אותה ?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...