Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלומר האם המים החמים נוזלים על רצועת טיימינג יבשה ויכולים לקרוע אותה ?

 

תודה.

הם יכולים להרטיב אותה ואז היא תהיה מיובשת אבל לא יבשה
פורסם

עכשיו אני מתחיל לדאוג לאונו יד שלישית שאחותי קנתה לא מזמן! כיצד בודקים באונו עם הרצועת טיימינג הולכת להקרע? הדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו זה הוצאה כספית על הרכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
עכשיו אני מתחיל לדאוג לאונו יד שלישית שאחותי קנתה לא מזמן! כיצד בודקים באונו עם הרצועת טיימינג הולכת להקרע? הדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו זה הוצאה כספית על הרכב.

לא בודקים - פשוט אם לא יודעים מתי הוחלפה חגורת התזמון - מחליפים, וזהו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה זה יכל לעלות? והאם באונו זה לא קשה מדי לעשות לבד?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
הי בני. האם כשנוזלים מים ממשאבת מים ברנו קליאו ( בדור הקודם) יש סיכוי לקריעת רצועת טיימינג ?

כלומר האם המים החמים נוזלים על רצועת טיימינג יבשה ויכולים לקרוע אותה ?

 

תודה.

שלום.

בו נציג את זה כך זה בטח לא מוסיף קלוריות של בריאות לחגורת הטימינג.

יש לפתור את הבעיה במידי כי לא שווה את ההימור.

בכול מיקרה כדי להחליף משאבת מים ברנו שלך יש לפרק את הטימינג ואז בכול מקרה מחלפים את הרצועה אם המכונאי הוא מכונאי רצני ולא חפפניק.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

בכול מיקרה כדי להחליף משאבת מים ברנו שלך יש לפרק את הטימינג ואז בכול מקרה מחלפים את הרצועה אם המכונאי הוא מכונאי רצני ולא חפפניק.

בברכה בני ל.

בני, התחלת גם אתה להיות חפיפניק..?

 

אתה לא יודע באיזה דגם מדובר וכבר יורה תשובה.

גם הטובים טועים לא נורא.

פורסם
בני, התחלת גם אתה להיות חפיפניק..?

 

אתה לא יודע באיזה דגם מדובר וכבר יורה תשובה.

גם הטובים טועים לא נורא.

תאמין לי שהוא הבין בדיוק ועל כך אני מודה לו.
פורסם
כמה זה יכל לעלות? והאם באונו זה לא קשה מדי לעשות לבד?

 

 

בסביבות ה-600 ש"ח במוסך מורשה פיאט, כולל החלקים.

 

 

מסובך ? למי שלא יודע.

פשוט ? למי שעשה את זה עשרות פעמים.

 

צריך להוריד גלגל, להרים את הרכב, לפרק רצועות אביזרים, לפרק פולי מנוע, להוריד מכסה טימינג, לפרק את הרצועה והמותחן הישנים ולהחליף לחדשים תוך כדי וידוא שמרכיבים את הרצועה במיקום הנכון. הרכבת הרצועה בצורה לא נכונה יכולה לגרום אף היא נזק למנוע ולראש מנוע. בחלק מדגמי האונו משאבת המים יושבת אף היא תחת מכסה הטימינג ומונעת על ידי רצועת הטימינג - נהוג להחליף גם אותה, עלותה לא יקרה.

 

 

קיצר, זו עבודה למוסך - בעיקר בשביל שתהיה אחריות על העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...