Jump to content

tkl

  • פרסום הודעות

    318
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות tkl

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 01/12/1980

Personal Information

  • תחביבים
    cars , medicine
  • מקצוע
    סטודנט+עובד .
  1. תודה על התגובה. אם כי אני זכר ולא נקבה.
  2. שלום רב. מעוניין לקנות אוטלנדר חדש עם גיר ידני. האם מישהו התנסה ? איך הרכב מגיב , איך הקלאץ' ? המעברים של ההילוכים ? הרכב לא זמין לנסיעת מבחן מכאן השאלות ..
  3. רב תודות לכל העונים,אציין ואומר שעשיתי בדיקה מקיפה לכל הצמיגים ,בדיקה שנקראת "כוחות דרך" עם מכונה מיוחדת שמדמה את הלחץ המופעל על הצמיג בזמן נסיעה. כל הצמיגים יצאו תקינים בבדיקה. מוסך "סגול" לדבריו,מחכה לאישור להתחיל לטפל לי ברכב ,כאילו מחכים להנחייה מיוחדת ...)את הבדיקה ביצעתי על חשבוני) ...
  4. שלום רב.רכשתי סקודה יטי 1.2 גיר ידני דגם אמביטיון בדצמבר 2013. כרגע מד עוץ הינו 1700 ק"מ .מייד לאחר קבלת הרכב מהסוכנות החלו רעידות בהגה,לאחר פניה למוסך "מיכאל" שבחיפה ולאחר פרוצדורה לא קצרה כלל ומריטת עצבים, החליפו צמיג שהיה תקול.רעידות בהגה פסקו .עם זאת, קיימים ברכב עדיין רעידות מהחלק האחורי של הרכב, עקב חוסר רצון לפנות למוסך "מיכאל" (בגלל היחס של המוסך ללקוחותיו) פניתי למוסך "סגול" אשר בכרמיאל ,היחס היה מספר מונים טוב יותר.ברם, במוסך סגול לא יכולים לטפל לי באוטו ,כלומר,להתחיל לטפל לי ברכב מפני שלדבריהם טרם קיבלו אישור להתחיל לברר את סיבת הרעידות (נראה מאוד טמוהה הנושא של לחכות כבר שבוע ימים לאישור אשר יאשרר להם להתחיל לברר את סיבת הרעידות ברכב חדש !!!) . מבקש את עזרתכם איך לפלס את דרכי לאנשים בכירים יותר בצ'מפיון שיטפלו לי בבעיה. רב תודות.
  5. הקרטוע הוא די חדש, ככה שלא נראה לי , שזה BASE LINE של האוטו ...
  6. פלגים הורכבו מקוריים,טרמוסטט הוחלף לא מזמן,ועובד מצוין(הרכב מתחמם מהר לטמפרטורת עבודה) היום התחילה לה תופעה חדשה: סלד סרק נמוך כאשר הרכב בטמפרטורת עבודה(הסורק מראה 743-745 סל"ד)תנודתיות מינימלית בסלד ורעידות קלות מתלוות לחגיגה.בהפעלת צרכני חשמל ומזגן אין נפילת סלד...
  7. הייתי במורשה, ולדעתם עקב העובדה שהמחשב אינו מראה על התקלה, לא היה להם הפתרון. (נשמע לא רציני ).
  8. שלום רב. כפי שציינתי מדובר בקליאו ידנית 1.4 16V 2002 . התחילה לי תופעה מוזרה.כשהמנוע קר ,האוטו בהילוכים ראשונים שלו בהאצה מקרטע בהאצה מתונה , ובהילוכים הגבוהים יותר מרגיש חסר כוח,התופעה נעלמת לגמרי כשהרכב מתחמם טיפה, כלומר כהשמחוג של המי קירור מתחיל לעלות.מלבד לכך אין בעיות סחיבה,והנמוע עובד עגול.ההנעה היא חלקה קשהמנוע קר או חם והוא עובד עגול בסרק ,עד שאני לא מתחיל בנסיעה. הרכב חובר למחשב ואינו מראה על תקלה. אודה לכם על העזרה.
  9. tkl

    פחח זול בצפון

    שלום,המליצו לפני הרבה זמן על מקום הנקרא "א.אשקר" הנמצא ליד תחנה מרכזית ישנה בחיפה. לא יודע את טיב העבודה, פעם הוא ביצע עבודות זולות.תריץ חיפוש בפורום.
  10. הייתי במורשה,לדבריהם אין בעיה ממשית;עם זאת שהבוחן הרגיש את במשיכת הילוך אשר ניתן לחוש זאת במעט גז.הבוחן ציין שבאוטו הנ״ל כך הגיר מתפקד. לא כל כך מסכים עמו;נסעתי הפוקוס מאותו שנתון ושם היה הכל תקין
  11. אם משיכת ההילוך מראשון לשני נובעת לא מהגיר , איך ניתן לבדוק את השאר, ממה להתחיל ? יש לציין שהאוטו סוחב טוב.טופל באהבה במורשה כל חייו.
  12. תודה על התגובה ספי. 119000 קילומטר , נורת הגיר אינה נדלקת בשום מצב , צבע השמן צהוב חום אדמדם. נקנה לאחרונה מבחור אשר טיפל כל חייו במורשה של פורד.
  13. שלום רב, מבקש המלצה למכון גירים בצפון הארץ.
  14. בוקר טוב, ישנה בעיה בגיר פוקוס 2003 אטו'.כלומר העברה מראשון לשני אינה חלקה וקיימת טיפה משיכת הילוך עד בערך 2500 סל"ד עפילו בלחיצה הכי עדינה. הנ"ל מתרחש רק בהעברה מראשון לשני. על פי משקראתי בפורום ברכב הנ"ל ישנה בעייה של שחיקת "סרוו". אני מאזור נהרייה, תמליצו בבקשה על מכון גירים או מוסך אמין שיאבחן את הבעייה ויטפל בה במחיר סביר באזור מגוריי. רב תודות . אגב , מה להערכתכם עלות התיקון ?
×
×
  • Create New...