Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. לא צריך לצלם את כל האוטו כשהקליינט עומד לידו ומחייך. אפשר לצלם רק גריל, כמו שאני שמתי בהודעה הקודמת.

2. ראה הודעה קודמת של ראלימן, למרות שאני לא מסכים איתה, לדעתי יקחו לך את זה ברגע שיראו שיש. וזה במקרה הטוב.

3. אפשר (ורצוי) לטשטש / למחוק לוחית זיהוי בתמונה. אם אתה רוצה, שלח לי את התמונה של העבודה הגמורה, ואני אטשטש בשבילך.

My responses are limited. You must ask the right questions

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שי, נושא הקבלות חשוב לי מאוד.

אם אין קבלה אני מעדיף לארגן קבוצה ולהזמין מחו"ל (עם הראם אייר זה הצליח, אז למה לא כא :?: ן).

 

לא אמרתי שאין קבלות אבל אני צריך לברר סופית.

 

אני בכל מקרה מעדיף לקנות בארץ מכיוון שיש על זה אחריות ושמעתי על אדם אחד שכבר החליפו לו 3 פעמים עדשות ללא תשלום.

 

שי

 

נ.ב תענה לי לה"פ שלי בקשר ליום ראשון

 

איך אפשר לקבל אחריות על מוצר שלא חוקי להשתמש בו ולהרכיב אותו

הם יכולים לעשות מה שהם רוצים כי אתה גם לא יכול לתבוע אותם

זה כמו לתבוע מישהו שהוא לא מכר לך סמים איכותיים...

אבסורד

 

תקנו אותי אם אני טועה כמובן.

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
שי, נושא הקבלות חשוב לי מאוד.

אם אין קבלה אני מעדיף לארגן קבוצה ולהזמין מחו"ל (עם הראם אייר זה הצליח, אז למה לא כא :?: ן).

 

לא אמרתי שאין קבלות אבל אני צריך לברר סופית.

 

אני בכל מקרה מעדיף לקנות בארץ מכיוון שיש על זה אחריות ושמעתי על אדם אחד שכבר החליפו לו 3 פעמים עדשות ללא תשלום.

 

שי

 

נ.ב תענה לי לה"פ שלי בקשר ליום ראשון

 

איך אפשר לקבל אחריות על מוצר שלא חוקי להשתמש בו ולהרכיב אותו

הם יכולים לעשות מה שהם רוצים כי אתה גם לא יכול לתבוע אותם

זה כמו לתבוע מישהו שהוא לא מכר לך סמים איכותיים...

אבסורד

 

תקנו אותי אם אני טועה כמובן.

 

אין חוק שמתייחס למשבש להרכבתו או לשימושו.

יש חוק שאוסר הפרעה לשוטר במהלך תפקיד וזה מה שאתה עושה כאשר אתה מפעיל

את המשבש.

 

יש לי תהיה אחרת,האם שוטר צריך עילה סבירה לשיבוש כדאי לעצור רכב?

אם השוטר מקבל הודעה בממל"ז שמתבצע שיבוש (07) אז הוא יעצור את הרכב

ויחפש את המשבש אבל אם השוטר יקבל הודעה לפעילות לא תקינה של הממל"ז (01,02)

האם יש לו זכות לעצור את הרכב ולחפש בו ?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
אם השוטר מקבל הודעה בממל"ז שמתבצע שיבוש (07) אז הוא יעצור את הרכב

ויחפש את המשבש אבל אם השוטר יקבל הודעה לפעילות לא תקינה של הממל"ז (01,02)

האם יש לו זכות לעצור את הרכב ולחפש בו ?

כן. יש לו עילה.

 

הוא צריך "חשד סביר".

 

הקביעה שיש חשד סביר היא של השוטר וניתנת ל"שיקול דעתו".

 

המכשיר הזה כבר מוכר בארץ ואין שוטר תנועה אחד שלא יודע מה זה בליינדר, מדריכים אותם לגבי המכשיר הזה ומיידעים אותם בנוגע לאיך הוא אמור להיראות ולמה בדיוק הוא גורם, משמע שגיאת E01, E02.

 

ההדרכות הנ"ל נותנות בעצם לכל שוטר זכות לעצור כל רכב שכוון עליו ממל"ז שנתן שגיאת E01 או E02 מאחר והשוטר יוכל לטעון אח"כ בביהמ"ש (שם יקבע מן הסתם אם העצירה/דו"ח/תביעה/whatever הייתה מוצדקת) שע"פ ניסיונו הוא כיוון את הממל"ז בצורה תקינה ויציבה אך קיבל ממנו הודעת שגיאה E02 (לא ניתן להינעל על המטרה, חוסר יציבות של המפעיל במהלך תפעול המכשיר) מה שגרם לו ל"חשד סביר" שברכב מותן משבש.

 

בכל מקרה, המשטרה מעדיפה כיופ לא להיכנס למסעות צלב בבתי המשפט לנהגים שניתפסו עם בליינדר מותקן ברכבם, הרבה יותר פשוט להחרים את המכשיר ולהמשיך לתבוע את אותם נהגים שנוהגים במהירות מופרזת, הסיכוי שלהם לצאת זכאים בבית משפט נמוך בהרבה...

 

יום טוב שיהיה,

 

נסיעה מהירה בטוחה וזהירה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

גם אני חושב שהשוטרים מספיק חכמים כדי לקלוט

שהמכשיר עובד טוב והאוטו פשוט חוסם את האות...

 

נראה לי שהכיסוי האלקטרוני ללוחית הרישוי

יעיל ביותר נגד מצלמות...

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

נראה לי שהכיסוי האלקטרוני ללוחית הרישוי

יעיל ביותר נגד מצלמות...

 

ומה זה?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
גם אני חושב שהשוטרים מספיק חכמים כדי לקלוט

שהמכשיר עובד טוב והאוטו פשוט חוסם את האות...

 

נראה לי שהכיסוי האלקטרוני ללוחית הרישוי

יעיל ביותר נגד מצלמות...

 

 

 

מה הקשר בין בליינדר לבין מצלמות כרגע?

 

ובלי שום קשר ה"כיסוי מספר " הזה אינו יעיל כלל.

פורסם

אם קניתי את המכשיר בארץ עם קבלות, אם קיימת אופציה כזאת

 

האם עדיין ניתן להחרים את המכשיר ?

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
אם קניתי את המכשיר בארץ עם קבלות, אם קיימת אופציה כזאת

 

האם עדיין ניתן להחרים את המכשיר ?

 

בארץ מוכרים את הבליינדר כגלאי רדאר, כך הוא משווק במסווה של מכשיר חוקי.

מה שהם עושים זה להדביק מדבקות על היחידות באיזור של המשדרים וכך המכשיר למעשה עובד כגלאי ממל"ז... ממש יופי.

בנוסף מחתימים אותך על טופס שאתה רוכש גלאי רדאר והסרת המדבקות היא באחריותך בלבד.

 

אצלי המדבקות נזמן נעלמו ב"שטיפה" :lol:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

נהלתי כרגע שיחה עם היבואן.

 

הם מספקים חשבונית למוצר, החשבונות רשומה על מוצר מיגון לרכב

 

כמו שדוד אמר הם מחתימים את הלקוח על טופס שידוע לו שהמוצר הוא גלאי רדאר.

 

אפשרות ל2 תשלומים בויזה

 

והחלק החשוב ביותר זה שאם לא מתארגנים השבוע אז מחכים למשלוח הבא שיהיה רק עוד 3 שבועות (לי אין בעיה לחכות)

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

עוד דבר חשוב מאד שצריך לקחת בחשבון

רכשנו 2 מכשירים אני ואחי (ranster) המכשיר של רן התגלה כפגום

עד עצם היום הזה כל הנסיונות של רן לייצירת קשר עם היבואן בנוגע לתיקון המכשיר והפעלת האחריות עלו בתוהו ! הבן אדם נעלם כאילו בלעה אותו האדמה והאמינו לי שניסינו מ-א-ד.

 

ראו הוזהרתם :!:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
עוד דבר חשוב מאד שצריך לקחת בחשבון

רכשנו 2 מכשירים אני ואחי (ranster) המכשיר של רן התגלה כפגום

עד עצם היום הזה כל הנסיונות של רן לייצירת קשר עם היבואן בנוגע לתיקון המכשיר והפעלת האחריות עלו בתוהו ! הבן אדם נעלם כאילו בלעה אותו האדמה והאמינו לי שניסינו מ-א-ד.

 

ראו הוזהרתם :!:

 

דוד, אני מנסה לתפוס את היבואן כבר כמה חודשים, בשבוע האחרון הוא זמין וניתן לתפוס אותו

 

חוץ מזה לדעתי מומלץ להתקין בקלאס A בתל אביב והבנתי שהיבואן והם מתוקשרים ואפשר לקבל שירות תיקונים ישירות מקלאס A

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
ידוע לך האם ניתן לגשת לקבל שירות על מכשיר לא תקין אצל A קלאס ?

 

נשלחה אלייך ה"פ

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט


×
×
  • תוכן חדש...