Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה מסכמת

המוצר הוא בליינדר M-20 שמשווק ע"י היבואן בארץ

 

עלות: 2380 שקל ויש 10% הנחה על מעל 10 רוכשים (ככל הנראה יש מספיק אנשים)

התקנה: ניתן להתקין בקלאס A בעלות של 350 שקל במידה וכל הרוכשים יתקינו שם (אני מנסה לברר על מתקין אחר במחיר זול יותר)

אחריות: שנה אחריות ע"י היבואן

אמצעי תשלום: או מזומן או ויזה ב 2 תשלומים

 

הכנתי טבלת אקסל עם הפרטים הדרושים לי, רשמתי את שמות האנשים שפנו אליי כבר אבל תמלאו בבקשה את הפרטים החסרים ותשלחו לי למייל שמפורט שם, כמובן כל שטרם נרשם מוזמן להרשם ולשלוח לי במייל.

 

תודה שי

בליינדר.zip

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שי...

 

שלחתי לך הודעה בפרטי....

 

האם עדיין אפשר ליקנות בלידר?

 

והאם ניתן להעביר את זה מאוטו לאוטו??

תודה בן

simsnow

פורסם

ההעברה תדרוש פרוק והתנקה מחדש, לא שהם כל כך מסובכים אבל עדיין.

 

 

ואפשר עדיין להצטרף לקניה.

 

גיא, שמוותר על העסק בגלל חוסר תקציב.

פורסם

נכתב באתר ספידטראפס שעד טווח של כ-100 מטר לא הצליחו לקבל קריאת מהירות,

כלומר בפחות מ-100 מטר יש סיכוי לקבל קריאה.

 

מן הסתם הכחול לא יספיק לעצור את הרכב, אבל אם המהירות מטורפת הוא עלול לדווח ולנסות ליצור מרדף.

 

כל זאת בהנחה שלפני כן הוא לא ניסה ללזור ולכן לא קיבלנו התראה על כך.

יובל.

פורסם
נכתב באתר ספידטראפס שעד טווח של כ-100 מטר לא הצליחו לקבל קריאת מהירות,

כלומר בפחות מ-100 מטר יש סיכוי לקבל קריאה.

 

מן הסתם הכחול לא יספיק לעצור את הרכב, אבל אם המהירות מטורפת הוא עלול לדווח ולנסות ליצור מרדף.

 

כל זאת בהנחה שלפני כן הוא לא ניסה ללזור ולכן לא קיבלנו התראה על כך.

 

 

 

1. הדרדס ינסה ללזור הרבה לפני שתגיע ל100 מטר ממנו

2. במידה והוא לזר עליך מ600 מטר עד שתגיע ל100 מטר יש לך מספיק זמן להוריד מהירות ולכבות את המכשיר ולאפשר לו ללזור שאתה במהירות חוקית ולהמשיך בנסיעה.

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

האם יש משמעות וטעם לשים גם מגלה רדאר איכותי בנוסף ל BLINDER ?

ע"מ להבטיח יותר הגנה ולכסות יותר אפשרויות.

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
האם יש משמעות וטעם לשים גם מגלה רדאר איכותי בנוסף ל BLINDER ?

ע"מ להבטיח יותר הגנה ולכסות יותר אפשרויות.

 

אתה צריך מגלה ראדר איכותי לגילוי מצלמות,זה יתן כיסוי נגד כל סוגי האכיפה.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

כמו מה ? למיטב ידיעתי אין כיום אמצעי אמין לגילוי SUPERNOVA (או איך שקוראים לזה), מצלמות נייחות. תקנו אותי אם אני טועה.

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
כמו מה ? למיטב ידיעתי אין כיום אמצעי אמין לגילוי SUPERNOVA (או איך שקוראים לזה), מצלמות נייחות. תקנו אותי אם אני טועה.

 

 

מולטונובה.

 

גלאי טוב יגלה אותם. לדוגמא V1.

פורסם

תודה לכל העונים :wink:

 

אם כבר - יש לי עוד שאלה: האם זה נכון שברכבים צרפתיים (סיטרואן) קיים איזה שהוא ציפוי על השמשה מבפנים שבעצם מקטין או אפילו אינו מאפשר עבודה יעילה של גלאי ?

מישהו שמע על זה משהו ?

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
תודה לכל העונים :wink:

 

אם כבר - יש לי עוד שאלה: האם זה נכון שברכבים צרפתיים (סיטרואן) קיים איזה שהוא ציפוי על השמשה מבפנים שבעצם מקטין או אפילו אינו מאפשר עבודה יעילה של גלאי ?

מישהו שמע על זה משהו ?

 

אני לא יודע לגבי הסקסו אבל לגבי רכבים צרפתיים אחרים כן

206 אין אפשרות לשים גלאי

קליאו, השימשה מוגנת אבל יש ריבוע קטן למטה ללא ציפוי

מגאן, יש ציפוי חוץ מהנקודות בחלק העליון של השימשה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
שי

ולגבי קסארה ידוע לך משהו ?

מוזר למה הם עושים את זה... :roll:

 

הם לא עושים את זה בכוונה,פשוט השמשות לא מאפשרות מעבר קרניים כגון קרניים

אולטרא סגולות דבר שנועד לעזור לך אבל השמשות גם לא מאפשרות מעבר קרניים של ראדר.חלק מהחברות עושות ריבוע שמאפשר מעבר כל הקרניים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

מנסיון אישי: סיטרואן קסנטיה, שימשה קדמית אטומה לגמרי לקרינה. מנטרל את גלאי הרדאר לחלוטין.

 

אפשר להחליף שימשה, זה הפתרון היחיד (אה כן ואפשר לשים גלאי מפוצל, רק הבעיה הקטנטונת שאין גלאי מפוצל טוב (שמגלה מולטנובות כמו שצריך))

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תגידו, מישהו עם בליינדר כזה בא מחר למפגש? אני רוצה לראות את ההתקנה בגריל...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...