Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יודע שזה מתחבר לגריל...

 

הכוונה היתה יכולת לפרק 2-3 פעמים בשנה כשמוסרים את האוטו לטיפולים, טסט וכו' - לא לפרק ולהרכיב כל יום! זה כן אפשר?

 

אני פשוט מפחד לתת להם את האוטו לטיפול ולקבל אותו חזרה בלי המכשיר ואז לך חפש - אין להם שום אחריות על פריטים שהושארו ברכב...

 

יובל,

בשאיפה לקורולה "FULL ל.א" - ולנטיין כבר יש, מעניין מה חסר :roll:

 

כל דבר ניתן לפירוק

 

לפי ידעתי התקנה של הבליינדר לוקחת בערך שעה עד שעה וחצי

 

אני חושב שאין לך מה לחשוש ממסירת הרכב לטיפולים עם הבליינדר עליו, לא ידוע לי שחברות הליסניג גונבות מכשירים חשמליים מהרכבים, אבל לך דע :roll:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני יודע שזה מתחבר לגריל...

 

הכוונה היתה יכולת לפרק 2-3 פעמים בשנה כשמוסרים את האוטו לטיפולים, טסט וכו' - לא לפרק ולהרכיב כל יום! זה כן אפשר?

 

אני פשוט מפחד לתת להם את האוטו לטיפול ולקבל אותו חזרה בלי המכשיר ואז לך חפש - אין להם שום אחריות על פריטים שהושארו ברכב...

 

יובל,

בשאיפה לקורולה "FULL ל.א" - ולנטיין כבר יש, מעניין מה חסר :roll:

 

אני לא חושב שזה בעיה. בדיוק כמו שלא תפרק את הרמקולים האחוריים שיש לך על המדף

(דוגמא) כאשר אתה מוסר את הרכב לטיפול. רוב הסיכויים שאף אחד שם לא ישים לב. וגם

אם כן? אני לא חושב שהם יפרקו את זה. לא מדובר פה על משהו שהושאר באוטו כמו

דיסק וכו'..

 

גיא

פורסם

תודה.

 

אורן: בעניין המצלמה, מדובר במולטנובה הניתנת לגילוי ע"י גלאי וולנטיין/בל 990/בל 970. למעט אחת יחידת-סגולה, כולן מתגלות מטווח שמספיק כדי להאט ממהירות של 140 לפחות בלי לחטוף פלאש.

 

אין כיום שום מכשיר שנותן מענה "אקטיבי" למצלמות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תודה.

 

אורן: בעניין המצלמה, מדובר במולטנובה הניתנת לגילוי ע"י גלאי וולנטיין/בל 990/בל 970. למעט אחת יחידת-סגולה, כולן מתגלות מטווח שמספיק כדי להאט ממהירות של 140 לפחות בלי לחטוף פלאש.

 

אין כיום שום מכשיר שנותן מענה "אקטיבי" למצלמות.

 

אפשר לשאול היכן היא נמצאת ומה מיוחד בה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

 

אפשר לשאול היכן היא נמצאת ומה מיוחד בה?

 

כביש גהה (מס' 4) לכיוון דרום, קצת לפני צומת דרור. (אם זכרוני אינו מטעני)

מה שמיוחד בה הוא... ובכן... שהיא חלשה :lol::roll::lol: לא יודע מה גורם לכך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

אפשר לשאול היכן היא נמצאת ומה מיוחד בה?

 

כביש גהה (מס' 4) לכיוון דרום, קצת לפני צומת דרור. (אם זכרוני אינו מטעני)

מה שמיוחד בה הוא... ובכן... שהיא חלשה :lol::roll::lol: לא יודע מה גורם לכך.

 

האות שלה מאוד חלש , הוא לנוסעים לכיון צומת רעננה (מנתניה)

פורסם

 

אפשר לשאול היכן היא נמצאת ומה מיוחד בה?

 

כביש גהה (מס' 4) לכיוון דרום, קצת לפני צומת דרור. (אם זכרוני אינו מטעני)

מה שמיוחד בה הוא... ובכן... שהיא חלשה :lol::roll::lol: לא יודע מה גורם לכך.

 

אחרי הפנייה לאבן יהודה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מה עם אפשרות של גניבה? אפשר לפרק את הבליינדר חיצונית? יש לו עוד חלקים שנמצאים בתוך הרכב?

 

אין שום בעיות

 

המחיר כולל ביטוח ל5 שנים ולאחר 5 השנים היבואן נותן לך שומר ראש בשם גיורא שישמור לך על הרכב למשך עוד שנה שלמה. :lol:

 

ישנה אפשרות שיגנבו לך את הבליינדר בדיוק כמו שניתן לפרוץ לך לרכב ולגנוב לך את המערכת.

 

יש אפשרות לפרק את הבליינדר וזה לוקח למעלה משעה, לא הוא לא נשלף כמו גלאי

 

ככל הידוע לי חוץ ממפסק וזמזם אין חלקים בתוך הרכב

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

ההבדל הוא במספר יחידות השיבוש ושטח הכסוי.

 

M10 - יחידה אחת , מתאים לאופנועים

M20 - שתי יחידות , מתאים לרכב נוסעים

M30 - שלוש יחידות , מתאים לרכב נוסעים , מגן גם מאחור

M40 - ארבע יחידות , מתאים למשאיות ואוטובוסים , מגן גם מאחור

 

המחיר ה"קבוצתי" ל M20 גבוה מאוד יחסית למחיר בחו"ל ( 300 -350 $)

 

http://www.1-radar-laser-jammers-detectors.com/laser-jammer.html

 

נמרוד

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

ההבדל הוא במספר יחידות השיבוש ושטח הכסוי.

 

M10 - יחידה אחת , מתאים לאופנועים

M20 - שתי יחידות , מתאים לרכב נוסעים

M30 - שלוש יחידות , מתאים לרכב נוסעים , מגן גם מאחור

M40 - ארבע יחידות , מתאים למשאיות ואוטובוסים , מגן גם מאחור

 

המחיר ה"קבוצתי" ל M20 גבוה מאוד יחסית למחיר בחו"ל ( 300 -350 $)

 

http://www.1-radar-laser-jammers-detectors.com/laser-jammer.html

 

נמרוד

 

טעות

 

בליינד M-10 שנמכר עד לפני מספר חודשים בארץ כלל שתי עדשות ולא אחת

 

http://www.blinder.dk/uk/m-10.htm

 

לגבי המחיר אני לא צריך לספר לך שאנחנו חיים בישראל ולא בחול ואין מה לעשות, שם יותר זול.

 

שי

 

 

*******************עריכה************************

 

 

אחרי חיפוש של עוד דקה וחצי מצאתי את זה

 

http://www.radar-detectors-radardetectors.com/

 

אני מבולבל כי אני יודע על אנשים שקנו את הM-10 עם 2 גלאים שמתאים גם לרכבים משפחתיים

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
M10 Twin

והשני זה M10

פשוט זה אותו דבר בדיוק רק שלרכבי נוסעים מוכרים שתי עדשות ולאופנועים מוכרים אחד

 

זה מובן

אבל השאלה האם:

 

Twin M-10 = M-20 :?:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

זה m10

טווין....אבל בגירסה חדשה

יש לו MUTE למערכת (בזמנו חבא מטופ ספיד פרסם איך לבנות מעגל שיצור את זה בצורה יעילה בקודם....סיפור רציני...וחשוב לבעלי מערכות) כמו כן הם גם טוענים לשיפור טווחים (ובספידטריפ...טוענים שיש ביסוס כמו שראיתי) הם טוענים גם ליעילות, וקראתי באיזה שהוא אתר...שבזווית מסויימת של ירי מול השמש הדגם הקודם היה נכשל (היה פעם מישהו בטופ ספיד שחטף דו"ח באיזה עליה מול שמש....) הדגם הזה "שורד" את זה


×
×
  • תוכן חדש...