Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הצרפתיות עם השימשה החוסמת קרינה:

קח משקפי שמש מקטבות (פולארויד או קליפ-און של silhouette)

הבט על השמשה מחוץ לאוטו דרך המשקפיים

אם השמשה סגולה, זרוק את גלאי הראדאר לזבל.

ככל שהשמשה סגולה יותר - יותר חבל"ז.

 

ניתן גם להבחין בקצת מסגלגלות השימשה בעין בלתי מזוינת (הנה מותר לי לכתוב מילה כזו פה), אבל עם המקטב זה מאד חד וחלק.

 

אגב, המקטב הזה מגניב, יש לי כאלה משקפי שמש ומגלים בעזרתם שיש כל מיני סוגי שמשות מוזרות לרכב, בעיקר בכל מיני 'יוקרה' כמו ב.מ.ו ומרצדסים.

My responses are limited. You must ask the right questions

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואי נכון, עכשיו שאני חושב על זה, אני נזכר שהיו לי משקפיים כאלה Polaroid וגם הייתי מגלה כל מיני דברים.

אבל האמת היא שאין צורך מייד לזרוק את גלאי הרדאר בגלל השמשה. אפשר לשים אותו איפה שהוא בגריל מקדימה ורק את הצפצפה, הזמזם בפנים. גם רעיון לא ? :roll:

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם

תגידו העניין מתקדם :?:

המשטרה העלתה הילוך עם כל מבצעי האכיפה בשבועות האחרונים... כדאי להתקדם עם הרכישה כבר :!:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תגידו העניין מתקדם :?:

המשטרה העלתה הילוך עם כל מבצעי האכיפה בשבועות האחרונים... כדאי להתקדם עם הרכישה כבר :!:

 

כרגע ברשימה מופעים בין 6-7 משתתפים רציניים.

 

כמובן שיש עוד כמה בודדים בנמצאים ב :?: ענק.

 

אנחנו זקוקים ללפחות עשרה משתתפים רציניים לפני שאנחנו יכולים לפנות שוב ליבואן ולדרוש הנחה גדולה יותר או בכלל את ההנחה שהוא הבטיח.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

תגידו לי דבר אחד אני מנסה להבין - אם יש לזה יבואן ויש לו רישיון יבוא לדבר הזה, אז סימן שזה חוקי, לא ? אחרת מה ?

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
תגידו לי דבר אחד אני מנסה להבין - אם יש לזה יבואן ויש לו רישיון יבוא לדבר הזה, אז סימן שזה חוקי, לא ? אחרת מה ?

 

אם היית קורא את השירשור מההתחלה היית רואה שרשום שהוא מייבא את זה בתור גלאי לרכב ולא בליינדר ובנוסף הוא מחתים את הלקוח על מסמך שהלקוח מאשר שקנה גלאי ולא בליינדר

 

קפיש :lol:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אז אני קראתי מישהו פעם שם תמצית של החוק החדש לגבי גלאים באחד הפורומים ושם לא הוזכר מילה וחצי מילה על משבש רדאר. וכמו שאנחנו יודעים: מה שלא אסור - מותר !

אם שוטר יבוא להחרים לי את זה, זאת לא זכותי לדרוש להביא לי קודם הוכחה שמה שהוא עושה לא יוזמה שלו שזה חוקי וכתוב בחוק ?

אני חושב שמה שעושה היום משטרה - זה לא חוקי להחרים את זה.

 

מה אתם יודעים בנושא הזה ?

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם

כשאתה משתמש בבליינדר אתה לא עובר על איזשהו איסור על שימוש בבליינדר (לא קיים חוק כזה). אתה מואשם בהפרעה לשוטר במהלך תפקידו.

פורסם
אז אני קראתי מישהו פעם שם תמצית של החוק החדש לגבי גלאים באחד הפורומים ושם לא הוזכר מילה וחצי מילה על משבש רדאר. וכמו שאנחנו יודעים: מה שלא אסור - מותר !

אם שוטר יבוא להחרים לי את זה, זאת לא זכותי לדרוש להביא לי קודם הוכחה שמה שהוא עושה לא יוזמה שלו שזה חוקי וכתוב בחוק ?

אני חושב שמה שעושה היום משטרה - זה לא חוקי להחרים את זה.

מה אתם יודעים בנושא הזה ?

 

אתה צודק חלקית בלבד

 

אין חוק לגבי הבליינדר אבל גם אין אישור לייבא אותו בתור בליינדר

 

הגיונית לא יכולים להאשים אותך בהפרעה לשוטר אבל יכולים להחרים לך מוצר שאין אישור לייבא אותו.

 

אבל אם תצליח להוכיח שהמכשיר הוא גלאי רדאר בלבד כמו שיהיה רשום בחשבונית אז אין בעיה לדעתי.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

גם אני מבין ככה שזו עבירה על חוקי המכס, למרות שגם זה בסימן שאלה.

 

מעניין באמת אם כבר היו תקדימים של החרמת המכשיר ?

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
כשאתה משתמש בבליינדר אתה לא עובר על איזשהו איסור על שימוש בבליינדר (לא קיים חוק כזה). אתה מואשם בהפרעה לשוטר במהלך תפקידו.

 

אתה מכיר מישהו שהואשם ב-'הפרעה לשוטר במילוי תפקידו' בעקבות גילוי בליינדר אצלו ברכב?

לא, נכון?

 

בגלל שהמשטרה לא רוצה להתעסק עם הנושא הם מסתפקים בהחרמת המכשיר.

אפשר אולי לקבל אותו בחזרה עם עזרת עו"ד, אבל לקנות חדש יותר זול...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני הבנתי שיש מספר אנשים בפורום עם הבליינדר דור ראשון.. אם הם יוכלו לספר קצת עליו ועל הניסיון שלהם איתו מול הכחולים אני בטוח שזה יעזור לרבים להגיע להחלטה בקשר לנושא.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לגבי הצרפתיות עם השימשה החוסמת קרינה:

קח משקפי שמש מקטבות (פולארויד או קליפ-און של silhouette)

הבט על השמשה מחוץ לאוטו דרך המשקפיים

אם השמשה סגולה, זרוק את גלאי הראדאר לזבל.

ככל שהשמשה סגולה יותר - יותר חבל"ז.

 

ניתן גם להבחין בקצת מסגלגלות השימשה בעין בלתי מזוינת (הנה מותר לי לכתוב מילה כזו פה), אבל עם המקטב זה מאד חד וחלק.

 

אגב, המקטב הזה מגניב, יש לי כאלה משקפי שמש ומגלים בעזרתם שיש כל מיני סוגי שמשות מוזרות לרכב, בעיקר בכל מיני 'יוקרה' כמו ב.מ.ו ומרצדסים.

 

לדעתי בצרפתיות הללו יש ריבוע מיוחד במרכז החלון בחלקו התחתון במיוחד עבור גלאי רדאר.

לפחות במגאן זה ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...