Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

ההבדל הוא במספר יחידות השיבוש ושטח הכסוי.

 

M10 - יחידה אחת , מתאים לאופנועים

M20 - שתי יחידות , מתאים לרכב נוסעים

M30 - שלוש יחידות , מתאים לרכב נוסעים , מגן גם מאחור

M40 - ארבע יחידות , מתאים למשאיות ואוטובוסים , מגן גם מאחור

 

המחיר ה"קבוצתי" ל M20 גבוה מאוד יחסית למחיר בחו"ל ( 300 -350 $)

 

http://www.1-radar-laser-jammers-detectors.com/laser-jammer.html

 

נמרוד

 

טעות

 

בליינד M-10 שנמכר עד לפני מספר חודשים בארץ כלל שתי עדשות ולא אחת

 

http://www.blinder.dk/uk/m-10.htm

 

לגבי המחיר אני לא צריך לספר לך שאנחנו חיים בישראל ולא בחול ואין מה לעשות, שם יותר זול.

 

שי

 

 

*******************עריכה************************

 

 

אחרי חיפוש של עוד דקה וחצי מצאתי את זה

 

http://www.radar-detectors-radardetectors.com/

 

אני מבולבל כי אני יודע על אנשים שקנו את הM-10 עם 2 גלאים שמתאים גם לרכבים משפחתיים

 

 

שי

 

המחירים בארץ גבוהים מחו"ל כי יש מכס ,מע"מ , מס הכנסה וכו. אני לא בטוח שהיבואן שלך מנפיק חשבוניות , אז כל זה לא תקף לגביו ולכן המחיר מופרז.

 

מעבר לזה יש את ענין התחרות. למה שאקנה ממנו ב2300 ש"ח אם אני יכול להזמין מחו"ל ויעלה לי 1580 ש"ח כולל משלוח בדואר שליחים עד הבית?

 

נמרוד

פורסם
המחירים בארץ גבוהים מחו"ל כי יש מכס ,מע"מ , מס הכנסה וכו. אני לא בטוח שהיבואן שלך מנפיק חשבוניות , אז כל זה לא תקף לגביו ולכן המחיר מופרז.

 

מעבר לזה יש את ענין התחרות. למה שאקנה ממנו ב2300 ש"ח אם אני יכול להזמין מחו"ל ויעלה לי 1580 ש"ח כולל משלוח בדואר שליחים עד הבית?

 

נמרוד

 

כי זה לא יעבור במכס :?: וגם אם זה יעבור אז תצטרך לשלם מס ומע"מ

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

ההבדל הוא במספר יחידות השיבוש ושטח הכסוי.

 

M10 - יחידה אחת , מתאים לאופנועים

M20 - שתי יחידות , מתאים לרכב נוסעים

M30 - שלוש יחידות , מתאים לרכב נוסעים , מגן גם מאחור

M40 - ארבע יחידות , מתאים למשאיות ואוטובוסים , מגן גם מאחור

 

המחיר ה"קבוצתי" ל M20 גבוה מאוד יחסית למחיר בחו"ל ( 300 -350 $)

 

http://www.1-radar-laser-jammers-detectors.com/laser-jammer.html

 

נמרוד

 

טעות

 

בליינד M-10 שנמכר עד לפני מספר חודשים בארץ כלל שתי עדשות ולא אחת

 

http://www.blinder.dk/uk/m-10.htm

 

לגבי המחיר אני לא צריך לספר לך שאנחנו חיים בישראל ולא בחול ואין מה לעשות, שם יותר זול.

 

שי

 

 

*******************עריכה************************

 

 

אחרי חיפוש של עוד דקה וחצי מצאתי את זה

 

http://www.radar-detectors-radardetectors.com/

 

אני מבולבל כי אני יודע על אנשים שקנו את הM-10 עם 2 גלאים שמתאים גם לרכבים משפחתיים

 

 

שי

 

המחירים בארץ גבוהים מחו"ל כי יש מכס ,מע"מ , מס הכנסה וכו. אני לא בטוח שהיבואן שלך מנפיק חשבוניות , אז כל זה לא תקף לגביו ולכן המחיר מופרז.

 

מעבר לזה יש את ענין התחרות. למה שאקנה ממנו ב2300 ש"ח אם אני יכול להזמין מחו"ל ויעלה לי 1580 ש"ח כולל משלוח בדואר שליחים עד הבית?

 

נמרוד

 

הגישה שלך נכונה לגבי כל דבר במדינת ישראל, אולי חוץ מפירות וירקות

 

למה לקנות בארץ שאפשר לקנות בחצי מחיר בחול ולהבריח בלי מכס+מע"מ?

 

בקיצור יתכן שהוא מבצע את ההברחה הזאת או שהוא מעביר את זה בדרך אחרת, אולי כציוד בדיקה או משהו אחר.

 

בגל מקרה אתה לא יכול לצפות לקנות מוצר בארץ במחיר של חו"ל.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

שלום

לא כדאי להביא מחול מכיוון שאין דרך לדעת האם המודל שתקבל מותאם לארצות חמות.

פורסם
הגישה שלך נכונה לגבי כל דבר במדינת ישראל, אולי חוץ מפירות וירקות

 

למה לקנות בארץ שאפשר לקנות בחצי מחיר בחול ולהבריח בלי מכס+מע"מ?

 

בקיצור יתכן שהוא מבצע את ההברחה הזאת או שהוא מעביר את זה בדרך אחרת, אולי כציוד בדיקה או משהו אחר.

 

בגל מקרה אתה לא יכול לצפות לקנות מוצר בארץ במחיר של חו"ל.

 

 

רגע, רגע ....

אין קבלות לכל העניין הזה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

שי, נושא הקבלות חשוב לי מאוד.

אם אין קבלה אני מעדיף לארגן קבוצה ולהזמין מחו"ל (עם הראם אייר זה הצליח, אז למה לא כא :?: ן).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

שי, בדקת אפשרויות של ייבוא מחו"ל?

 

אם זו כמות יכול להיות שזה יהיה זול באופן משמעותי, ואת ההתקנה אפשרי לשלם בנפרד.

יכול להיות ששווה בדיקה.

 

בכל אופן, אני מצטרף פוטנציאלי, תלוי במצב הכלכלי.

יובל.

פורסם

עשיתי דוקטורט על הבליינדר ב-speedtraps. יש שם בחור שמתקרא רון (לא ברור אם שם אמיתי או לא) שבאיזשהו אופן מייצג את היבואן, או שהוא היבואן, או פשוט נחשב לגורו של הבליינדר.

 

בכל מקרה, הטענות שלו נגד "ייבוא עצמי":

- ה'יבואן' מוכר גירסה מיוחדת לארץ שלא מתבלבלת מכל מיני מפגעים כאן שגורמים לתקלות והתרעות שווא.

- התקנה חייבת להיעשות על ידי מקצוען, אחרת ההגנה לא מספיק טובה

- אם תייבא בעצמך אין מי שייתן לך אחריות (ולא חסר בפורום שם מתלוננים על תקלות - 20VT)

 

מיותר לציין שעל כל אחד מהסעיפים לעיל יש אלף אנשים שחולקים על דעתו, בעיקר על הסעיף הראשון, ומצטטים אימיילים של היצרן שאומרים שאין גרסאות ואין בטיח. על סעיף האחריות לא חסרים אנשים שקנו גם בארץ וטוענים שאין למי לפנות. על סעיף ההתקנה יש מי שאומר שהתקנה זה עשר דקות של פועל בניין זר, ועובד להם מצויין. סה"כ זה נראה בדיוק כמו מה שזה: עסק שחור.

 

.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
שי, נושא הקבלות חשוב לי מאוד.

אם אין קבלה אני מעדיף לארגן קבוצה ולהזמין מחו"ל (עם הראם אייר זה הצליח, אז למה לא כא :?: ן).

 

לא אמרתי שאין קבלות אבל אני צריך לברר סופית.

 

אני בכל מקרה מעדיף לקנות בארץ מכיוון שיש על זה אחריות ושמעתי על אדם אחד שכבר החליפו לו 3 פעמים עדשות ללא תשלום.

 

שי

 

נ.ב תענה לי לה"פ שלי בקשר ליום ראשון

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
עשיתי דוקטורט על הבליינדר ב-speedtraps. יש שם בחור שמתקרא רון (לא ברור אם שם אמיתי או לא) שבאיזשהו אופן מייצג את היבואן, או שהוא היבואן, או פשוט נחשב לגורו של הבליינדר.

 

בכל מקרה, הטענות שלו נגד "ייבוא עצמי":

- ה'יבואן' מוכר גירסה מיוחדת לארץ שלא מתבלבלת מכל מיני מפגעים כאן שגורמים לתקלות והתרעות שווא.

- התקנה חייבת להיעשות על ידי מקצוען, אחרת ההגנה לא מספיק טובה

- אם תייבא בעצמך אין מי שייתן לך אחריות (ולא חסר בפורום שם מתלוננים על תקלות - 20VT)

.

 

ההתקנה ממש לא מחייבת מקצוען, וכל מי שיש לו חוש טכני יכול לעשות את זה לבד. העניין הוא שאם תייבא לבד אין לך באמת אחריות, ומנסיון זה חשוב מאוד...וגם אם תתקין לבד, בארץ אוהבים להתנער מאחריות ברגע שלא מתקינים במקום שמוסמך ע"י היבואן. ושוב מנסיון שלי, שווה לקנות בארץ מהיבואן, ולהתקין במקום שהוא ממליץ, כי יש בעיות, ואתם לא תסעו לדנמרק כדי לתקן את המכשיר או לבדוק את ההתקנה שלו.

פורסם

שלום

אשמח להציע את שירותי בנוגע התקנת בליינדר ברמה גבוהה באופן שלא מאפשר גניבה תוך כדי הסוואה בגוף הפגוש,באחריות.

לשאלות נא לפנות ב ה"פ

בברכה

ZIGI :evil:

 

העבודה נראית באמת יפה, ואם היה מדובר באורות ערפל למשל, זה באמת התקנה מצויינת. בנוגע לבליינדר, לא הייתי קורא לזה "לא בולט". הדבר הראשון שיחפש שוטר ששמע על בליינדר זה שני ריבועים שחורים בגריל. מילא כשהם חבויים במעמקי גריל שחור, אבל כשהם פשוט יושבים על הפרונט של פגוש בצבע בהיר ?

 

אצלי למשל חיפשתי וחיפשתי איפה אפשר לשים את זה כך שיעבוד ולא יהיה בולט, לא מצאתי. הפתרון שאתה מציע מעולה, אם רק אפשר היה לצבוע את העיניות בצבע הרכב או למצוא שיטה אחרת להסוות אותם.

Seat Leon 20VT grill.jpg

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

שלום

אשמח להציע את שירותי בנוגע התקנת בליינדר ברמה גבוהה באופן שלא מאפשר גניבה תוך כדי הסוואה בגוף הפגוש,באחריות.

לשאלות נא לפנות ב ה"פ

בברכה

ZIGI :evil:

 

העבודה נראית באמת יפה, ואם היה מדובר באורות ערפל למשל, זה באמת התקנה מצויינת. בנוגע לבליינדר, לא הייתי קורא לזה "לא בולט". הדבר הראשון שיחפש שוטר ששמע על בליינדר זה שני ריבועים שחורים בגריל. מילא כשהם חבויים במעמקי גריל שחור, אבל כשהם פשוט יושבים על הפרונט של פגוש בצבע בהיר ?

 

אצלי למשל חיפשתי וחיפשתי איפה אפשר לשים את זה כך שיעבוד ולא יהיה בולט, לא מצאתי. הפתרון שאתה מציע מעולה, אם רק אפשר היה לצבוע את העיניות בצבע הרכב או למצוא שיטה אחרת להסוות אותם.

 

בליינדר זה לא סמים ולא אקדח - לא יעצרו אותך על אחזקה.

 

יעצרו אותך על שימוש, וזה במקרה שתה טמבל ולא מכבה את הבליינדר איך שהוא מצפצף, מאט וממשיך בדרכך.

 

כל העיקרון של הבליינדר הוא שהשוטר יקבל שגיאה של מרחק/כיוון ולא שגיאה של שיבוש.

אם אתה מכבה את המכשיר לשוטר אין כל הוכחה שאכן השתמשת במכשיר.

 

 

* הכל ממה שקראתי מטופספיד. לא מניסיון אישי.

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.


×
×
  • תוכן חדש...