Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופת האחריות טופלתי במוסך מרכזי,השירות היה טוב מאוד ולא שילמתי הרבהץ.

אני שואל אם בשביל רנו קנגו לצורך טיפול רגיל יש צורך ללכת למוסך המרכזי או שאני אחסוך הרבה כסף אם אלך למוסך רנו רגיל? תודה.

פורסם

תראה, טיפול במוסכים לא מורשים חוסך כסף, במיוחד אם אתה קונה את חלקי החילוף. מה שכן, זה המון כאב ראש ולא תמיד מה שאתה קונה מתאים, והאיכות לא תמיד דומה.

הורי ביצעו טיפול 90000 והחלפת קלאץ' לפולו 2002 במוסך לא מורשה, והצטערו על זה כי זה המון כאב ראש כי למשל שמנו פעם אחת שמן מנוע לא מתאים, עכשיו צריך להחליף נוזל בלמים כי שמו לא מתאים (דוט 3 במקום דוט 4) ושמן גיר שמו לא מתאים, ותאמין לי זה כאב ראש.

ואם אתה מתקן משהו במוסך מורשה יש לך אחריות לטווח ארוך יותר ממוסך לא מורשה. (בפולקסוואגן מדובר בשנתיים).

אם מצאת מוסך מורשה זול ואמין (כמו שאני מצאתי) אז עדיף לך לשלם עוד כמה גרושים ולהמשיך לטפל שם. ככה גם מסתכלים יותר טוב על האוטו שלך בעת מכירה.

 

בהצלחה,

איתמר ג'ורג'.

פורסם

מוסך מורשה תמיד נראה יותר טוב, לא תמיד מתפקד יותר טוה ובד"כ יקר יותר.

מצד שני, אם אתה עוקב אחריהם מעט והם לא יקרים מדי, תמיד לדעתי עדיף לתקן אצלם, הם אמורים להבין יותר טוב מכל מוסך אחר ברכב השייך לחברה אותה הם מייצגים. אני באופן אישי מעדיף תמיד לגשת למוסך המורשה למרות בעיות שיש לי איתם. ביום שישי האחרון מצאתי סוף סוף מוסך מורשה לרכב שלי שיצאתי מרוצה ממנו ולא היה אכפת לי לשלם כמה עשרות שקלים יותר בשביל זה, הטיפול נראה מקצועי יותר מכל מוסך מורשה אחר שביקרתי בו והחלקים שהם משתמשים מקוריים (ביקרתי במחסן החלפים שלהם), בסה"כ אני מוכן לנסוע כשעה בכל פעם (בתקווה שלא יהיו הרבה כאלה...) בכדי לתקן שם למרות שיש לי מוסך מורשה כרבע שעה מהבית.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...