Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי מגבר לאנזר ויבה 420

4 יציאות של 100 RMS

800 וואט כללי

הוא יושב אצלי מחובר לרמקולים מורל פולס 6 קדמיים

ואני מעוניין לחבר אותו בגישור לסאב 10 אינץ 2 סלילים שאני מעוניין לרכוש מארה"ב

עכשיו השאלה שלי האם לחבר את המגבר בגישור לסאב DVC יעשה בעיות למגבר?

כי פשוט כל סאב שאני בודק הוא 2 סלילים ונואשתי מלחפש סאב 10 אינץ סליל אחד כי כמעט אין

אז מה לעשות? האם 2 סלילים יזיק למגבר?

פורסם

ע"מ לקבל את מה שלמגבר יש להציע לך, אתה צריך סאב עם התנגדות סופית של 4 אוהם, ולא משנה כמה

סלילים יהיו עליו - לעבודה בגישור.

או סאב של שני סלילים של 2 אוהם, לעבודה רגילה ב 2 אוהם - שני ערוצים.

 

1. לא יזיק לסאב עבודה על כל סליל - אם מדובר בשני סלילים של 2 אוהם.

2. לא ממש קשה למצוא סאב של סליל אחד של 4 אוהם (זה הסטנדרט הרי)

פורסם

תודה רבה על התשובה המפורטת

 

יש לי רק עוד שאלה

אם אני מחבר בגישור דרך המגבר שלי

לסאב 2 סלילים של 4 אום כל אחד (כאלו מחבר בין הזוג +- על הסאב ומשם למגבר)

האם זה מזיק למגבר? אפילו שהסאב נניח 250 RMS

?

פורסם

ע"מ לחבר סאב של שני סלילים של 4 אוהם למגבר, המגבר חייב להיות 4 ערוצים!

כך שאתה מגשר כל שני ערוצים לסליל אחד.

שוב - כל גישור חייב להיות מותאם להתנגדות 4 אוהם.

פורסם

תודה רבה אחי סבבה

 

אז אני אחפש לי סאב 2 סלילים של 2 אום

או סליל אחד של 4 אום

על מנת לחבר אותו בגישור ל 2 היציאות של המגבר שלי

אם הבנתי נכון אתה מורה טוב :)

×
×
  • תוכן חדש...