Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תמצא עבודה בתור נהג משאית/סוכן/משלוחים.

 

חבר טוב שלי נהג משאית, והוא GPS מהלך.מדהים.

לצערי הרב, יש לי עין עצלה.

זה אומר לפי החוק: לא יכול להיות נהג ציבורי, לא משאית ולא שום דבר, חוץ מרכב פרטי וניראה לי אופנוע ואולי עוד משהו.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

אני איירין ואני הולכת לאיבוד.

תמיד.

 

קניתי GPS, זה משנה את החיים, פשוט ככה. לא מסתבכים, לא טועים בדרך (וגם אם כן הוא פשוט "מחשב מסלול מחדש...").

 

קניתי MIO 168, סכום של 1500 ש"ח, ולא הולכים לאיבוד יותר. זה להיט. לא צריך להסתבך עם מפות (לעצור בצד, לחשוב מה עושים אם מפספסים פניה וכו').

 

(ואז הלכתי וקניתי רנו עם השמשה הקדמית ה"מיוחדת" ואני כבר כמה שבועות מסתובבת ברחבי ערים מרכזיות בגוש דן ומחכה שתגיע לי האנטנה החיצונית ותושיע אותי).

 

נורא קל להגיד "תסתבך קצת בסוף תלמד", כשאני מצאתי את עצמי נוסעת מהרצליה (העבודה) לצפון תל אביב (הבית) דרך רעננה, הבנתי שלמצב שלי לא יהיה פתרון.

פורסם

ככה תלמד להכיר את הארץ

 

לא צוחק

בפעמים הראשונות שהלכתי לאיבוד הימשכתי בדרכים תוך כדי הנאה וכך הכרתי את כל הארץ.

רק נכון שלפעמים עם אוטובוס קשה לעשות פרסה ולחזור לאחור ,

אבל זה כיף ,ככה לומדים.

 

ירון מאיר

פורסם
תמצא עבודה בתור נהג משאית/סוכן/משלוחים.

 

חבר טוב שלי נהג משאית, והוא GPS מהלך.מדהים.

אתה יכול לעבוד בתפקיד סוכן,ככה גם אם תטעה דלק חינם:-) ,יחד עם זאת אני מכיר את הארץ משרותי הצבאי,נהג בוס ופחות מהאזרחות[הייתי סוכן מכירות],חוץ מזה תסע תטעה,הכרת מקום חדש,הכי חשוב לא להיבהל,ולא לפרסס במקום אסור.

ערב טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

לפני GPS - הכי חשוב זה להתמצא בכיוון הנסיעה.

 

לדעת את הכיוון אליו אתה נוסע - יעזור לך לחזור למסלול גם אם טעית או איבדת את דרכך.

 

אם באופן כללי אתה יודע שאתה צריך צפונה - גם אם פספסת פנייה או שתיים , עדיין תוכל לדעת לאיזה כיוון עליך לפנות.

 

בור השקעה קטנה - קנה לך מצפן פשוט , מהסוג שנדבק אל הדש-בורד או משהו כזה , ואז תוכל תמיד להתמצא , גם ברחובות מוסתרים מהשמש או בלילות נטולי כוכבים וכו'.

 

דבר שני.

התבלבלת ? לא קרה כלום. ישראל היא מדינה קטנה למדי , ובמקרה הגרוע הטעות שלך תאריך את הדרך ב-10 ק"מ לכל כיוון.

אם אתה מרגיש שאינך יודע לאן אתה נוסע , עצור בצד בצורה בטוחה , ונסה להבין היכן אתה , או לפחות לאיזה כיוון אתה נוסע. אפשר לשאול אנשים.

 

כמובן שיש את הפתרון האולטימטיבי - ה-GPS. דיברו עליו מספיק .

פורסם

GPS ניראה לי עניין יקר מאוד.

 

במקום לקנות ספוילר שאתה לא צריך, בכסף שאין לך - קנה GPS ובא לציון גואל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חלק מהפחד זה שבכבישים מהירים אין הרבה מקומות לעשות פרסה.

אני לא רוצה להגיע לאיזה כביש שמגיע למקום רחוק, ואין באמצע מקומות שאפשר לעשות פרסה.

תודה רבה על העצות.

חשוב לי מאוד לקבל עצות לגבי אלוף שדה (תמונה תתקבל בברכה), המנהל אסר לשים בנושא הזה מדריכים לצמתיים, אז אשמח לקבל לגבי אלוף שדה הדרכה בהודעה פרטית.

במקום לקנות ספוילר שאתה לא צריך, בכסף שאין לך - קנה GPS ובא לציון גואל.
אפשר לקבל לינק למקום מכירה של GPS בזול ו-GPS מסוג הטוב (אם יש סוגים).

אם יש בדיוטי פרי משהו גם טוב, אשמח לקבל המלצה.

תודה.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

זה מזכיר לי, כשהייתי בתחילת דרכי בתור נהג חדש, נסעתי מאור יהודה ליפו לאכול גלידה אצל אנדריי, בדרך חזרה התבלבלתי, נסעתי ונסעתי (עברתי את ראשון,יבנה, אשדוד וכו') ורק בירידה לאשקלון הבנתי שאין ברירה ואני חייב לרדת איפשהו או שאני מגיע תכף לעזה, (לא הכרתי את הטריק של שמאלה שמאלה בתור פרסה עד שעלתי לכיוון אשקלון, אני בכלל חשבתי שהכביש בדרך לשם מגיע לאיזשהי עיר מסוימת, וחשבתי לעצמי ששם אני כבר אסתובב) :shock::lol:

 

 

לאט לאט לומדים דרכים, לדוגמא - בעבר כשהייתי בעיר חולון (עיר לא קטנה) הייתי מסתבך בדרכים, אם הייתי מגיע לשם זה רק בכדי לבקר קרובי משפחה, כביש X הלוך ואותו כביש לחזור וזהו.

 

אבל מה עושים אם במקרה הכביש הזה נחסם מסיבה מסוימת לתנועה? לא חוזרים הביתה?

 

בגלל זה אני אומר - טוב להתבלבל! זה בריא! ככה לומדים דרכים חדשות.

 

עד לא מזמן לא הייתי יודע להגיע מצומת חולון ליפו, או משם לתחנה המרכזית ת"א. הייתם מאמינים? בשביל נסיעה של 5 דקות הייתי עושה עיקוף של חצי שעה.

 

לא פעם ולא פעמיים הסתבכתי בדרכים כשהייתי בחולון, היום אני מכיר אותה הרבה יותר טוב וכבר לומד לזהות מקומות מוכרים.

 

ת"א\יפו אותו הדבר, כמו גם רמת גן והסביבה.

 

 

תזכור, זה טוב לנסות דרכים חדשות, אפשר רק ללמוד ואין ממה להלחץ!

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני יגיד לך מה, גם אתמול חזרתי מגבעתיים וגם אז הגעתי לקרית אונו.

רק אתמול יותר היסתדרת והגעתי לכביש שאני מכיר מהר מאוד.

היום יותר היסתבכתי (שזה אומר: לחץ, עצבנות, הלחצת ההורים וכו'.), השם עשה לי טוב והחזיר אותי לכביש שמגיע למורשה.

לומד דרכים חדשות? קשה לומר את זה...

כי אין לי מושג איך הגעתי היום הביתה את האמת.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם
בור השקעה קטנה - קנה לך מצפן פשוט , מהסוג שנדבק אל הדש-בורד או משהו כזה
חשוב שזה יהיה מצפן שמיועד לרכב. מצפן רגיל מתבלבל לפעמים בגלל מסת הברזל של המכונית.

 

דרך אגב לי אין בעיית התמצאות בכלל ולמרות זאת קרה לי יותר מפעם שהתבלבלתי במחלף מסובך שהייתי בו בפעם הראשונה והמצפן העמיד אותי מייד על הטעות.

פורסם

אני הייתי באותה הבעיה כמו שלך, הייתי הרבה פעמים טועה בדרך.

מרוב שטעיתי בדרך הפסקתי מהפחד לנסוע למקומות שאני לא מכיר.

פתרתי את זה בעזרת מכשיר GPS.

אפשר קיום לרכוש מכשיר שישמש אותך רק בתור GPS בסביבות ה-2500 ש"ח (MIO 136 - מכשיר שבא עם תוכנת ניווט ומקלט GPS והוא משמש רק בתור מכשיר ניווט ולא בתור מחשב כף יד). נכון שזה יקר, אבל זה ישתלם לך. יש עוד מכשירים טיפה יותר יקרים שישמשו אותך גם כמחשב כף יד.

פורסם

עד היום קורה שאני מתבלבל, לדוגמא אני חוזר מאיילון דרום וצריך לרדת לכיוון אור יהודה, קורה שאני נזכר לרדת בוולפסון :wink:

 

 

תאמינו לי שאין לי בעיה לספר את זה ואני לא מתפדח בכלל, תמיד כשאני מסתבך בכבישים אני לוקח הכל ברוח טובה, ממלא עוד קצת דלק אם צריך וחוזר הביתה בעצמי. מקסימום שואלים אנשים, אתם לא מאמינים כמה זה יכול לעזור לפעמים.

 

על זה נאמר - אנשים טובים באמצע הדרך.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה.

 

גם אני מאלו שהולכים לאיבוד תמיד (למשל, כבר שבועיים רצופים שאני נוסע לגן החי בפ"ת מכיוון ראש העין וכל יום אני מאבד את הדרך ויוצא מכיוון אחר).

 

בשבילי זה לא חיסרון, אלא חוויה, תמיד קורים דברים מצחיקים... תזרום עם זה... :wink:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...