Jump to content

איירין

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איירין

  1. איירין

    HU alpine CDE-126BT

    המחיר ירד ל-700 שח
  2. איירין

    HU alpine CDE-126BT

    up...
  3. חדש לחלוטין בקופסא מקורית, לא נפתח ולא היה בשימוש. הגיע מארה"ב (כלומר - תחנות רדיו מותאמות לשיטה האמריקאית) ימסר לקונה המאושר במחיר עלות (800 שח)
  4. חייבת לציין בשביל הקונטרה - שהמיאטה היא אולי לא מגנט בחורות (כך מסתבר מהשרשור), אבל היא בהחלט מגנט בחורים! החל מ-"עכשיו אני שם את האוטו בשוליים ובא איתך לאיפה שתרצי", "את באה לאסוף אותי עם המיאטה? יש!!" ועד לסיפורים של ידידים שבאתי לאסוף אותם עם האוטו - חודשים אחרי זה הם עוד היו מספרים לי ששואלים אותם פעם בכמה זמן "איפה זאת עם האוטו האדום הפתוח?" . 8)8)
  5. שטויות, חום באופנה עכשיו. אני אפנה את הזמן לנסוע לרחיצה הקבועה שלי.
  6. לפי גוגל בקומה 2- וגם לפי http://rahatza.dpages.co.il/ ..
  7. גן העיר בתל אביב, אהיה שם היום בצהריים, והמיאטה כבר יותר חומה מאדומה...
  8. קפיץ. מחיר ירד ל-900.
  9. סאב מצויין, מדוייק ואיכותי. היה מותקן אצלי בקליאו. במיאטה אין בשבילו מקום הסאב נבדק אצל מתקין לפני כחודש ומצבו מעולה. המחיר 1200 ש"ח. המיקום תל אביב. 054-6545405, איירין
  10. עם איזה ציוד תפסו אותו? מצד אחד - מדברים על "להנעל" על מהירות - נשמע כמו דבורה. מצד שני - ממה שידוע לי מכמונות דבורה מותקנות רק על ניידות גלויות. האם ואסקר (ולכן מדברים על אבני קילומטר בסרטון)?
  11. אני לא חושבת שתוכל לקבל רעיון באמת איכותי בפורום. לא כי אין רעיונות איכותיים בפורום, אלא פשוט כי אנחנו לא מכירים אותה. שים לב שההודעות פה סובבות סביב - "תעשה משהו שהיא אוהבת", ונסיונות להיות יותר מדויקים זה "תכין לה דיסק". מתנות (אם נשים רגע בצד את האופציות של "פשוט גרועות") יכולות להיות או אינדיבידואליות או קיטשיות. זה בהחלט יותר קשה כשמכירים כמה שבועות ולא באמת יודעים המון על הצד השני, וגם אז אפשר לנסות ולחשוב על משהו שמתחבר לחוויה שהייתה לכם ביחד (למשל אם בדייט הראשון ירד עליכם מבול אתה יכול לקנות לה בתור גימיק מטריה מעוצבת) - לא ספציפית לרעיון המטריה אבל כן לכיוון כללי. כל מתנה יכולה להפוך למתנת וולנטיינס, שנה שעברה למשל קיבלתי דגם יפיפיה של בוקסטר (כשלתוך הקופסא של הדגם הוכנסו גם המון לבבות קטנים מזכוכית - אבל בלי קצוות חדים לא לשרוט את הצבע! - כדי לקשר את זה לוולנטיינס בכל זאת)... וזה למשל רעיון שכנראה לא תקבל בפורום...
  12. איירין

    PS3 או XBOX360?

    אני הלכתי על xbox360 בגלל עניין המשחקים - את ה-PS3 לא פרצו עדיין וצריך לקנות משחקים בהמון כסף.
  13. 57%, average risk...
  14. אני למדתי לפני מספר שנים שני סמסטרים במכון גתה (בית אסיה, ליד בית המשפט תל אביב). http://www.goethe.de/ins/il/tel/deindex.htm למדו איתי בעיקר אנשים שרצו לקבל אזרחות והיו צריכים לעבור מבחן גרמנית בשביל זה.
  15. לא נכון
  16. לדעתי אדום בירושלים מעולה, הייתי שם כמה וכמה פעמים ו(למעט פעם אחת ותקרית לא נעימה עם מלצרית שצריכה להחליף מקצוע בדחיפות לכזה שלא דורש אינטרקציה עם אנשים) היה מעולה...
  17. ביאסת לי את השרשור הזה לחלוטין...
  18. בדיוק! (אולי להבא אלמד לקרוא תגובות אחרות בשרשור לפני שאני מגיבה... )
  19. לא מאמינה במזל (אני מאלה שמסוגלים להגיד "וואו, האוטו אצלי כבר יותר מחצי שנה ואין עליו שריטה" בזמן שאנשים סביבי מחפשים בפאניקה עץ לנקוש עליו), אבל די מאמינה שאם תהיה בנאדם טוב דברים פשוט יסתדרו כמו שצריך (בלי קשר לקארמה, מזל, או וואטאבר - זה פשוט עובד.. חוצמזה זה יותר כיף להיות נחמד לאנשים מאשר מגעיל לאנשים, זה גורם להם לחייך ומשפר לכולם את המצברוח).
  20. יש פה 2 שאלות - הראשונה - כמה כסף יש לך והאם אתה מסוגל לחיות חיים נורמליים (מבחינתך. מה שנורמלי לאחד לא מתאים לאחר) בלי לעבוד השניה - עד כמה חשובים לך הציונים? עבודה במהלך התואר אומרת לרוב האנשים (למעט כאלה שמסוגלים לישון 3-5 שעות בלילה) ציונים יותר נמוכים. לפעמים יותר נמוכים בצורה משמעותית לפעמים לא, זה כבר אינדיווידואלי. אם נוח לך לחיות מחסכונות\אצל ההורים\כמו תפרן במהלך התואר, והציונים מאוד חשובים לך - עדיף לך לא לעבוד. אם אתה צריך עצמאות\מתחרפן אם אתה לא עובד\פחות חשובים לך הציונים - לך תעבוד. אבל מציעה לך כמו שהמליצו פה ללכת ולעבוד 2-3 משמרות בשבוע. בתיכון למדתי עד 2-3 ואז עבדתי כל יום עד 12 בלילה. הייתי נרדמת בשיעורים (אני עד היום, כבר לא מעט שנים אחרי, זוכרת את המורה שלי לתנ"כ "נרדמת, אבל נראית כל כך עייפה שפשוט נתתי לך להמשיך לישון" - קונדסון, אם אתה קורא את זה אתה יכול לנחש מי זו הייתה...), זה היה מתיש, אבל לא רציתי לוותר על עצמאות כלכלית (יחסית). הכל עניין של סדר עדיפויות.. כמו תמיד.
  21. אתה בטוח שאתה לא רוצה לערוך את ההודעה הזאת?
  22. בתור מכורה רצינית לעניין, אני בד"כ מצליחה לאתר מקומות שמוכרים cotton candy מספר פעמים בשנה. הפעם האחרונה הייתה באוטומוטור.. (הנה, עכשיו זה לא רק off topic אלא גם קשור למכוניות).
  23. מצטרפת בחום להמלצות על הפנסוניק, שנבחרה אחרי הרבה קריאה ושוטטות באינטרנט. היא מאוד נוחה לשימוש, ומוציאה תמונות שגורמות לרוב האנשים להגיד "מה? צילמת את זה עם המצלמה ה-ז-א-ת?". טיילתי איתה עכשיו חודש וחצי ואני בהחלט מרוצה מהבחירה.
×
×
  • תוכן חדש...