יש פה 2 שאלות -
הראשונה - כמה כסף יש לך והאם אתה מסוגל לחיות חיים נורמליים (מבחינתך. מה שנורמלי לאחד לא מתאים לאחר) בלי לעבוד
השניה - עד כמה חשובים לך הציונים?
עבודה במהלך התואר אומרת לרוב האנשים (למעט כאלה שמסוגלים לישון 3-5 שעות בלילה) ציונים יותר נמוכים. לפעמים יותר נמוכים בצורה משמעותית לפעמים לא, זה כבר אינדיווידואלי.
אם נוח לך לחיות מחסכונות\אצל ההורים\כמו תפרן במהלך התואר, והציונים מאוד חשובים לך - עדיף לך לא לעבוד.
אם אתה צריך עצמאות\מתחרפן אם אתה לא עובד\פחות חשובים לך הציונים - לך תעבוד. אבל מציעה לך כמו שהמליצו פה ללכת ולעבוד 2-3 משמרות בשבוע. בתיכון למדתי עד 2-3 ואז עבדתי כל יום עד 12 בלילה. הייתי נרדמת בשיעורים (אני עד היום, כבר לא מעט שנים אחרי, זוכרת את המורה שלי לתנ"כ "נרדמת, אבל נראית כל כך עייפה שפשוט נתתי לך להמשיך לישון" - קונדסון, אם אתה קורא את זה אתה יכול לנחש מי זו הייתה...), זה היה מתיש, אבל לא רציתי לוותר על עצמאות כלכלית (יחסית).
הכל עניין של סדר עדיפויות.. כמו תמיד.