אני לא חושבת שתוכל לקבל רעיון באמת איכותי בפורום.
לא כי אין רעיונות איכותיים בפורום, אלא פשוט כי אנחנו לא מכירים אותה.
שים לב שההודעות פה סובבות סביב - "תעשה משהו שהיא אוהבת", ונסיונות להיות יותר מדויקים זה "תכין לה דיסק".
מתנות (אם נשים רגע בצד את האופציות של "פשוט גרועות") יכולות להיות או אינדיבידואליות או קיטשיות.
זה בהחלט יותר קשה כשמכירים כמה שבועות ולא באמת יודעים המון על הצד השני, וגם אז אפשר לנסות ולחשוב על משהו שמתחבר לחוויה שהייתה לכם ביחד (למשל אם בדייט הראשון ירד עליכם מבול אתה יכול לקנות לה בתור גימיק מטריה מעוצבת) - לא ספציפית לרעיון המטריה אבל כן לכיוון כללי.
כל מתנה יכולה להפוך למתנת וולנטיינס, שנה שעברה למשל קיבלתי דגם יפיפיה של בוקסטר (כשלתוך הקופסא של הדגם הוכנסו גם המון לבבות קטנים מזכוכית - אבל בלי קצוות חדים לא לשרוט את הצבע! - כדי לקשר את זה לוולנטיינס בכל זאת)... וזה למשל רעיון שכנראה לא תקבל בפורום...