Jump to content

איירין

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איירין

  1. למזלי אין אף פחח שאין לי איתו מערכת יחסים ארוכת טווח. יש המלצות? לגבי המיאטה של תום - הקילומטראז' שלה גבוה מדי לצרכים שלי (אני עושה 25 אלף בשנה, אני צריכה אוטו שמגיע מראש עם קילומטראז' נמוך לשנתון כדי שאני אוכל לאזן אותו). וגם מבוגרת מדי, אני מחפשת שנת 2006-2007. אבל תודה.
  2. תודה על התגובה. למען האמת חשבתי שהדעות בפורום יהיו מעורבות - לכאן ולכאן - כשחלק אומרים שעדיף להמשיך לחפש כי אפשר בגיל הזה למצוא אחת שלא נגעו בה בכלל. לעומת זאת הדעה היא מאוד אחידה, ולכן כנראה אם היא תצא טוב בבדיקה אקח אותה...
  3. תודה על התגובות.. אדבר עם הבחור וסביר להניח שיום ראשון אקח כבר לבדיקה. עכשיו רק נשאר למכור את הקליאו.
  4. אני שוקלת (כן כן, הרהורי כפירה) למכור את הקליאו (ספורט, 2001) ולקנות מיאטה - כנראה שנת 2006 אולי 2007 אם אצליח לגרד תקציב. ראיתי היום אחת שנראית שמורה ובמצב מדהים (כמו חדשה מבפנים, 20 אלף קילומטר על הכביש, בלי שריטה), אך הבחור אחר שהוחלפה לה דלת נהג אחרי תאונה (הוא עמד במקום ומישהו נכנס בו ו"עיקם אותה פנימה"). השאלה היא - בתור מישהי שמאוד פנאטית לגבי כלי הרכב שלה ומחפשת אוטו שמור ומלוקק, האם לוותר בגלל עניין הדלת? מדובר בהחלפה ולא תיקון עקב גילו הצעיר של הרכב. מצד אחד - מרגיש לי "לא נכון" לקנת אוטו בן שנתיים עם כ"כ מעט קילומטראז' שכבר עבר חוויה כל כך טראומטית. מצד שני - אולי זה שום דבר ואחרי ההחלפה היא "as good as new" מה דעתכם? תודה, איירין
  5. סה"כ רעיון לא רע בכלל... שבוע הבא, בחסות המפונקים מקומה 5, סנפלינג מהגג של בית קורקס בהרצליה, תבואו בהמוניכם... :evil: אהה כן, והתכוונת להגיד "היא" ולא "הוא"! זה לא אשמתי שאנחנו אוהבים להתפנק בימי כיף\גיבוש\וכאלה.
  6. את זה אנחנו עושים די הרבה - יש לנו גג צמוד במשרד, אז אנחנו עושים על האש משרדי..
  7. אני יצאתי מפיינטבול פעם אחרונה עם מלא סימנים כחולים בכל הגוף, ולכן לא רוצה לעשות את זה לעצמי שוב. לעומת זאת - לא נראה לי שיש סיכוי שיקרה משהו נורא בארוחת ערב + סרט VIP או לחלופין בסדנת אלכוהול\שוקולד.
  8. תודה על הרעיונות. ערב חילופי שלשות כנראה לא ילך...
  9. עזרתכם ברעיונות ליום כיף\גיבוש של החברה, כ-15 איש. (לא פיינטבול ולא ספא\מסאז'ים... קרטינג כבר עשינו, גם הפלגות ביאכטה וגם טיול ג'יפים בטורקיה). כמה שעות, משהו שאפשר לעשות בשעות אחה"צ\ערב. מדובר בחבורה די מגובשת, ומחפשים משהו שיהיה כיף וחווייתי. (אם יש לכם רעיונות שקשורים לאוכל - יש אחד שאוכל כשר ושני צמחונים). בין הרעיונות שעלו היה סרט ב-VIP+ארוחת שף (אבל זה בנאלי בצורה יוצאת דופן! מחפשים משהו יותר מגניב) צריכה עזרה דחופה ("אם אין רעיונות טובים עד יום רביעי בערב הולכים לפיינטבול" אמר הבוס שלי, לשעבר צלף בצה"ל.. ).
  10. ידני, איזור יד אליהו.
  11. מחפשת (לא בשבילי כמובן) מורה נהיגה איכותי ודובר אנגלית שמלמד בתל אביב. אשמח להמלצות גם במסרים. תודה
  12. שתי בעיות - 1. מרימי השמשות (אלה שכשמפעילים את האזעקה סוגרים את החלונות) - הפסיקו לעבוד פתאום. מה עשויה להיות התקלה (או ליתר דיוק - כמה זה הולך לעלות לי?) 2. אחרי שהשארתי את האוטו עם חלונות פתוחים בגשם (ראה ערך סעיף 1) נכנסו מים והריפודים של הדלתות רטובים לחלוטין. האם יש שיטות ייבוש מומלצות? 3. (האחד הזה סתם להוצאת קיטור) היה חושך בחניון ומסתבר שהנחתי את הסלולרי בידית הפנימית של הדלת - כלומר בתוך שלולית! עכשיו הוא לא עובד.
  13. לא יודעת מה העליהום על הבחור שנתן למישהו לנהוג לו באוטו (למעט מבחן התוצאה העגום משהו) לחברים - תמיד נותנת לנהוג בקליאו כשמבקשים (כשאני לידם כמובן, במלמולים שקטים של "למה אתה עם היד על ההילוכים במקום על ההגה" ו"אני לא בטוחה שכדאי שתיקח את הפניה הזו במהירות שלך עכשיו").. זה מקובל בחבר'ה, גם למכוניות שמורות ואהובות. אני לא חושבת שזה כזה דבר רע, כל עוד סומכים על החברים. גם לג'יפים שמורים ומושקעים, גם למכוניות ספורט מושקעות, גם לדו"גים. חברים זה חברים - סומכים עליהם שאם לא היו יודעים לנהוג ולשלוט ברצון שלהם לתת גז לא היו מבקשים (חוץ מאחד בעבודה שגם תמורת סכום כספי גבוה למדי לא הייתי נותנת לו להתקרב לאף רכב שלי, גם לא לאוטו ליסינג.. כבר עדיף לדרדר אותו מצוק). מצד שני - קליאו ספורט אפשר למצוא.. וברור לי שאם הבייבי שלי תירצח באכזריות אז הרוצח ישלם את כל ההפרשים הרלוונטיים. אם היה לי רכב שלא ניתן למצוא כמוהו (YZF600 שהיה לי - פשוט כמעט ואין כאלה בארץ בכלל יותר) - לא בטוח שהייתי נותנת לנהוג, רק בגלל שאי אפשר להחליף.
  14. חבר טוב אמר לי פעם למשמע הקיטורים שלי על זה שקוראים לקליאו שלי אוטו ערסים - "אוטו ערסים זה אוטו שיש בו ערסים. ברגע שרואים אותך באוטו זה לא אוטו ערסים וזהו". אני לא מאמינה שאני לוקחת חלק בשרשור הזה, אבל הנה אני, מצטטת את טל. אוטו ערסים זה אוטו שיש בו ערסים. חצאיות וספוילר זה לא מה שהופך אוטו ל"ערסמוביל". במכוניות עם הרבה שפצורים חיצוניים הרבה פעמים בפנים יש ערסים (ואני גדלתי בשמורה, ככה שיודעת לזהות ערסים היטב). זה לא אומר שהשיפורים הופכים את האוטו באופן אוטומטי לערסמוביל. (האם אצליח להיות זאת שסוגרת את השרשור?)
  15. רולדין אכן פויה לגמרי...
  16. נתקלתי פעם במשהו דומה. לקחתי שיעור של האוניברסיטה הפתוחה במכללת פתח תקווה. באמצע השיעור מישהו עולה במערכת הכריזה, ואומר את הדבר הבא: "בעל האונו האדומה, בוא מהר ותזיז אותה או שאנחנו גוררים אותה... וגם שוברים לך את כל החלונות!!".
  17. אייפוד shuffle, או אם אתה מאותגר תקציבית ואיכות סאונד לא היה אחת מהדרישות שציינת - חיקויים. יש דוכן בסינמה סיטי שמוכר נגן דומה במחיר לא גבוה.
  18. היה פעם את חברת blue security שתקפו חזרה את הספאמרים, הם התקפלו אחרי שאחד הספאמרים התעצבן. לא חושבת שיש כרגע עוד מישהו שמרים את הכפפה הזאת.
  19. דווקא על מהירות לא סביר שיתפסו אותי, ממוגנת היטב (ובכל זאת משתדלת לא לעלות משלישי בכביש 4).
  20. תוך שאני מסתכנת בהעלאת נושא שכבר הועלה בעבר, כשחיפשתי עברות תנועה באתר של משרד הרישוי נתקלתי בסעיף הבא...
  21. טוב, לאור התשובות הסותרות פניתי לחבר של חבר - תובע משטרתי. התשובה היא כזאת - מה שהשוטרת אמרה לי הוא פשוט המצאה שלה באותו רגע. אין לאזהרה הזאת שום משמעות, עד כדי כך שאפילו לא ניתן להציג אותה כ"הרשעה קודמת" במשפט תנועה עתידי. אולם, כן מתבצע רישום במסוף המשטרתי שקיבלתי אזהרה ולכן אם יעצרו אותי בעתיד יראו שכבר קיבלתי אזהרה ואז יתנו לי דו"ח אמיתי. כמו כן - גם אחרי שנתיים ואחרי שהיא לכאורה "נמחקה" זה עדיין לשיקולו של השוטר אם לתת לי אזהרה או לא כי בכל זאת יופיע במסוף שקיבלתי אזהרה בעבר. מוסר השכל - לא להתפס. מקווה שלא מתנגש עם מוסר ההשכל - מי שנתפס פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה...
  22. קיבלתי אתמול דו"ח אזהרה, והשוטרת שרשמה לי אותו אמרה שאם יתפסו אותי בשנתיים הקרובות אני אצטרך "לשלם כפול", לשאלתי מה זה בדיוק אצלה "לשלם כפול" היא אמרה שאם יתפסו אותי על עברה כלשהי בשנתיים הקרובות אני אצטרך לשלם גם את העברה עליה תפסו אותי וגם לקבל את הנקודות והקנס של דו"ח האזהרה אותו הם רשמו... אני לא מוצאת אינפורמציה כזאת בשום מקום, האם מישהו יודע אם יש אמת בדבריה?
  23. טוב, אז גם אני... ובגלל שכמעט אף אחד פה לא מכיר אותי זה יהיה קל... 1. אני מגדלת שני כלבים (רועים אוסטרליים) 2. חלק מהעבודה שלי הוא האקינג אתי (ethical hacking) 3. פעם היה לי אופנוע ספורט (yzf600) 4.יש לי את הטעם המוסיקלי הכי מגוון שאי פעם נתקלתי בו (מטראנסים ואלקטרונית, דרך ישראלית ישנה ועד לסימפוניק מטאל). 5.קשה לי לכתוב משפט בלי להוסיף סוגריים (למשל ככה).
  24. אין ברכב תקלות, היא צריכה טיפול שוטף, החלפת קלאץ' (שמתקרב לסוף חיי) ועוד כמה דברים קטנים. לגבי מנור - מצטערת, קשה לי לחזור לשם אחרי הפעם האחרונה (לא הכירו את הבעיה של נורת כרית אוויר, ניסו לשכנע אותי שהגיע הזמן לעשות טיימינג - למרות שהסברתי להם פעמיים שהיא עברה כשמלאו לה 5 שנים כלומר לפני 35 אלף קילומטר, ועוד לפה ולשם שממש הוציא לי את החשק). ואם אני זוכרת נכון ישראל היה מאוד לא חביב ונסיון לדבר איתו גרר הזעפת גבות נמרצת מצידו. בכל אופן תודה..
  25. עד עכשיו הקליאו טופלה במנור פתח תקווה. בפעמיים הראשונות האדם שמולו הייתה כל ההתנהלות היה שמעון, מנהל העבודה במוסך, וההרגשה הייתה שאכן יש עם מי לדבר, שהוא מבין בדגם, והייתי מרוצה. בפעם האחרונה שהייתי שם שמעון לא היה (עזב לחו"ל מסיבות אישיות ולא ידוע מתי ישוב), ולצערי לא הרגשתי הפעם שאני מוסרת את הבייבי לידיים אוהבות שמבינות בקליאו ספורט כמו שצריך (לא הכירו בעיה ידועה בדגם וכו'). אני שוקלת לקחת אותה הפעם לריב"ל, ומבקשת המלצה (אפילו בהודעה פרטית) למי לפנות שם על מנת לקבל יחס טוב? כמו כן, המלצות למקום אחר (מורשה כמובן) שבו קליאו ספורט מקבלות יחס אוהב יתקבלו גם הן בברכה. תודה, איירין
×
×
  • תוכן חדש...