Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סה"כ כמו שנאמר אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר (גם אם ממש ממש רוצים) להתברבר בה יותר מדי (חוץ מגבעות גורל או נבטים).

 

למרות שמע"צ לא-משו, יש שילוט מספק לרוב ובעיקר נותן כיוון כללי לאיזור שאתה רוצה להגיע אליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש אחד לחיפה ואחד בר אילן, איזה מהם אני צריך? אני חושב לחיפה אבל אני לא בטוח.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

חיפה בצפון. אתה צריך צפונה - משמע , יש לעקוב אחרי השילוט לכיוון חיפה.

 

 

לא חושב שהיושב במרומים מסתייע בעזרי ניווט. תתרכז בנהיגה במקום בתפילה .

פורסם
מצפן רגיל מתבלבל לפעמים בגלל מסת הברזל של המכונית.

 

.

אני זרקתי מצפן מהרכב כי חשבתי שהוא נדפק... טוב לדעת...

פורסם

כמו שאמרו קודמי GPS כיום המחירים מגיעים ל1700 בחנות שבה אני עובד למכשיר מסוג מיו 180A שהוא מצוין המכשיר הנפלא הזה חסך לי הרבה פעמים בהם הסתבכתי והרבה דלק שהיה אמור להישרף לשווא

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

מה שאני עושה לפני שאני נוסע למקומות שאני לא מכיר:

http://maps.walla.co.il

http://www.emap.co.il

אני יודע שאמרת שאתה לא מסתדר עם מפות, אבל אני ממליץ לנסות אתרים מסוג זה כי הם מתכננים מסלול על פי כתובת, בדומה ל-GPS. יכול להיות שדווקא יסתדר לך.

 

5 חוקי זהב לנסיעה בתל אביב:

1. אין שמאלה.

2. אם יש שמאלה אין פרסה.

3. 3 ימינה = 1 שמאלה.

4. אם ניסית לעלות על איילון אבל בטעות עברת גשר לרמת גן, שקול התאבדות.

5. אין תחנות דלק.

 

בהצלחה.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

אני מציע לך את י W800

פלאפון של סוני אריקסון, פשוט מעולה

יש לו הכול מצלמה 2 מ"ב MP3, ו GPS בתוספת תשלום

יש לי אחד כזה והוא מעולה, המפה מתעדכנת על המקום מאינטרנט

ויש לו גם תיקון אוטומטי, בחירה של מסלול קצר או מסלול מהיר

שווה כל שקל, מקווה שעזרתי

פורסם

 

5 חוקי זהב לנסיעה בתל אביב:

1. אין שמאלה.

2. אם יש שמאלה אין פרסה.

3. 3 ימינה = 1 שמאלה.

4. אם ניסית לעלות על איילון אבל בטעות עברת גשר לרמת גן, שקול התאבדות.

5. אין תחנות דלק.

 

בהצלחה.

 

:mm_yeah:

 

אלו חמישה סיבות למה אני שונא לנהוג בתל אביב. מיצית את זה מאוד יפה!

 

פעם פספסתי ירידה לשכונת התקווה (שוב בתור נהג חדש) והגעתי עד לתחנה המרכזית בת"א.

 

אתה מגיע למצב שאתה נוסע נוסע ונוסע ואין פרסה, ומהר מאוד אתה מתחיל לאבד חוש כיוון...

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...