Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי כמה שאלות

(1) אים הבנתי נכון יש הגבלה לשנתון 95 האים זה גם כולל את 95

(2) האים יש איזה שהיא מגמה להוריד את הגבלת השנתון

(3) האים יש מקום מסודר ורשמי שיש בוא את כול החוקים מה מותר מה אסור

(4) האים יש איזה שהוא מיסוי נוסף או אולי בעתיד

אז בתודה מראש

פורסם
שלום לכולם

יש לי כמה שאלות

(1) אים הבנתי נכון יש הגבלה לשנתון 95 האים זה גם כולל את 95

התקנות כוללות גם את שנת 1995.

(2) האים יש איזה שהיא מגמה להוריד את הגבלת השנתון

אולי, אך גם אם כן, לא בטוח שזה ישתלם כלכלית.

 

(3) האים יש מקום מסודר ורשמי שיש בוא את כול החוקים מה מותר מה אסור

בצע חיפוש באתר משרד התחבורה ( www.mot.gov.il ) למונח "הנעה בגז".

כמו"כ ניתן למצוא מידע רב באתרי היבואנים, כמו למשל: www.gasvesa.co.il

 

(4) האים יש איזה שהוא מיסוי נוסף או אולי בעתיד

 

זוהי שאלת "מיליון הדולר" והתשובה, אם להתבסס על מקרים דומים בעבר היא שכנראה שכן, השאלה היא רק מתי...

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

 

האם יש איזה שהוא מיסוי נוסף או אולי בעתיד ?

זוהי שאלת "מיליון הדולר" והתשובה, אם להתבסס על מקרים דומים בעבר היא שכנראה שכן, השאלה היא רק מתי...

 

...עיין ערך סולר

×
×
  • תוכן חדש...