Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להביא את הדגם PULSE 5.25

* אפשר קצת חוות דעת אם שווה תמחיר סביבות 500 שקל או שיש הצעה יותר עדיפה..

 

* אם אפשר שם של חנות שאפשר לקנות את הדגם הזה בזול ...

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

בתג מחיר הזה - זה הדיל הכי טוב לדעתי.

 

מאתיים שקל יותר ואתה כבר יכול למצוא דברים יותר טובים

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין תקציבבב ל700 בערך...

ראיתי את הדגם הזה בפומפה ב500 שקל נלך על זה?

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

היה לי את המילניום 5.25 והסט הזה תמיד ישאיר לי חיוך על הפנים, לדעתי, כן!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה לי , לטעמי הם לא יותר טובים מהמגנט בול פאוור[שגם אותם יש לי] המורל הנ"ל המיד לא מתפקד ולא מייצר באס כמו שצריך בטרנסים והאוסים , הטויטר חמוד יותר מהטויטר במגנט אבל לטעמי כסט המגנט יותר ולדעתי בצעד הזה אתה לא תקבל תמורה מורגשת בצורה ניכרת בין הפולס לבול פאוור.

הכי חשוב שתישמע אותם לפני ,אם אהבת אז קח את מילותי בעירבון ...אגב בתחנה מרכזית אצל יוסי אם תתווכח תוציא אותם באיזור ה380 ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

קומפוננט חזק מאוד ושווה את המחיר שלו .

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם
היה לי , לטעמי הם לא יותר טובים מהמגנט בול פאוור[שגם אותם יש לי] המורל הנ"ל המיד לא מתפקד ולא מייצר באס כמו שצריך בטרנסים והאוסים , הטויטר חמוד יותר מהטויטר במגנט אבל לטעמי כסט המגנט יותר ולדעתי בצעד הזה אתה לא תקבל תמורה מורגשת בצורה ניכרת בין הפולס לבול פאוור.

הכי חשוב שתישמע אותם לפני ,אם אהבת אז קח את מילותי בעירבון ...אגב בתחנה מרכזית אצל יוסי אם תתווכח תוציא אותם באיזור ה380 ..

על איזה תחנה אתה מדבר חדשה \ ישנה ?

עוד מישהו בקשר להשוואה יש לי כרגע את המגנט בולפוואר 5.25

לא יהיה לי הבדל בסאונד ?

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם
שאלה

סט קומפוננט כזה או אחר בתחום ה550-700 שקל פלוס מגבר

יספיק לי באוטו ?

לא הבנתי אותך

אתה מתכוון אם יהיה לך באוטו רק סט קומפוננט כזה פלוס מגבר ?

אם זה ככה אז זה תלוי בעיקר במוסיקה שאתה שומע

כעקרון לקומפוננט אין כמעט באס כך שצריך לשים לו עוד רמקולים אחוריים שיתנו באס או סאב(עדיפות יותר טובה)

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם

אוקיי זאת אומרת

מגבר 1200-2200

קומפונטט 550-700

סאב 700

ולפי דעתך תהיה לי מערכת איכותית

פשוט פחות חשוב העוצמה מהאיכות

אני מוזיקאי ואם יש דבר שאני לא סובל זה איכות גרועה

בגלל זה הבנתי שעדיף לי ללכת על סט קומפוננט

עכשיו אני מוציא מהמגבר יציאה לקומפוננט וגישור לסאב נכון ?

פורסם
על איזה תחנה אתה מדבר חדשה \ ישנה ?

עוד מישהו בקשר להשוואה יש לי כרגע את המגנט בולפוואר 5.25

לא יהיה לי הבדל בסאונד ?

תחנה ישנה חפש את ציון או יעקוב ..

לגבי אם יהיה או לא יהיה אז זה עניין של טעם אני שמעתי את שניהם כאשר הם היו לי בהישג יד פעם את זה פעם את זה אישית הבול פאוור עשה עבודה טובה יותר, אני לא יודע למה אנשים מתלהבים מהפולס זה קומפוננט ממוצע ופחות,לגבי הדוטק ,ההיבריד,האלית הסיפור הוא אחר..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אוקיי זאת אומרת

מגבר 1200-2200

קומפונטט 550-700

סאב 700

ולפי דעתך תהיה לי מערכת איכותית

פשוט פחות חשוב העוצמה מהאיכות

אני מוזיקאי ואם יש דבר שאני לא סובל זה איכות גרועה

בגלל זה הבנתי שעדיף לי ללכת על סט קומפוננט

עכשיו אני מוציא מהמגבר יציאה לקומפוננט וגישור לסאב נכון ?

כדאי אולי לחלק קצת שונה :

 

קומפוננט - 1000 ש"ח - תוכל להביא את הדוטק של מורל \ אינפינטי ..

מגבר - 1600 ש"ח + - , יש המון אפשרויות בסכום הזה - JBL \ אינפינטי \ קאנדס \ מאק אודיו \ מגנט \ אוריאון וכו ...

סאב - עד 1000 ש"ח - יש את ה V-MAX את ה אוקטן R או את ה P2 בסכום הזה ...

פורסם

קניתי גם בפומפה 6.5 והחלפתי ל5 ורבע כי לא נכנס בדלתות. ב500 שקל.

 

אני ממש מרוצה.. אבל אל תצפה להרבה באס ללא סאב.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

למי שדבר עם יוסי בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב זה הבחור עם הכיפה והשבוע הייתי שם ומישהו הוציע 3 מורל פולס ממנו כל אחד ב300

×
×
  • תוכן חדש...