Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליגת Colin Mcrae Rally 2 יוצאת היום-ראשון-לדרך!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב קודם כל.....יש לי מחשב חזק מאוד ואני אשמח לתרום אותו לאירוח המירוצים..

 

מדובר על 512MB RAMBUS 1066

אינטל פנטטיום 2.27GHZ

עם 522MHZ BUS

512K מטמון

ADSL 1.5 "משופר"

 

ובתור מתחרה ב GPLIL (מתאמן לקראת פתיחת הליגה)אין כמו GPL במיוחד בדיוק והגה ומה לא בעצם המשחק הכי מדוייק ששחקתי אי פעם.

 

אה וגם היום קיבלתי את קולין מקריי ראלי 3...3 דיסקים נראה איך הוא..בהמשך.

 

ירון אם אתה מעוניין צור קשר בקשר לארח לכם את המשחק.

 

למבינים מבינכם :p

CPU Info: (1-Intel Pentium 4, 2274MHz, 512KB (0% Load))

Operating System: (Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600))

Memory Usage: (Usage: 242/512MB (47.27%)) & (|||||-----) & Virtual Memory: (Usage: 104/2048MB (5.07%)) & (|---------) & Page File: (Usage: 207/1251MB (16.54%)) & (||--------)

Network Interfaces: (#1 (Intel® PRO/100+ Management Adapter - Packet Scheduler Miniport (10Mb/s) 17.00MB In, 13.39MB Out)

פורסם

ADSL 1.5 "משופר"

 

תן פרטים בבקשה :)

 

בוא נגיד ש ה ADSL אצלי הוא "בסדר+" :wink:

 

יש לו משאבת נתונים יותר גדולה 5 באר..

וסופר צרג'דאטא :p

פורסם
אז בתור מארגן תגיד לי מתי ולמה ואיך :):p

 

כמו שרשום בכותרת,יום ראשון ב 20:00.

 

אבל אולי נתחלק לשני מארחים? יש יותר מ 8 משתתפים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

ADSL 1.5 "משופר"

 

תן פרטים בבקשה :)

 

בוא נגיד ש ה ADSL אצלי הוא "בסדר+" :wink:

 

יש לו משאבת נתונים יותר גדולה 5 באר..

וסופר צרג'דאטא :p

 

אני שמתי את הראוטר במקום גבוה מהמחשב, בירידה קל יותר לנתונים לעבור.. :wink:

פורסם

אה ועוד משהו לירון איך בדיוק תבדקו תוצאות?

 

אגב זה לא ממש מדוייק באינטרנט לדעתי..חוץ מ GPL שעובד בשעון אמיתי במשחק.

 

בקולין מקריי לא נראה אותו הדבר..איך אפשרי לנסות.

פורסם

טוב, אם תודיעו לי כמה שעות לפני ה"מפגש" אני אוכל לארח אתכם אצלי.

אני די בטוח שאוכל להחזיק 8 משתתפים.

ה-U/L שלי די גבוה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אלפא 75 (אני יודע איפה אתה גר :wink: ),

נראה לי שעם כל הבעיות של המשחק הזה בהחלט עדיף שרת ייעודי כמו שיש לנו בליגה. זה לבטח ישפר את זמני התגובה של השרת לכל המתחברים. כמו כן, עדיף עד כמה שאפשר שכל המשתתפים יהיו על אותו ספק שירות. אם אתם מתחלקים לקבוצות תחשבו לעשות זאת לפי ספקי השירות.

 

צריך למצוא עוד חומר תיאורטי על המשחק הספציפי הזה ולראות אם ניתן לעשות שינויים שונים בכדי לשפר את איכות המשחק און-ליין. למשל מעניין מה חשיבות המהירות היחסית של כל מחשב על היתר. כידוע לך ב GPL, חשוב למדי שכל המחשבים יריצו את המשחק ב 36 פריימים לשנייה בצורה קבועה כי כך חוסכים בעיות.

פורסם

מי שרוצה להתחרות היום ב 20:00 ב -LIVE FOR SPEED שיצור קשר עימי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אלפא 75 (אני יודע איפה אתה גר :wink: ),

נראה לי שעם כל הבעיות של המשחק הזה בהחלט עדיף שרת ייעודי כמו שיש לנו בליגה. זה לבטח ישפר את זמני התגובה של השרת לכל המתחברים. כמו כן, עדיף עד כמה שאפשר שכל המשתתפים יהיו על אותו ספק שירות. אם אתם מתחלקים לקבוצות תחשבו לעשות זאת לפי ספקי השירות.

 

צריך למצוא עוד חומר תיאורטי על המשחק הספציפי הזה ולראות אם ניתן לעשות שינויים שונים בכדי לשפר את איכות המשחק און-ליין. למשל מעניין מה חשיבות המהירות היחסית של כל מחשב על היתר. כידוע לך ב GPL, חשוב למדי שכל המחשבים יריצו את המשחק ב 36 פריימים לשנייה בצורה קבועה כי כך חוסכים בעיות.

 

לא יכלתי להגיד את זה ברור יותר. 8)


×
×
  • תוכן חדש...