Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליגת Colin Mcrae Rally 2 יוצאת היום-ראשון-לדרך!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Colin McRae Rally 3 © CODEMASTERS ???

יצא כבר.. אני משער שאפשר לקפוץ ל 3 :)

 

3 נחשב לגרוע חכו אני מתקין אותו..ונראה

 

יש לך בהתקנה קראק כדי לשחק ללא דיסק?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
טוב קודם כל.....יש לי מחשב חזק מאוד ואני אשמח לתרום אותו לאירוח המירוצים..

 

מדובר על 512MB RAMBUS 1066

אינטל פנטטיום 2.27GHZ

עם 522MHZ BUS

512K מטמון

ADSL 1.5 "משופר"

 

ובתור מתחרה ב GPLIL (מתאמן לקראת פתיחת הליגה)אין כמו GPL במיוחד בדיוק והגה ומה לא בעצם המשחק הכי מדוייק ששחקתי אי פעם.

 

אה וגם היום קיבלתי את קולין מקריי ראלי 3...3 דיסקים נראה איך הוא..בהמשך.

 

ירון אם אתה מעוניין צור קשר בקשר לארח לכם את המשחק.

 

למבינים מבינכם :p

CPU Info: (1-Intel Pentium 4, 2274MHz, 512KB (0% Load))

Operating System: (Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600))

Memory Usage: (Usage: 242/512MB (47.27%)) & (|||||-----) & Virtual Memory: (Usage: 104/2048MB (5.07%)) & (|---------) & Page File: (Usage: 207/1251MB (16.54%)) & (||--------)

Network Interfaces: (#1 (Intel® PRO/100+ Management Adapter - Packet Scheduler Miniport (10Mb/s) 17.00MB In, 13.39MB Out)

 

נראה לי שאתם לא מבינים. adsl 1.5 יספיק ממש ל 3-4 אנשים ולא יותר מכיוון שיש לו חרא של אפלואד בשביל משחק נורמלי אתם צריכים למצוא שרת מארח.

אגב איפה אני משיג gpl? אני לא מוצא

פורסם

מן הסתם שאני מתכוון משופר...אז הוא משופר....משופר משופר גם ה UL.

 

מה שכן..ה קולין מקריי 2 החליט לא לעבוד לי..ככה שאולי האירוח שלי יתבטל.. :evil:

פורסם

מה הבעיה איתו?

 

ובכלל- יש לי כמה משחקים "חדשים מהקאזה", שברגע שהם מופעלים משום מה הם יוצאים חזרה לדסקטופ תוך מספר שניות בלי הודעת שגיאה או משהו. סתם יוצאים... מה הבעיה פה???

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

לא יודע הוא רושם לי להכניס דיסק...וזה לא אמור להיות.. :x

 

אין לי כוח לקראקים אבל המשחק הזה אמור להיות פרוץ...

 

:roll:

פורסם

אני עצלן??

 

ממש לא פשוט המשחק הזה אמור להיפתח מ 255 מגה ל 1.13 ג'גה פשוט הפעם זה לא עבד ולא קרה... :evil::evil:

 

איפה REDR!!!!!

פורסם

אני מציע שתארגנו ליגת CMR3 במקום. יהיו לכם הרבה פחות בעיות עם משחקי אונליין,

ויהיה אפשרי לשחק עם יותר אנשים בו זמנית.

 

אפשר גם לדאוג לאיזה מערכת web שתעשה סדר במשחקים, תוצאות עד עכשיו, אם

מישהו יקח על עצמו לארגן את העניין.

פורסם

אני מוכן לקחת על עצמי אבל הדיסק השלישי בקולים נדפק לי לגמרי!! :x

 

הוא לא מצליח לפתוח איזה מסלול של USA או משהו כזה..

פורסם
מה הבעיה איתו?

 

ובכלל- יש לי כמה משחקים "חדשים מהקאזה", שברגע שהם מופעלים משום מה הם יוצאים חזרה לדסקטופ תוך מספר שניות בלי הודעת שגיאה או משהו. סתם יוצאים... מה הבעיה פה???

 

גם לי זה קרה..

 

תעדכן לדרייברים הכי חדשים של הכרטיס מסך.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...