Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליגת Colin Mcrae Rally 2 יוצאת היום-ראשון-לדרך!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במשך הליגה שתערך כל שבוע בימי ראשון על עשרת הסיבובים העולמיים במשחק ירשמו התוצאות והניקוד יהיה כדלקמן:

מנצח- 10 נק'

מקום שני- 6 נק'

שלישי- 4 נק'

רביעי- 3 נק'

חמישי- 2 נק'

שישי- נקודה בודדת.

 

שביעי ושמיני יקוו ליותר טוב במירוצים הבאים.

 

בסוף כל מירוץ יערך מירוץ ארקייד או sss מסכם בין כל המתחרים בו ינתן בונוס נקודות למנצחים: 3 נקודות למנצח, 2 למקום שני ו-3 לשלישי.

 

התוצאות ירשמו באקסל על-ידי ובסוף העונה (10 שבועות) יוכרז האלוף.

 

תקנון המירוץ:

 

- רק בעלי חיבור מהיר ישתתפו במירוצים.

- אין להשתמש במכוניות הבאות: לנצ'יה דלתא אינטגרלה, פז'ו 205T16, רובר מיני קופר.

- הרכב שייבחר ישמש את הנהג לאורך שלושה מירוצים לפחות ללא החלפתו.

- נהג שלא יעמוד בתנאי התקנון יורחק מהאליפות.

- 15 דקות לפני כל מירוץ תפורסם בפורום כתובת ה-IP של מארח המשחק (היום-המשחק הראשון [פינלנד] היא תפורסם ב-1845 כאשר המשחק יתחיל ב-1900).

 

אם יש למישהו הצעות/תוספות לתקנון נא לא לפרסמן כאן ולשלוח לי ה"פ.

 

ההשראה שלי לליגה : http://www.gplil.co.il/main.htm

 

נא להרשם בשרשור הזה עם הפרטים הבאים: (דוגמה למטה)

שם מלא

שם קוד (3 אותיות לצורך זיהוי במשחק)

מכונית ספציפית לשלושת המירוצים הקרובים.

 

ירון זורע.

GHR

פורד פוקוס 1999.

 

ירון זורע.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה יוזמה ירון.

יש רק בעיה אחת.

המחשב המארח צריך להיות מחשב ממש חזק אחרת יהיו המון תקיעות.

 

אריאל

סובארו DL 1983...

:lol:

וברצינות,

פיג'ו 206.

:-)

פורסם

מצטער אבל כרגע אני לא יכול להשתתף בתחרויות בגלל זיכרון פנימי קטן מידי(המשחק מקרטע כאשר אני משחק דרך הרשת).

פורסם

המחשב שלי לא ממש חדש.

 

אם מישהו מהשחקנים בעל מכונה חזקה במיוחד (נגיד פנטיום 2 ג'יגה עם 256 מ"ב זיכרון++) אז זה יהיה לעזר אם הוא יהיה המארח.

 

מי שיכול לעזור בזה בבקשה לשלוח לי ה"פ או לרשום כאן.

 

בכל מקרה- ננסה היום משחק רב משתתפים ונראה איך זה הולך. ב-NFS5 בעבר לא היו בעיות למרות שהרוב עם מחשבים סבירים.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

טוב, אז קודם, אני אשמח אם המירוץ יהיה להבא קצת יותר מאוחר... נניח 20:00... אבל ננסה גם היום.

 

רוני

206

R.S

 

אין לכם סיכוי :D:wink: (אני לא בטוח בעצמי יותר מדי, רק מנסה טריקים פסיכולוגיים)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מאיפה מורידים את המשחק?

 

מאיפה שמורידים כל משחק, או שמשיגים ממישהו שיש לו על CD. בכל מקרה אני מציע שמי שעדיין אין לו את המשחק למשך תקופה לפחות, שלא ינסה להשתתף, כי פשוט אין לו סיכוי. שישתפשף ואז נראה (נניח, להגיע לפחות לרמה של שתי דקות וקצת בפינלנד 1)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מקסים נובק

MAX

פוקוס

 

יש לי מחשב פנטיום 4 2GH, 256 זכרון.

מוכן לארח.

ירון, יצרתי איתך קשר ב ICQ, תחזיר לי תשובה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
מאיפה מורידים את המשחק?

 

מאיפה שמורידים כל משחק, או שמשיגים ממישהו שיש לו על CD. בכל מקרה אני מציע שמי שעדיין אין לו את המשחק למשך תקופה לפחות, שלא ינסה להשתתף, כי פשוט אין לו סיכוי. שישתפשף ואז נראה (נניח, להגיע לפחות לרמה של שתי דקות וקצת בפינלנד 1)

 

רוני

 

 

במילה אחת-קאזה :)

 

ואני לא רשמתי שאני רוצה להשתתף בתחרות, אלא רק מאיפה מורידים.

פורסם

קוסטי קאלינין

KOS

מיצובישי לאנסר

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

עד לפני כמה דקות בדקתי עם מקס את אופצית החיבור דרך TCPIP ולא עלה יפה.

 

אני רוצה לבדוק עם עוד מישהו אז מי שיש לו 15 דקות לעניין שיתקשר אלי... 058757864.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...