Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליגת Colin Mcrae Rally 2 יוצאת היום-ראשון-לדרך!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הורדתי מקאזה 3 CMR2 ואף אחד מהם לא פועל! רשום לי "קובץ DLL חיוני, BINKW32.DLL לא נמצא". מה לעשות? מה להוריד :?:

 

איזה קולין מקריי הורדת?2 או 3?

איזה DIRECTX יש לך?

 

הורדתי CMR2, אין לי מושג איזה דיירקט X יש לי (נדמה לי 8 ). איפה אני בודק?

 

כנס לכאן:

http://download.com.com/3000-2121-10176489.html?tag=lst-0-1

תוריד את ה DIRECTX ותתקין אותו ואז תנסה להפעיל את המשחק.

 

הורדתי, לא עזר.

חן.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הורדתי מקאזה 3 CMR2 ואף אחד מהם לא פועל! רשום לי "קובץ DLL חיוני, BINKW32.DLL לא נמצא". מה לעשות? מה להוריד :?:

 

איזה קולין מקריי הורדת?2 או 3?

איזה DIRECTX יש לך?

 

הורדתי CMR2, אין לי מושג איזה דיירקט X יש לי (נדמה לי 8 ). איפה אני בודק?

 

כנס לכאן:

http://download.com.com/3000-2121-10176489.html?tag=lst-0-1

תוריד את ה DIRECTX ותתקין אותו ואז תנסה להפעיל את המשחק.

 

הורדתי, לא עזר.

 

מתי הוא רושם שחסר קובץ?

כשאתה מתקין את המשחק,כשאתה מפעיל את המשחק,כשאתה מגיע כבר למסלול עצמו

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
הורדתי מקאזה 3 CMR2 ואף אחד מהם לא פועל! רשום לי "קובץ DLL חיוני, BINKW32.DLL לא נמצא". מה לעשות? מה להוריד :?:

 

איזה קולין מקריי הורדת?2 או 3?

איזה DIRECTX יש לך?

 

הורדתי CMR2, אין לי מושג איזה דיירקט X יש לי (נדמה לי 8 ). איפה אני בודק?

 

כנס לכאן:

http://download.com.com/3000-2121-10176489.html?tag=lst-0-1

תוריד את ה DIRECTX ותתקין אותו ואז תנסה להפעיל את המשחק.

 

הורדתי, לא עזר.

 

מתי הוא רושם שחסר קובץ?

כשאתה מתקין את המשחק,כשאתה מפעיל את המשחק,כשאתה מגיע כבר למסלול עצמו

 

אני לא יכול בכלל להיכנס אליו, איך שאני לוחץ על הקישור למשחק הוא רושם לי את זה.

יש לך אולי מקום שבו אני אוכל להוריד את המשחק, והוא יפעל? (או לכל מישהו אחר?)

חן.

פורסם
כנס לכאן:

http://www.bhmotorsports.com/CMR2/downloads/26

תוריד את הקובץ אולי הוא יעזור.

עם המשחק שהתקנת בא קראק?

 

הורדתי, וקורה בדיוק אותו דבר. מה אני אמור לעשות עם קראק? (לפתוח אותו? להוסיף אותו?)

 

שוב פעם- יש לך אולי מקום שאפשר להוריד ממנו את המשחק והוא פועל?

חן.

פורסם
כנס לכאן:

http://www.bhmotorsports.com/CMR2/downloads/26

תוריד את הקובץ אולי הוא יעזור.

עם המשחק שהתקנת בא קראק?

 

הורדתי, וקורה בדיוק אותו דבר. מה אני אמור לעשות עם קראק? (לפתוח אותו? להוסיף אותו?)

 

שוב פעם- יש לך אולי מקום שאפשר להוריד ממנו את המשחק והוא פועל?

 

הקראק הוא קובץ בשם CMR2 שאותו אתה מעתיק לתיקיה הראשית של המשחק והוא

אמור להחליף את הקובץ שמפעיל את המשחק.

אני הורדתי מ EMULE,שם הקובץ הוא:

Colin Mcrae Rally 2 - Full Game [valpach -=(FR)=- ISO Nero]

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
חברה יש לי בעיה במשחק מי שיוכל לעזור לי זה יהיה מצויין.

שאני מגיע לסופר ספיישל בראלי יוון הוא פשוט יוצא לי ישר מהמשחק :shock:

 

מה לעשות :?::roll:

 

יש לך עותק דפוק. גם לי הייתה בעיה דומה, פשוט חסרים לך מסלולים, לא הורדת את כל המשחק, או משהו בסגנון. חפש ב-DIR של המסלולים את כל המסלולים ותראה שחסרים לך כמה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חברה יש לי בעיה במשחק מי שיוכל לעזור לי זה יהיה מצויין.

שאני מגיע לסופר ספיישל בראלי יוון הוא פשוט יוצא לי ישר מהמשחק :shock:

 

מה לעשות :?::roll:

 

יש לך עותק דפוק. גם לי הייתה בעיה דומה, פשוט חסרים לך מסלולים, לא הורדת את כל המשחק, או משהו בסגנון. חפש ב-DIR של המסלולים את כל המסלולים ותראה שחסרים לך כמה...

 

רוני

 

לא איכפת לי לשלוח לו את המסלולים החסרים.

עופר, צור איתי קשר למרות שנראה לי שלא יהיה לי הרבה זמן היום... 8)

172

פורסם
לא יכול להיות שחסרים לי מסלולים כי המשחק מקורי.

מישהו אולי יודע מה אפשר לעשות אולי יש איזה PATCH שיסדר את זה :?:

כנראה באתר הרשמי...

גוגל הוא החבר שלך

פורסם

תזכורת קטנה:

 

אומנם קוליו משחק יפה ואיכותי אך נתקלתי בבעיות חיבור כשמנסים לשחק ברשת.

המשחק Need For Speed Hot Pursuit גם כן משחק ברמה גבוה ועובד מעולה ברשת, מומלץ ביותר!!

מי שרגיל לקולין יתקשה קצת בהתחלה עם משחק הזה עקב סגנון שונה של נהיגה, אבל כשמתרגלים.....

אפשר למצוא אותו בקזה, אי מאש וכו.. הקובץ בגודל של 700+ והסיומת שלו היא bin.exe

1. למחוק את הEXE ולהשאיר אותו כקובץ BIN.

2. להמיר את הקובץ לISO עם WINISO (שימו לב שצריך תוכנה רשומה על מנת שתעשה את ההמרה), לאחר מכן ניתן לצרוב עם NERO את הקובץ ISO שיצרתם.

אפשרות נוספת היא פשוט לצרוב את הקובץ BIN עם תוכנת הצריבה Disk Juggler .

 

סיראל למשחק :ims0-save-you0-1xhn

לאחר התקנת המחשק יש להחליף את קובץ ההפעלה שלו (NfsHP2.exe) עם קובץ בעל

אותו שם שנמצא בספרית crack.

 

בהצלחה

 

 

 

שרון

bmx

סובארו


×
×
  • תוכן חדש...