Jump to content

משה פינצ'בסקי

  • הודעות

    57
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל-אביב
  • תחביבים
    ספורט מוטורי, כדורסל, מחשבים
  • מקצוע
    עו"ד
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.gplil.co.il

הנקודות של משה פינצ'בסקי

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. ברכותי! מעומק לבי! הדרך כה ארוכה, אבל אלון ומשפחתו מציגים רצון עז והיכולת של אלון עושה את השאר. אני מתפלל שימשיך כך ושיהיה לו גם המזל שצריך!
  2. אני לא אקשקש סתם, אבל הלב נשבר... למכירה: מיני קופר S שנת 2003 (מרץ 2003) יד ראשונה 35,000 ק"מ שמורה במצב מעולה, ללא תאונות. הספקתי לשלם את אגרת הרישוי החדשה למרץ 2009... ובהתאם: מחירון משוקלל, שנכון לכרגע עומד על 100,000 ש"ח. ליצירת קשר: משה פינצ'בסקי 0547671404 [email protected]
  3. מלון בניצה העיר (ניס). מדובר במציאה לא הגיונית עם הרבה יותר מזל משכל. לא סתם אמרתי ששברתי שיא אישי (40 יורו ללילה לאדם במלון חדש במונזה). אם היו לי עוד חדרים הייתי עושה "מכה" של ארביטראז' מה שכן, מדובר במלון 2 כוכבים בסיסי, אבל סמוך לרכבת, כך שאפשרי שכל הטיול יהיה ברכבות. מרסי - ניס - מונקו. ומה לגבי מחירי הכרטיסים? כרטיס לטריבונה B נע בין 500 - 800 יורו וזה SOLD OUT. השגתי ב 300. הכרטיסים לטריבונה M בדירוג (שבת) נרכשו ישירות מאתר המירוץ - 200 יורו - ולכן אין בהם עלויות נוספות.
  4. ראשית, אני מצטער על הרמת דיון שכזה בפורום הזה, אבל לא מצאתי פורום מתאים יותר ובסך הכל זה נועד לחברים שמתעניינים בספורט מוטורי. במקור חשבתי על מונקו בשנה הבאה, כאשר בשאיפה, תקווה ותפילה נהנה ממכוניות עם פחות אחיזה אוירודינמית ויותר מכנית, אבל גם השנה עושה רושם שביטול מערכות העזר ובמיוחד ביטול בלימת המנוע, החזיר את ההגה לידי הנהגים ואם יש מקום לבחון את זה, אז זה במונקו. לכל המקדים - אני מארגן חבילת טיול קצר למירוץ במונקו השנה. טיסה ביום חמישי וחזרה ביום שני. גולת הכותרת כמובן הם כרטיסים נדירים (בהתרעה שכזאת) לטריבונה על ככר הקזינו למירוץ וכרטיסים לטריבונה החדשה שעל הבריכה ביציאה מהשיקיין המהיר שם. הנה לינק לאתר של המירוץ. יש שם אפשרות לחזות במראה פנורמי מכל טריבונה. הטריבונה של ככר הקזינו היא B ושל הבריכה היא M. לשבת לפני שמסתכלים. http://www.formula1monaco.com/GP/Page/index.aspx?param=21 למרות שמדובר במונקו עבדתי קשה בכדי למצא מציאות, אם כי מאחר שמדובר במונקו, קשה לקרא לזה זול... חשוב להבהיר שאני מרים פרוייקט כזה מתוך אהבה ולא למטרות רווח... הכרטיסים הנ"ל למירוץ יוצאים 500 יורו. המלון בניצה עולה 90 יורו לאדם ללילה (לדעתי שיא חדש של מציאה - שברתי את השיא הקודם של מונזה 2006) והטיסות תלויות במתי נזמין ואם יהיה מקום בכלל... בעקרון אנחנו מדברים על 500 - 600 דולר. בכל אופן, יש לחץ עם כרטיסי הטיסה. חייבים למהר וכל הקודם זוכה. מי שרציני ומעוניין, שיתקשר אלי ל 0547671404 או למייל שלי.
  5. אמרתי לו אישית, אבל שיהיה הרבה הרבה בהצלחה! ותשכח מההבדל של 50 כ"ס. פשוט תן בראש.
  6. גדול העוקפים בשנות השמונים ותחילת התשעים. איך אני מתגעגע לתקופות ההן...
  7. לגבי מדמי F1 לPC אזי: RFACTOR - http://www.rfactor.net/ GPL - http://www.bhmotorsports.com/GPL/downloads/3239 את RF ניתן להוריד בדמו מוגבל ואז אם מתאים לרכוש ולקבל באינטרנט. הלינק הנ"ל בנוגע ל GPL הוא לדמו עם תוספות רבות. בעקרון כל מה שצריך בכדי להתחרות און ליין הוא להוסיף את המסלול הרלוונטי, להתקין VROC וזהו. אם אתה רוצה להתקין מודים של GPL כמו 65 או 69, אז תפנה למקור הגדול ביותר: http://forum.racesimcentral.com/forum.php
  8. GPL = GRAND PRIX LEGENDS כל מי שמתעניין, שישלח לי מייל או הודעה פרטית. לגבי כל מדמה רציני אחר (אבל גם כמובן לגבי GPL) אני מפנה אותכם אל האורים והתומים של מדמי המירוצים - RSC http://forum.rscnet.org/forum.php טל, חן חן. מה שלום המפלצת הכחולה? שמעתי שהארגונים הירוקים רוצים להעביר חקיקה בקפיטול לסלק אותך מארה"ב
  9. חן חן דובי, אבל מעולם לא הייתי לבד בעסקי GPL. LFS הוא מדמה מעולה לכל הדעות. לי אישית יש בעיה עם המכוניות והמסלולים שם שמוגבלים מסיבות של זכויות, אבל מבחינת איכות מנוע פיזי, יש הטוענים שהוא המלך. אני יודע שחבר שלי מעדיף אישית את נטקאר, שם יש מכוניות אמיתיות וכנראה את ההתנהגות האמיתית ביותר בין כל המדמים. הבעיה היא שמדובר במדמה שוליים משהו שמפותח בידי מעטים ולפחות בעבר פותח על ידי משוגע אחד בלבד... RFACTOR הוא המדמה העכשווי המקובל והנפוץ ביותר. יש מודים רבים, אבל בינתיים לא התלהבתי מאף אחד. המוד שהכי מושך אותי הוא של 79, אבל המכוניות אכזריות. כלומר מדובר ברמת קושי כמו של GPL. את המדמה הזה קונים באינטרנט ולמעשה כמעט כל סוגי המכוניות המעניינות והמסלולים המעניינים פותחו לחוד מהמשחק וניתנים להורדה חינמית והתקנה. GPL הוא המשחק שבאמת יצר את הקהילה הבינלאומית של חובבי מדמי המירוצים האמיתיים. מבין המשחקים הסגורים (לעומת RF) הוא ללא ספק זכה למספר השיפורים והפיתוחים הרב ביותר ולמעשה עוד לא נס ליחו. לדעתי האישית המנוע הפיזיקלי של GPL הוא עדיין הטוב ביותר מבין כל המדמים. מוד 69 אפילו הכניס עניין של הצמדה אוירודינמית (בצורה מעולה לדעתי) ואני נהנה דווקא מכל המכוניות היותר עתיקות וההתנהגות שלהן. קרוב משפחה של GPL הוא נאסקאר 2002 שהיה מדמה שיצרה אותה חברה על בסיס אותו מנוע פיזיקלי של GPL, אבל עסק במכוניות הנאסקאר. בזמנו פתחו מוד מדהים למשחק הזה של מכוניות הפרוטוטייפ מסדרת ה GTP שהייתה בארה"ב בשנות השמונים. עד היום זה נחשב לדבר מדהים. מאוחר יותר פתחו עוד מודים של מכוניות סגורות עבור המשחק הזה וכולם מהטובים ביותר שיש, אבל יש בעיה אחת ענקית. צריך עותק חוקי מקורי בכדי לשחק און ליין. אם אני זוכר ומבין נכון, המשחק בנוי כך שבניגוד ל GPL משחקי האון ליין נערכים על שרתים ייעודיים מסחריים שדורשים עותק רשום חוקי. אם תחפשו באינטרנט תמצאו עותקים חוקיים למכירה... יש גם מדמים נוספים ואני לא לגמרי מעודכן. יש למיטב זכרוני את GTR2 ועוד. סדרת ה GP של קרומנד אינה נכללת כאן כי אינה תומכת במירוצי און ליין. באשר לקונסולות - אני יודע שיש מדמים שמאפשרים מירוצי און ליין, אבל לא מבין בזה מספיק. לקונסולה של מייקרוסופט יש בוודאות מדמים טובים שרצים און ליין.
  10. לא קיים כאן פורום ייעודי לנושא הזה והפורום של הספורט המוטורי הוא הקרוב ביותר מבחינה רעיונית ולכן בחרתי בו. יש כאן כאלה שמכירים אותי ממקומות אחרים, אבל אני דווקא רוצה לפנות לכל אותם חובבי הסימולטורים שנשארים ספונים בביתם עם מחשבם וטרם פרצו לעולם התחרויות און ליין. אינני מכיר מספיק את עולם המירוצים בקונסולות, אבל לכל מי שיש מחשב, סימולטור נוסח GPL או RFACTOR וחיבור אינטרנט סביר, יש עולם ומלואו של מירוצי און ליין מול אנשים חיים. חוויה ברמה אחרת. אני מתחרה און ליין משנת 99 והבאג טרם יצא לי מהדם. http://www.gplil.co.il להצטרפות לליגות ישראליות שונות: http://www.formula-1.co.il/forum/viewforum.php?f=12&sid=64f9d6d3a67b7199eda1bcf3b37f23d9 אשמח לשמוע מה דעתכם על "תת התרבות" הזאת של הספורט המוטורי בכלל ועל הצטרפות אקטיבית בפרט.
  11. 1) מכל מה שקראתי, מייקל התייחס בצורה מדהימה לכל האנשים בפרארי. 2) גם אני חשבתי על מייקל, אבל אוטוספורט טוענים שהמשרה נועדה למשוך את רוס בראון בחזרה לפרארי. לכן ז'אן טוד נשאר זמנית כמנהל חטיבת הספורט, עד שרוס בראון יגיד כן או לא בסוף החופשה אותה לקח.
  12. לגבי שומאכר אין לי ויכוח עם ניר. אני קרוע לגבי הפלוס והמינוס שהבאתו לפרארי גרמה לקבוצה. יהיה מעניין מה יקרה אחריו. לגבי הטכנולוגיה ב F1, יש לי ויכוח חריף במיוחד עם ניר, אבל אני נאלצתי להסכים איתו על הפתרון לבעיות ה F1 (ועל כך בהמשך). זה לא שאני לא אוהב את הטכנולוגיה ב F1, אלא שאני רואה אותה הורסת כל חלקה טובה בספורט. 1) ה F1 רק עלה בפופולריות שלו אחרי 79, בגלל מספר גורמים, ביניהם אבל לא רק: א) עד ל 92 לא היו מכוניות עם בקרת אחיזה למיטב זכרוני. היכולת של מנסל לסמוך יותר על המכונית שלו מדהימה, ביחד עם אינסטינקטים מעולים על ההגה וכוח פיזי ובטחון, לא ניתן היה לעצור אותו. למעשה לדעתי אפילו פרוסט או סנה לא היו מנצחים אותו בקלות בויליאמס זהה. מנסל היה נהג מעולה ואחד העוקפים הטובים בהיסטוריה, אבל הוא לא באמת היה נהג מושלם כמו סנה או פרוסט. במכונית כמו הויליאמס 92 או 93 הוא היה משתווה אליהם. מעניין שהעלת את האפקט הקרקעי, כי בזמנו נוצר מצב דומה מאד. בשל ניסיונות ה FIA לבטל את האפקט הקרקעי ב 81, המכוניות היו למעשה כמעט ללא כל יכולת ספיגה של המתלים. הנהגים (כמעט) כולם הסכימו שהמירוצים אינם עוד על מי הנהג הטוב ביותר, אלא מי הוא הגלדיאטור החזק ביותר שנשאר לעמוד בסוף המירוץ. דווקא רוני אהרונוביץ היה יכול להרחיב בנקודה הזאת. הנה דוגמה של טכנולוגיה שנלקחת לקצה, משווה בין הנהגים, ופוגעת בספורט. ב) מ 79 לימינו השידורים עברו את המהפך הגדול ביותר שלהם אודות לברני. כל המעורבים ב F1 מודים לו. השידורים הללו הפכו את ה F1 מספורט נישה, לספורט להמונים והם הפכו את F1 לכדאית מספיק כלכלית ושיווקית ליצרנים הגדולים. מפחיד לחשוב לאן הכסף הגדול של היצרנים עלול לקחת את F1. ג) להשוות את המספרים של כל ספורט בין 79 לימינו יעשה עוול ודינו להיכשל. ד) הטלויזיה מאפשרת לקחת ספורט שמבחינת המשיכה הנקייה שלו, הוא מתדרדר, אבל לנפח את הסיפור של העימות בין הנהגים והיצרנים. מיקה נגד שומאכר, כולם נגד שומאכר ופרארי וכיוצ"ב. בימים של פרוסט וסנה לפחות עד ל 93, המאבק על המסלול היה מגובה במכוניות שהתנהגו. 2) ה F1 הוא ספורט. לא חייב להיות לו קשר ישיר עם מכוניות הכביש. אני שמח שלכל מכונית כמעט יש ABS ובקרוב DTS ואלוהים יודע מה עוד, אבל הנהגים הם לא נהגי מירוץ, לא מדובר במירוץ והכוונה היא לתת מקסימום בטיחות לכולם בלי קשר ליכולת. דווקא מכוניות F1 עם המון הצמדה רחוקות מאד בהתנהגות שלהם ממכוניות כביש. אם רוצים לשפר את העניין הויזואלי של מכונית F1 ובמיוחד דרך הטלויזיה, המכוניות חייבות להתנהג יותר ולא כמו רכבת על פסים עד לרגע של טעות והתעופפות מפתיעה החוצה. הטכנולוגיה יכולה להיות לא מוגבלת מבחינת מנועים ואולי אפילו תסופות ירוקות שונות ומשונות, אבל אם המכוניות היו מתנהגות, המספרים של הצופים והאוהדים היו מרקיעי שחקים. לא צריך לשנות עוד פעם את הפרומט של הדירוג או שטויות כאלה. צריך להחזיר את הספורט למאבק בין הנהגים הטובים ביותר. נכון שתמיד יהיה פה גם צד של התכנון, וגם בעבר היו מכוניות טובות יותר מאחרות, אבל לפחות שגם המכוניות הללו תתנהגנה בצורה מעניינת. 3) בסופו של יום ניר מפיל את הפצצה: אי אפשר להחזיר לאחור את גלגל הזמן ולמחוק את הכנסת האוירודינמיקה ל F1. אני מקבל את זה כרע שאין לו פתרון. מבחינה זאת בכדי לאפשר עקיפות, דווקא האפקט הקרקעי הוא תרופה יעילה להפליא כפי שמוכח בצ'אמפ קארס שנים. אני מקבל את הפתרון הזה של ניר, אבל הייתי מוסיף , שדווקא במעבר ליצרן צמיגים אחד, ניתן למצא צמיגים עם זוית החלקה גדולה יותר. כלומר צמיגים שמקנים אחיזה טובה גם כאשר המכונית מחליקה הצידה אם זה בסחיפה, או בהיגוי יתר. פתרון כולל כזה יהווה פתרון שגם יאכל את העוגה וגם ישאיר אותה שלמה ככל שניתן. מיותר להגיד גם שכל אביזרי העזר האחרים (למעט אולי הגיר החצי אוטומטי - יש על זה ויכוח) צריכים לעוף. בלי אף בקרה שקשורה לנהיגה שאינה לחלוטין בידי הנהג.
  13. בקצרה: 1) הימאהה של רוסי היה מאד לא תחרותי במירוץ. בהתחלה חשבתי שמשהו לא בסדר בראשל של רוסי והוא "קפוא" מפחד או משהו, אבל בשנייה שהוא ניסה להתחיל לדחוף... האופנוע דרך אגב מעד כמה שיכולתי לראות לא נפגע, אבל עדיין רוסי לא היה מהיר יותר מהחברה שבמקומות שמאחורי ההונדות הבכירות. זה כיאלו ימאהה התרכזו רק בדירוג ושכחו מהמירוץ... אילולא הדוקאטי לרוסי לא היה סיכוי. מאחר והם היו שם, רוסי אולי היה מצליח להחזיק מעמד במקום השמיני, אבל זה היה קשה מאד. 2) האמת היא שמבחינתי האישית היידן הוא בחור טוב. אם כבר שמישהו יקח מרוסי את האליפות, שיעשה את זה אמריקאי שעובד קשה ונעים על הבריות. את פדרוסה אני פשוט לא מצליח לסבול. 3) אני עדיין לא יכול להוציא מהראש את המחשבות מה היה קורה עם קפירוסי אילולא התאונה האומללה בזינוק בברצלונה. 4) איזו הקלה לבייליס. איזה אישור מחדש.
  14. אלון, זה מעניין מאד. לא ידעתי שימאהה חזרו לאופנוע הישן לחלוטין. אולי טל יוכל להרחיב. אני הבנתי במעומעם שימאהה משתמשים בשילוב בין האופנוע החדש לישן. קשה לי להאמין שהם פשוט משתמשים באופנוע הישן ושכל השיפורים בזמנים לעומת שנה שעברה נובעים רק מהמישלין. אם זה המצב אז גם הונדה דורכים במקום... באשר לבלייזר, אני ממש לא מזלזל בכותבים, אלא ב"מדיניות" הכתיבה בבלייזר. הם חייבים לעשות "בום" בכל כתבה. אני באמת חושב שפנגס כתב את הכתבה על רוסי ובסופו של דבר כמו שכתבתי, הוא אמר שמדובר בביש מזל. עדיין כותרת הכתבה וחלק גדול ממנה נכתבו כסנסציה של "הנפילה של רוסי". היפה במדיניות הזאת של בלייזר הוא שזה WIN WIN. רוסי מנצח, על הכיפאק - כתבה מפוצצת חדשה עם ירידות עצמאיות. זה בדיוק בלייזר. ודרך אגב זה מעביר לי את הזמן בשירותים על הכיפאק...
  15. מעניין אם הם היו מעיזים לעשות זאת לאחד מיצרני הרכב האחרים? ואחר כך מדברים על "רגשות קשים" (BAD BLOOD) בין פרארי לרנו...
×
×
  • תוכן חדש...