Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן משה קבל מילים טובות על ההתעקשות לקיים המפגש אף על פי שבחרתי לבטלו בעקבות מזג האויר

וטוב כי שמעתי לעצתך.החברים כרגיל הפגינו אכפתיות והגיעו למרות שמזג האויר לא בישר טובות והגיעו

מצפון ומדרום ועל כך אני מלא הערכה אליכם.

המאכזב כבר ציינת אזולאי הינו הכתב שחבל שלא טרח כלל להודיע כי לא יגיע.

בברכת שבוע טוב

 

אלוני

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בימים האחרונים קבלתי מספר פניות וטלפונים לידחות את המפגש בעיקבות הגשם שצפוי בחמישי שישי ושבת בבוקר. והיתעקשתי לקיים את המפגש היום......

משה,

אולי אתה מכיר את השיר הזה?

 

מפגש מעולה - מזג אויר מצויין ונעים, פגשתי אנשים שלא ראיתי הרבה זמן, וגם ראיתי רכבים שלא ראיתי הרבה זמן (ה007. כואב לי עליה).

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
משה,

אולי אתה מכיר את השיר הזה?

 

מפגש מעולה - מזג אויר מצויין ונעים, פגשתי אנשים שלא ראיתי הרבה זמן, וגם ראיתי רכבים שלא ראיתי הרבה זמן (ה007. כואב לי עליה).

מכיר מכיר.

היתה לי את הקסטה של אבטיפוס.......

 

החזאים של ערוץ 2 וערוץ 10 הבטיחו שבת יפה ובנוסף החזאית של ערוץ 2 אמרה לא לבטל תוכניות לשבת. היא צדקה ועל כך אני מודה מודה מודה לה.

 

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

היה אחלה מפגש ! אחלה אנשים וכולם עוזרים אחד לשני ! ממש משפחה.

 

תענוג לראות רכבים משופצים באהבה מהיסוד. ובעלי רכבים ששואלים ומתעניינים לקראת שיפוץ רכבם.

 

שמחתי לבוא, שמחתי שבאתי, יום יפה, אוירה טובה, מועדון סובארו קלאסי - ישר כח !

 

נ.ב. בקרוב במפגשים ;

Front side -1.jpg

פורסם

אני נורא מצטער שלא הגעתי למפגש נורא חיכיתי למפגש כזה

אבל האטו הפקיר אותי והוא לא התניע וכנראה שרק מחר אני יפתור את הבעיה

אבל שמח שנהנהתם ואחלה תמונות

סובארו פשע 1983 דגם אמריקאי קופה

פורסם
כל הכבוד למשה.

תודה. אבל הכבוד מגיע גם לאלון וגם לשאר המשתתפים.

 

כן ירבו מפגשים כאלה

נהנתי למרות שאני חובב VW

לפחות יש לנו משהו דומה:

מנוע בוקסר

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

כפיים לכל החברים שהיו במפגש, באמת יופי של תמונות.

 

אפשר בבקשה לקבל הסבר קצרצר על הדגמים מלפני שנת 80? חוץ מהFF1 אני לא זוכר מה זה GSR, הרדטופ וכו'. כל מה שאני מכיר זה DL של משה (יפייפיה ממש, יש לציין)

אנא עיזרו לי... תודה ושבוע טוב,

שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
שמעו,שיחקתם אותה.

 

 

לפני שנה זה היה נראה כל כך רחוק.מפגש סובארו קלאסי,מי היה מאמין?

כל הכבוד.

 

 

נ.ב

הסובארו הלבנה,שייכת לאדם מבוגר?

הלבנה שייכת לאור.

הבחור גר באיזורנו. בן 18/19 חבר בפורום ומגיע למפגשי מועדון ה-5.

בחור זהב.

אולי ראית את אביו נוהג על הרכב...

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אפשר בבקשה לקבל הסבר קצרצר על הדגמים מלפני שנת 80? חוץ מהFF1 אני לא זוכר מה זה GSR, הרדטופ וכו'. כל מה שאני מכיר זה DL של משה (יפייפיה ממש, יש לציין)

אנא עיזרו לי... תודה ושבוע טוב,

שביט

סובארו GL קופה. מנוע 1.4 80 כ"ס 4הילוכים. הבודי דומה אבל ההבדל בינה לבין GSR הוא מנוע 1.4 עם יחס דחיסה שונה וסעפת 2 קרבורטורים שבעזרתם המנוע מוציא 93 כ"ס. וקוסמטיקה שונה.

IMG_0023.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

הופתעתי לקרוא שה B4 שלי "יפה". מילא היא לא הייתה שטופה (והיא, לידיעת כולם, צבועה ירוק כהה כזה שאינו משאיר אף גרגיר אבק יתום באוויר. היא פשוט אוספת את כולם!) אבל ליד כל האחרות היא נראתה כל כך סתמית.

 

אין ספק שכל כך הרבה תוכן קיים במכוניות הללו. תוכן שאני לא יודע להסביר מהו. אל תבינו לא נכון - לא היה לי, ועדיין אין מושג קלוש בעולם הרכב הזה. תמיד הייתי חובב המכוניות העכשוויות, אולי העתידיות.

אך בזכות משה ואלון, נפתח לפניי עולם ומלואו.

 

אז למשה ואלון תשוה רבה שהזמנתם אותי, ותודה רבה עוד יותר שגיליתם לי שקיימים אקזמפלרים כה שמורים בארצנו, וקיימים האנשים המעריכים אותם.

 

תודה רבה וכל הכבוד! יישר כוח!

ומי יודע. אולי יום אחד גם הB4 שלי תוכל להיכנס למועדון. אם כי עד אז אני בטוח שהוא ימנה כמה מאות חברים...


×
×
  • תוכן חדש...