Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבריי ממועדון סובארו.

 

כל כך רציתי להגיע, אולם עקב התחיבויות קודמות לא צלח הדבר.

הרכבים מדהימים, והתמונות ממש יפות.

כל הכבוד.

שמוליק.

נ.ב

אלוני - אני עוד מחכה לסיבוב על הGL...

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הצהובה subaru leone gft hardtop מבציר 1979 (למכירה).

הכסופה subaru leone gf hardtopמבציר 1978 המכונה 007.

שתיהן שייכות לאורי.

IMG_0018.jpg

IMG_0021.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

subaru leone glf בציר 1983 מנוע 1.8 אוטומאטית, ה"כ, ח"ח, מראות חשמליות. במקור.

החליפה ידים בין שני חברי מועדון "סובארו קלאסי" בחודש האחרון.

IMG_0025.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

subaru leone dl מבציר 1984 שייכת לאלעד. (אלעדי בפורום).

בבעלותו גם subaru leone gft hardtop 1976 בשיפוץ.

וגם subaru brat (טנדר) 4X4 מבציר 1981.

IMG_0024.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
שלום לחבריי ממועדון סובארו.

 

כל כך רציתי להגיע, אולם עקב התחיבויות קודמות לא צלח הדבר.

הרכבים מדהימים, והתמונות ממש יפות.

כל הכבוד.

שמוליק.

נ.ב

אלוני - אני עוד מחכה לסיבוב על הGL...

 

יום שישי אתה על א' וכומתא.

הסיבה:

נפקדת ממפגש סובארו יחד עם אורי.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
הלבנה שייכת לאור.

הבחור גר באיזורנו. בן 18/19 חבר בפורום ומגיע למפגשי מועדון ה-5.

בחור זהב.

אולי ראית את אביו נוהג על הרכב...

 

משה.

 

גם אני הייתי במפגש היה יפה ומעניין

 

ויש כמה דברים שצריך להבהיר:

א. הסובארו הלבנה שייכת לאור מאיזור המרכז

ב. הוא לא בן 18 או 19 הוא בן 21

ג. אין מצב שבעולם שראית מישהו מבוגר נוהג ברכב הזה כי אף אחד מלבדי לא נוהג בו

אז כנאה שזאת סובארו אחרת.

פורסם
גם אני הייתי במפגש היה יפה ומעניין

 

ויש כמה דברים שצריך להבהיר:

א. הסובארו הלבנה שייכת לאור מאיזור המרכז

ב. הוא לא בן 18 או 19 הוא בן 21

ג. אין מצב שבעולם שראית מישהו מבוגר נוהג ברכב הזה כי אף אחד מלבדי לא נוהג בו

אז כנאה שזאת סובארו אחרת.

אופסססססססססססססססססס.

סליחה על הטעות :oops: :oops: :oops: .

 

תודה על התיקון :-D.

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים ממגנזיום אני חושב שהרבה חיפשו פה אז יש והם יפים לאלה ושוכבים במחסן אני בטלפון 0526002306 מי שרוצה מוזמן

כמובן של סובארו או טנדר או די אל

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם

חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים של סובארו מתאים לדי אל וטנדר עד שנת 94 עם צמיגים טובים מי שרוצה מוזמן להתקשר

0526002306

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]


×
×
  • תוכן חדש...