Jump to content

חטשבינה

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חטשבינה

  1. גם פיזיקה של גורמים שמימיים וכל תורת הקוואנטים בדקלום לאחור לא תעזור לכם להשיג זיון כמו שצריך ..חאלאס מכוניות פה ..לא ?? בום !!!
  2. תראו באיזה שטויות אנחנו מתעסקים.. אני מעריץ את האמריקאים אפילו ששלחו לפה הרבה זבל ..אנחנו רבים על אופטרה שמופטרה כשבמחיר שלה פה אפשר לקנות באמריקה מכוניות שיקלפו את האספלט של מע"צ לעזאזל .. והם בנו רכבים על פי תפיסה שגודל ומנוע זה החשוב ובזכות זה יש מכוניות פוני ו gt בעולם עם מנועי 8 צילינדר וי שבא לבכות ומוסטנג וקורבט ועוד ועוד ...ומגדשים כפולים ....אמאאאאאאא יאלה לילה טוב יא גנובים בום
  3. לא יודע מי ממכם ממש נהג על ליאנה אבל היתה לי אחת מושכרת ( אוטומטית ) לחודש ואהבתי הרבה דברים באוטו וראשון המנוע שנשמע ומושך ממש טוב ובכלל אוטו משפחתי מהטובים ביפניות ובהחלט חזק מהמתחרים לפחות בהרגשה .... מי שנהג בו יופתע לטובה !! בום
  4. תודה רבה האם יש מקום טוב לבדוק זאת
  5. חטשבינה

    SEAT IBIZA CUPRA FR בארץ.

    יום שישי לפני שבוע באשדוד הוצגו הלאון ועוד כמה איביזות טורבו חמודות ששופרו ע"י spoiled אחלה הצגה של לאון נהג ראם סמואל ... תיכנסו לאתר מסלולים ליגת mdc
  6. שלום חברים לפני כמה חודשים התחדשנו בסוזוקי סמוראי חדש שנת יצור 98 1.3 מוזרק באחד הטיולים שם לב הנהג מאחורי שהאוטו מעשן במצב עמידה ולא בנסיעה .. בדיקת מפלס השמן גילתה שחסר שמן והרבה ! האוטו במצב מעולה ושמור ונוסע על שמנים איכותיים ביותר . נאמר לי שאולי זה גומיות יבשות של השסתומים האם יש דרך לבדוק את זה או שיכולה להיות סיבה נוספת לתופעה האם בדיקה במכון או במוסך יכולה לעלות על הבעיה ..הייתי סוזוקי ובעל המוסך יצא ובדק את האוטו בחוץ ןלא ראה כלום ולכן אמר לי שכנראה לא בדקתי שמן הרבה זמן לאחר כמה מיכלים שוב חסר שמן אנא עצתכם שי
  7. מים כבדים ... הכי טוב ... ממיס גם את החלון
  8. עניין הנקודות לא קשור לכלום זה אין ספק רעיון מטומטם .. אבל רוכב אופניים שרוכב בכביש ועוד עם טלפון ביד תן לו באבי אביו קנס לידיעה גם במיאמי ביץ ועכשין אפילו בסנטרל פארק יש שוטרים עם מכמונת מיוחדת (אקדח גלי רדיו ) לאופניים שנוסעים מהר והדוחות משוגעים לגמרי חוצמה אין ספק שמשטרת ישראל הינה גוף מיושן ולא מקצועי בלשון המעטה והפיקוד שלהם עוד מהדור של כאלה שלא סיימו כיתה ו'
  9. תקשיב איש אני חזרתי מיפן לפני חצי שנה ויש שם סובאריות מדהימות חדשות לגמרי עם 4x4 ומנועים מוגדשים.. חבל שאין לי תמונות אני לא בטוח שזה סובארית אולי דגם אחר של יצרן אחר. אבל אני די בטוח שראיתי סובארית מוגדשת עם צמיגי כביש וקיט הנמכה מדהימה אז תחפש וזה אחלה רעיון בעידן של דלק יקר ... לייבא מכוניות אקזטיות עם מנועים אדירי נפח זה לא ריאלי למדינה שלנו כי זה פשוט בילתי אפשרי לעמוד בעלויות .. בקיצור רעיון בן זונה .. בהצלחה תמונות יגיעו תכף חטשבינה
  10. לדעתי היגואר אי טייפ הינה הדבר הכי מושלם שנולד ונסע על 4 גלגלים לא ספק האוטו המגניב והמיוחד שיש אחרי זה פרארי 550
  11. כל כך הרבה תגובות מגניבות ואמפטיות ... מור את עושה לנו טוב ... כו ירבו בנות חולות הגה מור תעשי לי ילד .... אששששש........
  12. מגנזיום צלב מקורי לסובארו ישנות וטנדרים 13 אינץ' כולל צמיגי אליאנס חדשים באחריות האוטו שלי עבא תאונה ומת .. שי 0526002306
  13. חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים של סובארו מתאים לדי אל וטנדר עד שנת 94 עם צמיגים טובים מי שרוצה מוזמן להתקשר 0526002306
  14. חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים ממגנזיום אני חושב שהרבה חיפשו פה אז יש והם יפים לאלה ושוכבים במחסן אני בטלפון 0526002306 מי שרוצה מוזמן כמובן של סובארו או טנדר או די אל
  15. שיפורים : הורדתי ארגז 0 ש"ח סט קרבורטורים כפולים ובולמי סנסה טראק והסובארו טסה... חסרונות : שחיקה אוטו קל מידי ולא יציב מאבד שליטה מהר בבלימות ציריות בלי סוף אבל שווה את זה.....
  16. סדק ביטוח מכסה אבל הכל תלוי בך איש אם אתה לא פראיר אז יחליפו כמו גדולים לי החליפו אחרי הרבה כאב ראש עד שהפטיש כמעט ירד על הראש של הסוכן שלי
  17. תראו חברים כשצריך להגיד מילה טובה אני אומר מכל הלב ... אני מכיר ובטח כולכם את הרגשת התיסכול האי נוחות הקטנה כשאתה מגלה שהמוסכניק שלך לא בדיוק "צדיק" וכבר אתה מצטער שבכלל נגעו באוטו . כאחד שאוהב מכוניות ובעיקר מהירות אני את הסובארו שלי מאד אוהב .. היא שמשמשת לנסיעות מנהלתיות לשטח עם האופנוע ולהעברות דירה ולפיקניקים ולכל חבר שצריך איזה משהו חריג להוביל בקיצור שש שנים של עונג צרוף מאוטו כל כך זול וצנוע אבל גם לו הגיע מנוע חדש וכך עשיתי סקר ועוד סקר עד שהמליצו בחום על אייזיק מרחובות , מה אני אגיד איש מדהים מכונאי מעולה ואמין בצורה בלתי רגילה איש נעים הליכות פשוט ומקסים - עשינו קלאץ מנוע וכל מה שהיה מקולקל כולל חימום לקבינה מיכל עיבוי והכל בשקט בלי להגיד לי ובלי לבקש כסף פשוט מקסים האיש בן 80 בערך ואוהב להתלכלך בשמן כמו ילד קטן תמיד מחייך ותמיד ישר כסרגל המנוע עובד מעולה היום עשינו החלפת שמנים אחרונה וקצת כיוונונים הכל עלה 3400 ש"ח ויש עוד דברים שהוא סידר שאין לי מושג שהיו מקולקלים בקיצור איש יקא מומלץ בחום - צריך סבלנות וחיוך קטן והוא שלכם עד 120 ולא נשכח את דויד זמיר שיזם פניה אלי - חברים כל הכבוד רפי תודה על ההמלצה אייזיק 089471090 ביי.......
  18. אוףףףףףףףףףף גם אני רוצה כל הכבוד איש אטמוספרי זה הכי... יצא לי לנהוג על התאומה מרישפון הלוואי על כולנו איך אני מסדר פגישה איתך הפיג'ו שלי 1.9 אגב רוצה גם עוד קצת בשר בוא למפגש בשבת על האספלט הכי משובח בארץ ותראה כמה מהיותר משוגעים בארץ שורפים בנזין טהור .... פרטים בהמשך ו.... גוזל לך תקנה אגוזי חמודי כי זה גדול עליך ב אלף מידות אששששששש.........
  19. כן ואם תקרא לי אהבל אני בכל זאת אעלב אבל אתה צודק בהחלט !!!
  20. בני אין מצב שאתה רציני ....? כי אם כן אחי אתה חייב איזה איזה שינוי תפיסה , ממש רמונט לראש !!! ואם כבר ..וגם איזה מציצה טובה להירגע אח ... אנשים .... ואגב עדיף לעשות עם מי שקצת יודע כי זה גם כיף וגם צריך להיות בטיחותי ... בוא אלי למושב ותקבל כוס קפע ושיאור חינם
  21. מושב גן הדרום יש רכב מדהים לדעתי פורד טי 300 או טי 100 מעין טנדר 4*4 מדהים ודורש טיפול עם ארגז עץ הכל שלם הטנדר בן 35 עד 40 שנה לפחות לידו טנדר גי אמ סי בן 30 לפחות מדהים עומד בתוך מחסן מגרש באשדוד לחלקי חילוף עומדת פיג'ו קבריולק מדהימההההההה תכלת עם מנוע הזרקה 2 ליטר מסוג 304 או משהו כזה אחת היפות שראיתי הכל שלם האוטו עם חרטום ארוך פשוט פגז
  22. יש מוסכניק אדיר בשם אייזיק באיזור תעשיה של רחובות האוטו שלי שם עכשיו עושה ראש מנוע יש לי סובארו טנדר ... הבן אדם אמין ואדיב ולוקח לך שניה להבין שהגעת למקום הנכון יש עליו הרבה המלצות חמות ואני מרוצה שם כבר זמן רב מעל הראש 089471097 לא תתחרט אם זה רחוק יש לך מוסך מעולה באשדוד בשם רמה באיזור תעשיה ממוחה לסובארו תגיד ששי שלך אותך מחברת צים ותקבל אחלה יחס אבל לא זול
  23. אז יש א' מה שנקרא .. מגניב לגמרי קיוויתי שזה יקרה כי חסר לי מוסכניק חבר באיזור שלי
  24. אהלן קובי אני בעל פאב באשדוד "נאפ-פו " תן רעיונות ונעזור בכיף ישר כח שי 0526002306 מתי זה קורה לא הבנתי
  25. בחור בשם אייזיק מרחובות דיברתי איתו שיחה שגלשה לכל מיני נושאים הוא רוצה לשפץ את המנוע כולל חריטה עם צריך (שאל אם יש דפיקות במנוע ??) ממש מבוגר ע"פ הטלפון אני נוסע אילו מחר למוסך ברחובות הבנתי שיש שם כמה ענתיקות מענינות נוסף לנופך הרגוע במקום ...יש לך מושג ??
×
×
  • תוכן חדש...