אז ככה חבר'ה אני נאלץ להיפרד מהרכב שלי בגלל מעבר לרכב חברה שאני מקבל בקרוב מאוד ( היום קיבלתי את ההודעה )
קצת פרטים על הרכב למי שלא מכיר ..
טסט עד פברואר.
הונדה טורבו שנת 1994.
צבע חדש יחסית לרכב.
4 דלתות.
גאנטים של לאנסו 5 צלעות.
עם צמיגים חדשים לחלוטין.
קיט קסנון 10,000K ימסר עם הרכב
מנוע ZC חדש מייבוא -- ברישיונות הרכב.
מוט מייצב עליון.
בולמים קפיצים SuperSport.
מראות M3 ( עדיין לא מורכבות )
שעונים של XLINE מדהימים ( הורכבו לפני חודש ) -- EGT ובוסט.
טלטלים של Crower ( הורכבו לפני חודש )
בוכנות של CP ( הורבו לפני חודש )
אטם ראש מקורי של הונדה ( כמו שכל ההונדות החזקות נוסעות היום איתו )
ברגי ראש ARP ( הורכבו לפני חודש )
מיסבים מחוזקים של ACL ( הורכבו לפני חודש )
וסת לחץ דלק + שעון .
צינורות גדישה.
קולר חזית.
טורבו לאגאסי ( גדול יחסית )
ווסטגייט על הטורבו.
פורק גריידי טייפ RS.
צנרת 2.5 כל הדרך.
דוד אחורי של טייפ R מקורי ( לשמור על השקט )
ניהול מנוע - מעגל של סרדין.
מזרקים מוגדלים.
ברז גדישה.
משאבת דלק חדשה משופרת.
האוטו זקוק לכיוונים נוספים , מכיוון שעדיין לא סיימתי הרצה עדיין ולא הספקתי לכוון.
האוטו כרגע בגדישה של 0.8 וכמעט לא ראה גדישה בגלל ההרצה.
מחיר נדרש - 52,000 ש"ח .
מחיר פעוט לעומת ההשקעה שלי על הרכב.
לפרטים נוספים ,
מאור 0545805353
* אם אני לא עונה אני כנראה בעבודה , תשאירו הודעה אני אחזור אליכם.