Sdesign
-
הודעות
64 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Sdesign
-
לא מדוייק ... אבל כמו שאמרתי עוד פרטים במייל.
-
כל מי שרוצים עוד פרטים מוזמנים לשלוח לי מייל למייל שפרסמתי קודם...
-
לשלוח בבקשה מייל לכתובת מייל שרשומה למטה בצירוף קורות חיים. עדיפות ליוצאי יחידות מחשוב. [email protected]
-
אז ככה חבר'ה אני נאלץ להיפרד מהרכב שלי בגלל מעבר לרכב חברה שאני מקבל בקרוב מאוד ( היום קיבלתי את ההודעה ) קצת פרטים על הרכב למי שלא מכיר .. טסט עד פברואר. הונדה טורבו שנת 1994. צבע חדש יחסית לרכב. 4 דלתות. גאנטים של לאנסו 5 צלעות. עם צמיגים חדשים לחלוטין. קיט קסנון 10,000K ימסר עם הרכב מנוע ZC חדש מייבוא -- ברישיונות הרכב. מוט מייצב עליון. בולמים קפיצים SuperSport. מראות M3 ( עדיין לא מורכבות ) שעונים של XLINE מדהימים ( הורכבו לפני חודש ) -- EGT ובוסט. טלטלים של Crower ( הורכבו לפני חודש ) בוכנות של CP ( הורבו לפני חודש ) אטם ראש מקורי של הונדה ( כמו שכל ההונדות החזקות נוסעות היום איתו ) ברגי ראש ARP ( הורכבו לפני חודש ) מיסבים מחוזקים של ACL ( הורכבו לפני חודש ) וסת לחץ דלק + שעון . צינורות גדישה. קולר חזית. טורבו לאגאסי ( גדול יחסית ) ווסטגייט על הטורבו. פורק גריידי טייפ RS. צנרת 2.5 כל הדרך. דוד אחורי של טייפ R מקורי ( לשמור על השקט ) ניהול מנוע - מעגל של סרדין. מזרקים מוגדלים. ברז גדישה. משאבת דלק חדשה משופרת. האוטו זקוק לכיוונים נוספים , מכיוון שעדיין לא סיימתי הרצה עדיין ולא הספקתי לכוון. האוטו כרגע בגדישה של 0.8 וכמעט לא ראה גדישה בגלל ההרצה. מחיר נדרש - 52,000 ש"ח . מחיר פעוט לעומת ההשקעה שלי על הרכב. לפרטים נוספים , מאור 0545805353 * אם אני לא עונה אני כנראה בעבודה , תשאירו הודעה אני אחזור אליכם.
-
אז ככה חבר'ה אני נאלץ להיפרד מהרכב שלי בגלל מעבר לרכב חברה שאני מקבל בקרוב מאוד ( היום קיבלתי את ההודעה ) קצת פרטים על הרכב למי שלא מכיר .. טסט עד פברואר. הונדה טורבו שנת 1994. צבע חדש יחסית לרכב. 4 דלתות. גאנטים של לאנסו 5 צלעות. עם צמיגים חדשים לחלוטין. קיט קסנון 10,000K ימסר עם הרכב מנוע ZC חדש מייבוא -- ברישיונות הרכב. מוט מייצב עליון. בולמים קפיצים SuperSport. מראות M3 ( עדיין לא מורכבות ) שעונים של XLINE מדהימים ( הורכבו לפני חודש ) -- EGT ובוסט. טלטלים של Crower ( הורכבו לפני חודש ) בוכנות של CP ( הורבו לפני חודש ) אטם ראש מקורי של הונדה ( כמו שכל ההונדות החזקות נוסעות היום איתו ) ברגי ראש ARP ( הורכבו לפני חודש ) מיסבים מחוזקים של ACL ( הורכבו לפני חודש ) וסת לחץ דלק + שעון . צינורות גדישה. קולר חזית. טורבו לאגאסי ( גדול יחסית ) ווסטגייט על הטורבו. פורק גריידי טייפ RS. צנרת 2.5 כל הדרך. דוד אחורי של טייפ R מקורי ( לשמור על השקט ) ניהול מנוע - מעגל של סרדין. מזרקים מוגדלים. ברז גדישה. משאבת דלק חדשה משופרת. האוטו זקוק לכיוונים נוספים , מכיוון שעדיין לא סיימתי הרצה עדיין ולא הספקתי לכוון. האוטו כרגע בגדישה של 0.8 וכמעט לא ראה גדישה בגלל ההרצה. מחיר נדרש - 52,000 ש"ח . מחיר פעוט לעומת ההשקעה שלי על הרכב. לפרטים נוספים , מאור 0545805353 * אם אני לא עונה אני כנראה בעבודה , תשאירו הודעה אני אחזור אליכם.
-
באופן בהול.. צרו קשר מסנגר : [email protected] טלפון : 0545805353 מאור.
-
יש גם אופציה להחלפה על הונדה טורבו. מאור 0545805353
-
החיישן נקנה לצורך כיוונים של רכב משופר. החיישן מתאים לערכה של INNOVAT בלבד. ולא נעשה בו שימוש עד היום. מצורפת תמונה : למתעניינים 054-5805353 מאור.
-
מחפש גולף VR6 ידנית כמובן. ק"מ נמוך. לא חשוב לי 3 או 5 דלתות כמובן שעדיפות ל 3. שנתון 96 לא מתחת. סתם לידע כללי המחירון של 96 ( 5 דל' ) הוא - 34 אלף. אז אם מישהו מכיר או שמע על משהו אני כאן . 054-5805353 תודה מראש, מאור.
-
1. קומפוננט קדמי של חברת Morel מדגם Millenium , מחיר : 750 ש"ח. 2. רמקולים אחוריים 6X9 של חברת Infinty מדגם 9603i , מחיר : 800 ש"ח. 3. מגבר של חברת Boss מדגם BA2900 בעל 4 ערוצים והספק של 1000 וואט , מחיר : 850 ש"ח. 4. מגבר מונובלוק של חברת JBL מדגם DA1002 , מחיר : 1100 ש"ח. 5. מערכת פיוניר פרימייר מדגם DEH-P850MP ( פנל נופל ) , מחיר : 1800 ש"ח. 6. סאב של חברת Magnat כפול בתיבה שקופה ומעוצבת מדגם Megaforce 2120 בעל הספק של 700 וואט RMS ! * הקונה את כל המערכת בשלמותה יקבל מחיר מיוחד. טלפונים לבירורים : מאור : 0545805353. יריב : 0502157081. ---> אני רק מבקש שרק רציניים יתקשרו ולא להגיד לי תן לי את המערכת ב 1000 שקל פחות וכו'.
-
איך ניתן להגדיל את מס' הסוסים בהונדות אטמוספריות.
Sdesign פרסם הודעה בנושא של Sdesign בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מיכאל צדק בכל מילה.. אם לא הבנתם אני עם טורבו גמרתי לפחות לעכשיו בתקופת הצבא. אטמוספרי = אמינות. -
איך אני יכול לעשות הונדה חזקה ( אטמוספרית בלבד. ) כרגע ההונדה שלי היא ויטק עם מנוע ZC + מחשב + צמה ויטק. הבנתי שיש כמה וכמה שילובים שנותנים המון סוסים מתחת למכסה. אז תודה מראש לכל העוזרים. מאור.
-
אוטומט ?? איזה אוטומט ! ? ידני אחי
-
אז התחדשתי לי בהנודה האצב`ק 93 יפיפה. שהייתה של אבנר למי שמכיר. הרכב הציג בתערוכה אוטומוטר אז היא הייתה עם מנוע 1.5 DXI. כיום היא מושתלת עם ZC ויטק... 127 סוסונים. גאנ`ט 17 מדהים של לאנסו. כסאות ספורט ספארקו שחורים מעור. בקליות קארבון. קסנונים ועוד שטויות.. במצב מדהים. הנה כמה תמונות : והתמונה המנצחת : בברכה , מאור האצב`ק.
-
גריל בד לוק קוראים להם בחו"ל.. תמונה של מה שאני מחפש : טלפון : 0545805353 מאור.
-
אינטרקולר צד דודים בבנייה עצמית - מחיר מבוקש 500 שקל שעון A/F של autometer סטייל קרבון - מחיר מבוקש 300 שקל (כחדש) גיר במצב חדש של HF טורבו - מחיר מבוקש 2000 שקל קלאץ קרמי שיש על טיפו 8 פלטות קירמיות, מחזיק גמו גדול - מחיר מבוקש 1200 שקל שעון BOOST תצוגת BAR צבע שחור לבן - מחיר מבוקש 200 שקל פוד קורה של 2 סטייל קרבון הצורה העגולה(מתאים לכול הרכבים) - מחיר מבוקש 150 שקל מי שיקנה מעל למוצר אחד יזכה להנחה במוצרים 0545805353 מאור.
-
סאב דאבל של מאגנט מוציא 700 RMS נקי - מחיר מבוקש 1000 ש"ח HU פיוניר פרימייר דגם 850MP מסך נופל(הדגם עם ה-2 מסכים) כחדשה ללא שריטות - מחיר מבוקש 1800 ש"ח קומפוננט קידמי מורל מילניום כחדשים - מחיר מבוקש 700 ש"ח רמקולים אחוריים אינפינטלי 9*6 דגם חדש, שמיעה מצוינית - מחיר מבוקש 1000 ש"ח מגבר JBL מונובלוק שמחזיק את הסאב - מחיר מבוקש 1000 ש"ח מגבר BOSS 1000W - מחיר מבוקש 700 שקל לקונה הכול יחד תינתן הנחה משמעותית 0545805353 מאור.
-
תודה רבה לכולם על התגובות
-
לא , המפורסמת היא לא הנוכחית. תוכל לראות אותה עדיין מפורסמת. הרכב הזה אף פעם לא פורסם בעיתון..
-
תודה רבה לכולם על התגובות ...
-
גרוטאה גרוטאה אבל לפנייך .. יום טוב
-
סבבה מקס אני ימסור לו ויאללה תביא כבר שבלול לטיפו שלך לא נשארו הרבה רכבים כמו שלנו אטמוספרים.
-
עריכה ועיצוב שלי ! תודה רבה למאור ( MRS ) על הסרטון הקודם. 70 מגה , 4 דקות לערך.. לינק : http://www.megaupload.com/?d=DCFZ2V1K תצפו ותגיבו
