Jump to content

Sdesign

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Sdesign

  1. רדיו דיסק של פיוניר 850MP ( פרימייר ) מגבר של JBL מונובלוק 1000 וואט. מגבר של Boss 1000 וואט. קומפוננט קדמי של Morel Millenium. רמקולים אחוריים של Infinity 100W R.M.S. סאב של Magnat כפול . 700 Rms !!! יד שנייה אבל הכול מצב דנדש.. כמה הייתם משלמים על מערכת כזאת. תשובות רציניות בבקשה.
  2. להתקשר בכל זמן 0545805353 תודה מראש. מאור.
  3. העניין דחוף. מאור. 0545805353
  4. גיר של Hf Turbo.
  5. פיאט קופה 4 צילינדר.
  6. לא , זאת לא של חזי - לחזי יש מנוע 5 צילינדר. אצלי 4. ( יותר איכותי. ) ויצרתי איתו מזמן קשר יש לי את הרכב שנה וחצי.
  7. אז ככה , דבר ראשון.. אתה טועה נהג חדש אני מזמן לא. 3 שנים על הכביש אני לא קורה לזה "חדש". דבר שני אל תדאג אני נוהג זהיר מאוד , ותודה על הדאגה.
  8. יש הבדל בין פיאט טיפו ... לבין טיפו ספורטיבה... אין מה להשוות.
  9. http://S_design.pic.co.il תגובות ? טענות ? מענות .. לרשום כאן. תודה למאור הצלם התותח
  10. מעוניין גם בפיאט טיפו טורבו ? לסיקור שלך .. היא גם קופה.
  11. בנוסף שחכתי לציין שלרכב יש אזעקת ביפר . תמונות... זה הרכב לפני הקולר ושהוא נקי וזה הרכב אחרי הקולר ושהוא לא נקי ..חחח , הלבן שאתם רואים זה ליכלוך מהכיסוי ..
  12. ברוכים הבאים לפורום! הפורום נועד אך ורק לפרסום מודעות קנייה ומכירה של רכבים מכל סוג. אין לפרסם מוצרים אחרים פרט לרכבים (מכוניות, אופנועים) או חלקי רכבים(רק מכירה). מחשבים, פליסטיישנים, ברווזים מפוחלצים ושעוני קיר לא מתקבלים כאן. אין לפרסם הודעות מסחריות - רק פריטים למכירה ע"י אנשים פרטיים, שלא במסגרת עסק מסחרי. אין לפרסם יותר ממודעה אחת למכירה/קניה בתקופה של שבוע(7 ימים) (אחרת ידחקו הודעות אחרות לגיטימיות של אנשים פרטיים). שימו לב בבקשה - מדובר על הודעות חדשות, לא על פרסום מחדש של הודעה שכבר פורסמה. אם ברצונכם לפרסם מחדש הודעה שכבר פורסמה, אנא המתינו שלושה שבועות בין פרסום לפרסום. הגולשים מתבקשים להמנע מדיונים לגבי רכב נמכר כזה או אחר ולגבי תצפיות. כמו כן, הנכם מתבקשים שלא לנהל ויכוחים ודיונים עם מוכרים וקונים לגבי מחיר, מצב האוטו וכדומה - בשביל זה קיימת מערכת ההודעות הפרטיות, אי - מיילים וגם תודה לאל תקשורת טלפונים משגשגת של בזק. לסיכום - אין להגיב להודעות שלא אתם פירסמתם. דיונים בנושא רכבים למכירה וקנייה יכולים להתקיים בפורום בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" בתוספת קישור למודעה בפורום זה. הודעות שיחרגו מכללים אלו ימחקו או יועברו לפורום המתאים. גלישה נעימה ובהצלחה בקנייה ובמכירה. זכרו שמטרת הכללים היא לאפשר לחברי פורום אחרים להנות משירותי פורום קניה ומכירה, ולא על מנת להקשות עליכם. פיאט טיפו ספורטיבה . מנוע פיאט קופה 2.0. גיר של לנצי'ה HF טורבו. האלטק - מערכת ניהול מנוע. אטם ראש מחוזק ברזל ( הזמנה מחו"ל ). רינגים TOTAL SEAL. טורבו T3.4 STAGE5. צנרת גדישה מלאה. ווסטגייט חיצוני של חברת Tail. צנרת 3" ישירות מהטורבו. אינטרקולר חזית ענק. דוד של חברת Aspec. צמיגים מישלין פילוט 205.50.15 בולמים צהובים של קוני מקדימה. פורק של גריידי TYPE S. מזרקים 1000cc. חנוכית דלק מוגדלת. משאבת דלק משופרת. שעון לחץ דלק בתא מנוע. שעון EGT אוטומטר. שעון בוסט של אוטומטר. פוד קורה -- 2 מקומות. טורבו טיימר של Apexi. בוסט קונטרולר של גריידי Profec Bspec. חוטי הצתה משופרים. קויל של גולף ( לא הצתה ע"י דיסטרבוטור ) מסבי קראנק KING. מסבי טלטל KING. מאפ 3 באר. מערכת שברכב : חזקה מאוד. ( עוד לא החלטתי אם ימכר או יתחלף עם או בלי המערכת ) מגבר לרמקולים של בוס 1000 וואט. מגבר לסאב של JBL מונובלוק. סאב כפול של מאגנט 700 RMS בתיבה שקופה. רמקולים קדמיים - קומפוננט של מורל מילניום. רמקולים אחוריים - אינפיינטי 300 וואט .. מדהימים ! מערכת של פיוניר 850MP פרימייר. ( 2 מסכים ). דברים שנשארו לעשות ברכב : 1) כיוון סופי של המנוע -- 500 שקל אצל בנאדם שאני ישלח אותכם. 2) טמבון קדמי שיכסה את הקולר הענק הזה. אני מוכר את הרכב מהסיבה שנכנסתי לצבא ואין לי זמן לרכב.. הוא פשוט עומד בחניה וזה חבל לי וכואב לי. יש אופציית החלפה על רכב אחר ( לא חייב להיות ספורטיבי ) צרו קשר .. מאור איסיקיו - 303414847. מסנג'ר - [email protected]. פאלפון - 0545805353.
  13. שיהיו מוכנים להחלפה ברכב אחר. איסי - 303414847. טלפון - 0545805353. מאור.
  14. שמע אחי בוא שמע סיפור חבר שלי עם פונטו GT קפץ פס האטה במהירות של 60 משהו כזה.. אחרי הקפיצה המנוע היה בריצפה כולל גיר והכול פשוט נקרעו תושבות המנוע. הייתי מציע לך לבדוק תושבות.
  15. למי שבאמת רוצה לראות אחת מושקעת ויפה.. יש פה תמונות שלה.. http://www.YoavPreformence.pic.co.il
  16. 4 גאנטים מקוריים כולל צמיגים של GTI. 2 בולמים קדמיים של KONI צהובים ! גיר מצב כחדש 205GTI. לפרטים על מחירים 0545805353 מאור.
  17. אני רואה שפשוט קשה לכם לעכל שיש רכב כזה בארץ ... למה על הונדה עם 600 כוח סוס ( בונבוניירה ) אתם יכולים להאמין ? רק לידע כללי הטיפו המדוברת והסיווק המדוברת שניהם נוסעים עם אותו טורבו GT35.40 אני מציע שכלונו נחכה לבדיקת הדיינו שתבוא בקרוב מאוד.
  18. כן בוודאי שיש. בבעלותי טיפו מוגדשת כחולה ( העתק של הטיפו מהרצליה של לירן ) כמובן שאנחנו חברים טובים. את הרכבים ועוד כמה דברים שיצאו מהמוסך שלנו תוכלו לראות פה.. www.YoavPreformence.pic.co.il וכן הטורבו שלו שם בגדישה של 1.8 באר מספק משהו כמו 520 - 550 כוח סוס. אל תשכחו שמידי פעם יש פיקים ל 2.0 באר או 2.2 באר
  19. אם באמת תרצה מישהו מקצועי אני חושב ששמעת את השם יואב מסתובב היום בחוץ. הוא גם אחד החזקים בקטע של סעפות ועשיית פרוייקטים בכללי. אם תרצה את המספר שלו אני יתן לך בפרטי . שלח לי הודעה.
  20. צרו קשר בה"פ מאור.
  21. Sdesign

    אגזוז לחץ

    אז ככה דבר ראשון !!! זה לא אגזוז לחץ ! ולא אגזוז פתוח !! זה אגזוז זרימה חופשית ( Free Flow ). ולא אין שום חלק יקר פה חוץ מהדוד עצמו שאותו אמרת שיש לך. ואולי עלות העבודה של לשים ולהוריד את הדוד. תוריד ממיר תקבל אפקט הרבה יותר טוב של האגזוז. בהצלחה.
  22. האלקטק E6K. זה אחד המחשבים לרכב היותר משכוללים שיש היום. עם חיבור ללפטופ כמובן . שיושב לך בתוך הרכב. ואתה שולט על הכול בזמן נסיעה. יש לו מפות של הכול. אבל שמעו זה עסק ממש יקר. אפשר להזמין את זה רק מחו"ל במחירים של בערך 5000 שקל למחשב משומש. ובערך 7800 למחשב חדש. אבל כמו שאומרים זה Top Of The Line.
  23. כן אבל שעון תערובת (ווידבנד) הוא ממש לא חשוב כמו שעון EGT. שחובה בכל רכב טורבו. אם אתה לא רוצה לשרוף טורבו או כמה רכיבים אחרים על הדרך.
  24. שמע אם אתה רוצה שעון כזה במחיר יחסית טוב.. כנס לפה יש בדיוק מה יש להם : http://mih.co.il/site/uploaded/autogauge/products.asp זה התמונה של השעונים :
  25. ברגע שאתה עובר חום מסויים.. אתה אמור להתחיל להירגע עם הלחיצות ולתת לו טיפה להתקרר. אבל זה כמעט אף פעם לא קורה אם מכוונים את המנוע טוב. ומגדירים לו בדיוק את הגדישה.
×
×
  • תוכן חדש...