Jump to content

Sdesign

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Sdesign

  1. אז ככה חיונים באמת זה... שעון BOOST ( גדישה ) שעון EGT - חום אגזוז. שעון בוסט מראה לך בעצם כמה אתה גוש עם הרכב , השעון בא עם יחידות PSI או יחידות BAR שכל 14.7 PSI שווה בעצם ל 1.0 באר שעון EGT זה שעון שאחרי להראות לך את חום האגזוז , השעון מראה טמפרטורה בדר"כ ביחידות צלזיוס.
  2. Sdesign

    Fiber Carbon

    הדבר האחרון שאני ממליץ לך לעבוד איתו זה קרבון. במיוחד אם זה לטמבונים וחצאיות. כל אבן קטנה או כל במפר שאתה קופץ לא נכון. ישר שבר.. מנסיון. Tipo Sportvia Turb0 - Coming Soon.
  3. אממממ לפי מה שנראה לי .. פשוט הכפתור של המזגן מכוון על אוויר מבחוץ. ואז מה שקורה נכנס לך אוויר מבחוץ ותאמת (תאמת = את האמת) לא שואל אותך אם להיכנס. ברגע שתהפוך את הקוטביות של הכפתור שיכנס אוויר מפנים. אני מאמין שזה יסתדר. Tipo Sportiva Turb0 - Coming Soon
  4. אז ככה בדרך כלל אחי.. זה רכיבים שממש אי ןלהם בלאי . או שהוא ממש אבל ממש נמוך. אם קנית אין לך דרך לבדוק אם הוא תקין. אבל 99% אני מאמין שהוא תקין לחלוטין כי שוב אין להם בלאי. מקווה שעזרתי לך . Tipo Sprotiva Turbo ( Coming Soon )
  5. Megaforce 2120 passive 2x12" bandpass subwoofer System passive 2x12" bandpass subwoofer Impedance 4 Ohm Frequency spectrum 18-500 Hz Nominal/musical power handling 350/700 Watt Sensivity/Soundpressure level 94 db/W/m bandpass Subwoofer with huge plexi window 4 air-flow optimised bassreflex tubes silver plated screw terminal 2x12" high power driver with 2" voice coil and 40oz magnet non-slip carpet
  6. שמע אחי .. בתכלס אתה לא צריך את זה.. אבל אם אתה מתעקש... www.pitstop.co.il אל תצפה למשהו זול.. כי אתה הולך פה על פירמה. אם אתה רוצה ברקסים ברמה כמו של בראמבו בפחות כסף ואותו ברקס.. קח של Ab Sporting שהם גם מצויינים ! תהנה. "עוד תפגשו אותי ברמזור ואני יגיד לכם שלום... " Fiat Sportiva Turb0
  7. אחי אין לי מושג.. זה לא מנוע שלי .. אני רוצה לקנות כזה. אבל זה אמור להיות סטנדרט מנוע 2.0 טורבו ויש 2 גירסאות 4 צילינדר ו 5 צילינדר. זה הכול.
  8. סבבה תודה אחי. יש עוד מישהו שיודע פרטים. ?
  9. בוא נגיד שטיפלתי פעם אצל חזי. אבל הוא עבר תאונת עבודה. אז כרגע יש לי מישהו אחר... שמתעסק בדברים האלה והוא ממש תותח. אם תוכל לעזור לי עם מחיר מוערך של מנוע כזה אני יודה לך...
  10. יש לך איכשהו קשרים לאנשים שעובדים עם מנועים כאלה מפירוק אחי ? כי כרגע אני מחפש בנרות מנוע כזה אפילו 4 צילינדר עכשיו.
  11. שמע ברכב שלי אני לא חושב שיהיה לו בעיה מבחינה של מקום כי הוא אמור להתאים 1 לאחד. השאלה היא איזה מנוע עם יותר כוח ? ומה ההבדלים בניהים מבחינה של כסף . וכמובן את איזה מהם יהיה יותר קל למצוא.
  12. מדובר במנוע פיאט קופה טורבו . 2.0 20V 216 כוח סוס. תודה שוב לעוזרים.
  13. מפירוק כמובן... אני מתעניין בגלל שאני רוצה להחליף את המנוע של הספורטיבה. אם למישהו יש חברים בפירוק או משהו כזה אני ישמח לקבל מחירים .. תודה מראש מאור.
×
×
  • תוכן חדש...