אז ככה חיונים באמת זה...
שעון BOOST ( גדישה )
שעון EGT - חום אגזוז.
שעון בוסט מראה לך בעצם כמה אתה גוש עם הרכב , השעון בא עם יחידות PSI או יחידות BAR
שכל 14.7 PSI שווה בעצם ל 1.0 באר
שעון EGT זה שעון שאחרי להראות לך את חום האגזוז , השעון מראה טמפרטורה בדר"כ ביחידות צלזיוס.